stardo je napisal/-a:No, končno

Pa da se že neha ta saga glede konjev. Zdej bi pa res lahko napiso spisek predelav.
Lp
Kolikor vem - menjane odmične, dvignjeni dirkalni specialni bati, olajšano vse, kar je možno : (ojnice, motorna gred, vztrajnik) večji injektorji,ventili , dvignjen pritisk goriva, kompresijsko razmerje ne poznam vem pa, da je ubijalsko in najmanj 11.9 : 1 samo se ne spomnem zato ne bom trdil, izpušni kolektor supersprint 4-2-1, cev do konca 60 mm izpušni lonec supersprint, brez katalizatorja, povečani spulirani kanali, nastavljene odmične, drugačna elektronika , hladilnik olja z dodanim ventilatorjem, športen menjalnik z drugačnim razmerjem, podložen diferencial, pojačane stene menjalnika pri ležajih da ne širi zobnikov, Koni amortizerji, Eibach fedri spredaj, dirkalni diski in ploščice 4 x, nastavljena torzija , dirkalne zavorne cevi, specialno zavorno olje, dodan v menjalnik in v motor oljni dodatek na bazi keramike - drži pospešek avta z 200 konji ... končna po števcu Audi A4 okrog 235 km/h ... mislim da je vse - če ne bo Tomy popravil

...poglejte linijo navora začne se na 1800 in konča pri 5800 na skoraj istem navoru - pospešuje non stop enako ... TRGA GATE

kinkyllama & Yoni fun club ...