Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
Dejan_S2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne sep 03, 2006 10:33 pm
Kraj: Okolica MB

Napisal/-a Dejan_S2 Po jan 01, 2007 6:57 pm

Naj povem da je bil danes en fenomenalen dan!

Avtor teme je spet prišel na en obisk v MB in imel sem se "menda eden izmed prvih" čast peljat v tej sedaj pa že res pošasti! 8)

Ne samo da sem imel čast biti zapeljan, tudi sam sem peljal to alfo, še 1x iskrena hvala Jani! :bow Lepo darilo zame za dedka mraza si si omislil! :lol:
Mi nebo jutri na 10h poti v DE nič kaj dolgčas, že zdaj cel čas razmišljam, da mi sploh za pakirat ni. :vc

Odkrito lahko povem da je to sedaj prvi avto kjer sem čutil "nekaj več" odkar sem bil zapeljan z RS2.

Janijevi alfici sma na G-techu preračunano namerila kar ene dobrih 400KM in avto tak gre nad 5000rpm, da nefolgaš šaltavat :shock: , parkrat mi je v blokado pri 7800rpm padel, vglavnem senzacionalno, kako lepo motor teče. :shock: :bow

Ko sem bil na sovozniški strani in užival ob "hrbtni masaži" :EE ter gledal na obratomer sem opazil da se avto neče nehat vrtet, ravno kontra ko nekaterim turbo strojem "predvsem serijskim - najbolj očitno" v višjih obratih zmanjkuje lufta, tale vedno bolj lepi nad 6000 in še bolj čez 7000, vglavnem res surovo, pa zvok je noro :noro dober pri tem custom inox direktnem izpuhu, vglavnem... :bow :bow

Napaka je edino v prenosu "sklopka", ker ne prenese tega navora in tako ko sem hotel čez 5000rpm z mesta štartat ko bi se mogo izstrelit pri tej moči "še boljše z večjimi obrati", pa je sklopka samo v prazno zavrtela. :oops:

Vglavnem, to porihtat "sklopko", pa dvignit tlak preko 1.5bara pa bo že spet še za eno stopnjo bolj trgalo! :twisted:

Ker sva med drugim tudi probala prvo na 1.0bar in potem na ca. 1.3bar in je razlika kar očitna! :D

Če pa se bo kdaj v tem motorju znašla kakšna nova dual ball bearing turbina pa bo tak nenormalno. :yum 8)

Lp in še 1x hvala za vožnjo! :woohoo

btw. sem nardil tudi 2 filmčka ki nista sicer najbolj uspela, ampak vseeno data malo občutek... bom naložil malo kasneje če bom uspel... ker še morem vse spakirat. :oops:
Audi 5-pot power
By SKN Slovenija
 
Uporabniški avatar
wolf66
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: To okt 31, 2006 7:12 pm

Napisal/-a wolf66 Po jan 01, 2007 8:23 pm

Dean, še enkrat hvala, da si si vzel čas za meritev. Sicer mi je žal, da nisem imel več časa za nastavitev elektronike, ker je avto pod nižjimi obrati tako zalivalo, da sva vohala bencin v kabino. Na poti domov sem z dataloggerjem zmeril še pospeševanje od 100 do 200 km/h, ki je trajalo točno 9.1 sekundo, in 100-240 km/h (17.1 s), več pa zaradi gneče na cesti nisem mogel izmeriti. Na žalost je pri začetku pospeševanja avto malo "cukal" zaradi prebogate zmesi.

Zanimivo je, da je Gtech največjo moč izmeril pri 7000 obratih. Mislil sem, da bo pri okoli 6500 obratih. Meritev bo treba ponoviti, ko bom dobil novo turbino in dvignil pritisk na 2 bara.
 
Uporabniški avatar
Dejan_S2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne sep 03, 2006 10:33 pm
Kraj: Okolica MB

Napisal/-a Dejan_S2 Po jan 01, 2007 9:13 pm

Uuu lep čas! 8)
Kdo se malo spozna in iz prakse ve kaj pomeni čist realnih 9.1s 100-200 ve o čem je govora.
Po števcu kot ponavadi vidimo v filmčkih je takoj kakšno sekundo ali več hitreje.

Za primerjavo:
Slika

Dodge Viper - realnih 9.5sek :shock: , torej mislim da je vse jasno o čem je tukaj govora! :D

Pa ene par slik od danes.

Slika

Volk v ovčji preobleki. :twisted:
Slika

Kdo bi kaj rekel da bi se takle avto Viperju 100-200 odpeljal? :lol:
Slika

Mogoče še najdem kaj časa za filmčka.
Zadnjič spremenil Dejan_S2, dne Po jan 01, 2007 9:22 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Audi 5-pot power
By SKN Slovenija
 
Uporabniški avatar
CLIO3
Novinec
 
Prispevkov: 259
Pridružen: To okt 10, 2006 6:34 pm
Kraj: Kranjsterdam

Napisal/-a CLIO3 Po jan 01, 2007 9:16 pm

Damn

Pod pokrovom je pa lepo za pogledat! Nabasano do amena! :D
Clio III Dynamic Sport 1.6 16V
 
Uporabniški avatar
Dejan_S2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne sep 03, 2006 10:33 pm
Kraj: Okolica MB

Napisal/-a Dejan_S2 Po jan 01, 2007 9:29 pm

Jani še nekaj, na tole:

wolf66 je napisal/-a:Zanimivo je, da je Gtech največjo moč izmeril pri 7000 obratih. Mislil sem, da bo pri okoli 6500 obratih. Meritev bo treba ponoviti, ko bom dobil novo turbino in dvignil pritisk na 2 bara.


Je odgovor tole

Dejan_S2 je napisal/-a: sem opazil da se avto neče nehat vrtet, ravno kontra ko nekaterim turbo strojem "predvsem serijskim - najbolj očitno" v višjih obratih zmanjkuje lufta, tale vedno bolj lepi nad 6000 in še bolj čez 7000, vglavnem res surovo,.....


Vglavnem tako se tudi čuti kot je tudi G-tech zabeležil. Senzacianalno! :D
Audi 5-pot power
By SKN Slovenija
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Po jan 01, 2007 9:31 pm

Lepo za pogledat, je.. za šravfat :D
Madona sam to gre res noro, Dejan kolk kek svojo Q4 pogrešaš a?
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
Dejan_S2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne sep 03, 2006 10:33 pm
Kraj: Okolica MB

Napisal/-a Dejan_S2 Po jan 01, 2007 9:35 pm

Moja ni šla slabo. Serijska svetovno ker je značilno v momentu vklopla kot nardi Janijeva sedaj, vendar z dosti manjšo silo. S čipom je lepo vlekla čez celo območje, dolkel ni spustil IC...
Overall, že od nekdaj pravim in mnenja nebom spremenil da mi je 155Q4 zelo poseben avto! :)

Audi pa tud ni ravno slab no. :lol:

Važno da je 4x4 in TURBO! :D
Audi 5-pot power
By SKN Slovenija
 
Uporabniški avatar
CLIO3
Novinec
 
Prispevkov: 259
Pridružen: To okt 10, 2006 6:34 pm
Kraj: Kranjsterdam

Napisal/-a CLIO3 Po jan 01, 2007 10:02 pm

oooo za sraufat pa verjamem da je nocna mora
:D
Clio III Dynamic Sport 1.6 16V
 
Uporabniški avatar
wolf66
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: To okt 31, 2006 7:12 pm

Napisal/-a wolf66 Po jan 01, 2007 10:45 pm

Še graf iz dataloggerja. Prvi kvadratek pomeni čas pri 4650 obratih v tretji prestavi, kar pomeni hitrost 100 km/h. Drugi kvadratek pomeni čas pri 6980 obratih v četrti prestavi, kar pomeni hitrost 200 km/h. Tretji kvadratek pomeni čas pri 6680 obratih v peti prestavi, kar pomeni hitrost 240 km/h. Tako lahko potem izračunam natančen čas pospeševanja:

100-200 km/h: 11.30s - 2.29s = 9.01 s
100-240 km/h: 19.42s - 2.29s = 17.13 s

Na grafu se na vijolični črti tudi vidi, da je pri nizkih obratih zmes prebogata (okoli 10:1), v visokih pa prelena (14+:1, kar je tudi razlog za detonacije, ki se vidijo na oranžni črti), kar je posledica neoptimalno nastavljene elektronike.


Slika
 
Uporabniški avatar
gregga
Uporabnik
 
Prispevkov: 850
Pridružen: So avg 20, 2005 6:07 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a gregga Po jan 01, 2007 11:43 pm

:shock: :shock: :shock: :shock: pošast :DDD
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 To jan 02, 2007 12:12 am

Tko kot sem že reku, lepotica in zver :D , sej bi prosu za eno vožnjo na sovozniškem sedežu sam me skrbi da bojo pol ostali avti nepremičnine ko se bom vozil z njimi :D
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
Dejan_S2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne sep 03, 2006 10:33 pm
Kraj: Okolica MB

Napisal/-a Dejan_S2 To jan 02, 2007 12:34 am

wolf66 je napisal/-a:100-200 km/h: 11.30s - 2.29s = 9.01 s


Potem maš napram Viperju še za 9 stotink boljši časkot pa si prvo napisal 9.10s :P

Bi rad vido izraz na obrazu lastnika kakšnega takšnega avta ala Viper ko bi videl kaj se vštric njega ob polnem plinu vozi oz. se mu rahlo oddaljuje. :D
Audi 5-pot power
By SKN Slovenija
 
Uporabniški avatar
wolf66
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: To okt 31, 2006 7:12 pm

Napisal/-a wolf66 To jan 02, 2007 12:36 am

alanq4 je napisal/-a:Tko kot sem že reku, lepotica in zver :D , sej bi prosu za eno vožnjo na sovozniškem sedežu sam me skrbi da bojo pol ostali avti nepremičnine ko se bom vozil z njimi :D


Ko bom v LJ in bom imel čas, ni problema. Drugače pa ne skrbi glede občutka. Pred Q4 sem imel 33 1.7 16v podobne moči kot ti (druge odmične gredi, čip, celoten freeflow izpušni sistem...), pa se še vedno spomnim, da je bila vožnja z njo nekaj posebnega zaradi nizkega sedenja, rezkega zvoka in ognja iz zadnjega lonca. :P
 
Uporabniški avatar
wolf66
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: To okt 31, 2006 7:12 pm

Napisal/-a wolf66 To jan 02, 2007 12:44 am

Dejan_S2 je napisal/-a:
wolf66 je napisal/-a:100-200 km/h: 11.30s - 2.29s = 9.01 s


Potem maš napram Viperju še za 9 stotink boljši časkot pa si prvo napisal 9.10s :P

Bi rad vido izraz na obrazu lastnika kakšnega takšnega avta ala Viper ko bi videl kaj se vštric njega ob polnem plinu vozi oz. se mu rahlo oddaljuje. :D


Prej sem se zgleda zatipkal. :)

He, he, verjetno takšnemu lastniku res malce trpi ego, vendar ljudje ne bi smeli takšnih stvari preveč resno jemati. Konec koncev je vse skupaj samo kup pločevine in vedno se najde kdo hitrejši.
 
Uporabniški avatar
Dejan_S2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne sep 03, 2006 10:33 pm
Kraj: Okolica MB

Napisal/-a Dejan_S2 To jan 02, 2007 8:53 am

Audi 5-pot power
By SKN Slovenija
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar To jan 02, 2007 1:34 pm

:shock: Kak to leti :shock: :tomidelej:
BMW E46
 
Uporabniški avatar
gregga
Uporabnik
 
Prispevkov: 850
Pridružen: So avg 20, 2005 6:07 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a gregga To jan 02, 2007 1:53 pm

leoCar je napisal/-a::shock: Kak to leti :shock: :tomidelej:


:shock: :shock: ......se kr podpisem pod tole :___o :woohoo
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay To jan 02, 2007 2:15 pm

kak to leti :shock: progo sta si tud dobro izbrala :)
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar To jan 02, 2007 3:39 pm

Ta cesta pelje na letališče v MB, če se ne motim ;) ,Fajn plac za drag 8)
BMW E46
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN To jan 02, 2007 4:00 pm

to je 2.0 motor samo pa toliko konjev? brez besed :shock: :shock: :shock:
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov