Lesko-Junior je napisal/-a:Avto če ma 163KM ma končno hitrost po števcu točno 220km/h, realno pa 212km/h (z originalnimi gumami). Brat ma isto predelavo na tolk konjev in je bla hitrost zmerjena z GPS-om. Tk da ne govort o hitrosti 242 km/h (razn če maš petkrat prevelike gume gor), ker tako končno hitrost po števcu ima 1.8T motor s 150 KM, realno pa 221km/h (meu fotr tako mašino v avdiju- original gume).
lp
Ma kaj tukaj pametuješ ti glede števca. Brat ma tisto, foter ma ono... Nabavi si svojega in potem komentiraj...Vsedi se enkrat v moj avto, pa nimam predelanega. Ima lepo "samo" 130 KS. Z originalnimi 195 širokimi gumami in 15 colami si lahko po daljši ravnini na AC avto spravil do 230 km/h po števcu (če je bila prazna cesta). Da ne govorim o klancih, vendar ga kljub temu nikoli nisem zmogel spraviti do konca in reči to je max hitrost (gostota prometa). Pri velikih hitrostih se ti zdi, da je na cesti precej prometa, čeprav ga v resnici skoraj ni... Tudi sedaj z neprimerno večjimi felnami ga spravim čez 220 kjer češ (aja spet po števcu). Če spravim po vrhniškem klancu navzgor avto blizu 200 km, pol ni problem, da ga v nasprotni smeri tudi 240 (kot navaja Gligo!)
Glede GPS-a je možno da tolk kaže, ker po tovarniških podatkih je max speed 210 km/h. Ampak pri bratovem, ki ima kot praviš 163 KS in da gre 220 po števcu (ali pa samo provociraš!), je pa možno, da je z mašino tukaj kaj manjšega narobe, ker vse mašine niso popolnoma enke. Je pa dejstvo glede tuninga (čipanja) to, da ne pridobiš toliko na končni (recimo 5 km/h), kot pa predvsem na navoru in malce na pospeških...
Tako, da ne pametovat preveč, ker ugotovitve nekaterih posameznikov še ne pomenijo, da to za vse velja...
Sicer pa Gligo, oprosti za smetenje, ampak se nisem mogel vzdržati komentarja.