Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
xsAMOR
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Sr feb 09, 2005 1:05 pm
Kraj: Hrušica

Napisal/-a xsAMOR Pe maj 18, 2007 4:25 pm

Sj ne mores vrjet kako stvari stojijo v avtomobilu! Sprasujem se samo ali se ljudem ki so to dodatno opremo vgrajevali v tak avto ni zdelo nekam prevec slampasto narejeno za avto takega razreda ter znamke. Res sem brez komentarja ter podpiram tvojo odlocitev da izterjas sebi v dobro do vsake minimalne napake ki prestopa mejo preslabe kakovosti. Porazno!

Sam tole ni vec Volvo XC90 2.5T Ocean Race Limited Edition temvec Volvo XC90 2.5T "Ocean to Ocean Race" Edition :?

LP :hi
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Pe maj 18, 2007 4:34 pm

lep avtocek sam barva mi ni usec,nekak me u oci bode.
kar se pa tice kregarije na volvo forumu pa niti ni pomembno,ce se bo tukaj lepo obnasal
 
Uporabniški avatar
Cornelius
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 505
Pridružen: So maj 05, 2007 10:45 pm

Napisal/-a Cornelius Pe maj 18, 2007 7:52 pm

Zmenili smo se da tiste ne omenjamo več. Kaj je lepo obnašanje je relativna stvar ko te za vsakim postom eden provocira nebi spet o tem.
Prosim držimo se teme.
Hvala še enkrat na podpori. Vztrajen bom do konca seveda.
Zdaj bi po vsem tem izpadel neresen da obupam. Nisem kar tako klical Tokyo in se menil kdaj lahko pridem z vso dokumentacijo in polno škatlo "strokovno" montirane opreme pa naj Sumitomo določi komisijo katera bo odločila po uvidu na vse "fact" kako ih tukaj kliče Japonc. Kao ti "fact" katere so oni pregledali detajlno niso ne vem kaj. Jaz mu napišem, da sem njegov mail forwardiral direktno v Švedsko saj direktor Volva ima nadzor tega primera še vedno...hahahahha umrl sem od smeha ko sem bral njegov mail. Sem mu napisal dobil boš ti fact ko grem v Tokio junija.

Ker moram počakati še par dni potem objavim vse maile in korespodenco da se nasmejete kakšne "univezitetne" odgovore sem prejemal. Da so dva odvetnika Summita prebrala dopis mojega odvetnika Mirota Senice in da je napisan na 6 straneh je to za njih nerelevantno ker im je naštel vse napake, vse detajlne elemente, vso škodo na novem vozilu ocenjeno v Volvu -12 % od nabavne cene vozila, vse stroške nategovanja odhodov v Mb, V švedsko pot, telefone, odvetniške stroške itn...)
Seveda ko so na Švedskem prebrali odgovor Summita, da so bili še bolj jezni na tak odnos do stranke kar im v pogodbi izrecno stoji, da ime Volvo morajo spoštovati in se ne smejo spuščati v kreganja ter laži te vrste kot delajo zdaj. Seveda šef servisa misli, da lahko laže še naprej. Samo ne za dolgo časa. Zdaj ko komisija Volvo-Sumitomo Corp. prevzame zadevo bojo spet letele glave. In vam povem preed meseci so bile zamenjave in letele glave zaradi mene in še bojo pa naj zgleda da se napihujem in kurcim a ni tako. Japonci če pridem v Tokyo bojo pošiljali nože za Harakiri. (mal heca mora biti je tako?) da ne bo sam "jamranja" in "pedantnosti".

Veš kaj dragi šefe servisa ker ažurno bereš vse moje poste preberi še tole:

Mislim, da je boljše za vse osebe katere koristijo Summit servise od Forda, Jaguarja, Range Roverja in Volva, da odstopiš in podaš pisno opravičilo za moj primer ker boš stem dokazal spoštovanje do reputacije vseh naštetih znamk, katere niso dobile reputacijo s takšnim odnosom do strank kakšnega si ti izvajal do mene in veliko drugih, saj veš koliko si pritožb sprejel samo v lanskem letu.
Jaz grem skozi zid ko imam prav. In verjemi mi da ga imam. Moj avto, vsak euro
zaslužim z delom in ne z krajo zato ko se boš naučil prvo ceniti tujo lastnino boš se naučil priznati napako in je plačati.
Jaz pišem direktno in za tem stojim a če bi meni večina osebja v Summitu govorila kot šefu poprodaje in servisa, da sem "piška" in si komaj želijo, da greš stran bi se vprašal ZAKAJ ???

Fact ali ne fact factično bom vesel, da grem spet na Japonsko ker od leta 1997 nisem bil. Bom že prejadral Ocean Race in je očitno dirka čez Ocean...

p.s. barva je stvar ukusa. Na tem svetu nas je veliko različnih in imamo vsi svoje želje, navade itn... barva oceana modra je unikatna in meni kot večini predivna.
In vidiš. Ti si lepo izrazil svoje mnenje, svoje poglede s katerimi se jaz strinjam in te razumem. Če bi me začel pod....vati kot na unem V for. seveda nebi bil tih in nikoli ne bom. Niso dojeli, da sem ih ornk popalil. :twisted:
hvala uživajte v vročem vikendu 8)
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Pe maj 18, 2007 10:48 pm

Skrajn čas da nekdo pokaže ošabnežem na teh servisih, kako se stvari streže.
Vedno so nesramni(malo je takih, da niso) in vzvišeni nad strankami. Očitno so sedaj naleteli na mino, mino veliko do Tokia. :D
Japončki so pač japončki, kao težki diplomati, od pretiranega dela pa zafrustrirani do konca.Nekateri seveda.

Upam da ti uspe. Ne upam, vem da ti bo uspelo. Če bi le blo več takih ljudi kot si ti, bi se ti servisi ne obnašali, kot da so boga nekam prijeli.
Slika
 
Uporabniški avatar
Zois
Uporabnik
 
Prispevkov: 988
Pridružen: Ne mar 04, 2007 4:00 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Napisal/-a Zois Pe maj 18, 2007 11:58 pm

se ne čudim da je do te šlamparije prišlo ker je vajenec delal, ker moj kolega je bil vajenec na servisu(druge znamke) in mi je razlagal kakšne bedarije je vse delal in se pametoval kot da je 20 let na šihtu.Na servisah bi morali vajence nadzirat kako delajo ker le niso pravi delavci
Slika pugi.si
 
Uporabniški avatar
Cornelius
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 505
Pridružen: So maj 05, 2007 10:45 pm

Napisal/-a Cornelius So maj 19, 2007 10:19 am

Vajencu niso smeli dovoliti sploh da dela na mojem avtu. Pika. Tudi če je bil nadzorovan s strani "strokovno" usposobljenega delavca servisa a to dobro vemo kako nadzorujejo.
Ko sem parkrat prišel da vidim kaj delajo me je skoraj kap-ker imam bež mehko usnje so vsi deli notranji bili na strehi avta brez najlona ali kartona, ko sem vprašal kaj se greste da dajete na streho dele, saj imajo ostre robove in ...me je kap ko sem videl bež sedeže na tleh okrog avta, vse ostale dele namesto da bi dali v velike kartosnke škatle to je bilo razmetano po celem servisu in na strehi avta !!! vajenc me je še vprašal kam naj da ekran in sem mu prijazno povedal, da lahko v sredinsko luknjo za majhne stvari...
Seveda me je naslednji dan še bolje vse razjezilo ko sem videl avto parkiran na parkingu ker so kao baje čakali da pride novi kabel in ko sem prišel do avta WOW. Si predstavljate da kompletni avto in vse oplate notranje ter sedeže samo nabasate v avto in ga parkirate. očitno ih je motil v servisu ker je bil 8 dni notri...da so lahko delali na drugem avtu.
Za to ima Volvo treninge in jih plačujejo. Da se bo učil na mojem novem avtu par dni starem je kriv šef servisa in pika.
se nadaljuje... v ponedeljek držite palčke zdaj gre za res medijski boom.
Love Volvo duck Summit
:lol:
 
Uporabniški avatar
PozerQ
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 91
Pridružen: So nov 22, 2003 8:02 pm
Kraj: Borovnica

Napisal/-a PozerQ So maj 19, 2007 9:12 pm

Zanimivo branje Branko, sem te spremljal oz tvojo zgodbo nekaj časa na volvo forumu, še takrat od začetka in sem z zanimanjem vedno prebiral tole, kako se bo končalo. Je zelo dobro videti, da se nekdo tako javno upre takim ljudem, tko da le tako naprej :D
Slika
 
Uporabniški avatar
Cornelius
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 505
Pridružen: So maj 05, 2007 10:45 pm

Napisal/-a Cornelius Ne maj 20, 2007 6:59 am

Hvala na podpori. Vse maile z kakršno koli pritožbo in pohvale, da me nebi narobe razumeli sem natiskal in predal v Tokio po mailu, da vidijo koliko je ljudi kateri si upajo napisati kaj se im je slabega in dobrega naredilo na njihovem servisu. Za koliko njih ne vem pa vejo oni sami saj je veliko njih samo vpisalo pritožbe v knjigo.

Vsi delamo napake to razumem, to mi je tudi šef servisa povedal samo to vse je nedopustno in še je veliko drugih stvari zaradi katerih sem proti Summit Avto d.o.o.
Prvič ko sem prišel vprašati da dobim testno vozilo so mi proti vseh pravilih in navadah zahtevali potni list od mene. Bivši direktor osebno. No comment.
Odgovor je bil " ja veste veliko avtov so nam ukradli...jih odpeljejo čez mejo..." sam sem gledal kako me ponižujejo in vnaprej obsojajo kot stranko-ni smela reči ups ti nisi v kravati in obleki...a sem tujec ker nisem rojen v Slo? To je bil prva zamera ob vstopu v salon.
Kljub temu po testni vožnji dizla in V8 sem se odločil in vzel motor 2.5 Turbo ki na 1500 obratov ima že polnih 310 Nm in nekaj moči 210 Konj saj ima polno moč na nizkih obratih in ne kot ostali turbo na 6000. Zelo zadovoljen z motorjem in menjalnikom. Kdor se ni peljal s tem motorjem XC90 ne moreš razumeti kako gre.
Pustimo V8 to je sod brez dna saj mi je na testni vožnji spil pol rezervoarja v enem dnevu po Ljubljani. Dizel tudi potegne a kaj ko prideš do 4000 obratov in gotovo zadavi se ko žabica v grlu štorklje...
Prodajalci ne znajo pridobiti stranko, dokler im nisem vplačal 10 % niso vedeli a se hecam, a mi je dolgčas, a tako kot večina samo testiram in se vozim okrog Ljubljane dokler im nisem vplačal 10 % za naročilo avta in čakal 4 mesece. Potem so mi vsi dobesedno lezli v rit.
Seveda sem vprašal ostale ki so vzeli testno vozilo: ma ne sam vozniško in osebno.!!!

V času čakanja sem večkrat vprašal kdaj bo avto prišel ? Na računu so mi napisali zadnji teden Aprila. Ko sem že bil tečen to priznam 25.Aprila sem vprašal če kaj vejo? Ne vemo te dni in ko je bil 1. Maj 06 sem še enkrat vprašal vljudno če vejo kdaj pride avto? Ne vemo. V redu in sem čakal. Ob tem čakanju sem naročil dodatno opremo in naredil napako.
Ob naročilu avta mi je gospod iz Dunaja poslal mail in mi čestital, da sem izbral najboljše vozilo v njihovi produkciji še posebej v varianti Ocean race in da je unikatni s tem motorjem v Sloveniji.
Po prvem maju sem mu napisal 1 mail in ker komuniciramo ga lepo vprašal če slučajno ve kje je moje naročeno vozilo saj gre prek njih ker so oni glavni za vzhodno Evropo in Balkan.
Odgovor je bil, da je avto že pri njih in da te dni pride v Ljubljano.
Ko sem to sporočil prodajalcu me je začel nadirati, kaj jaz pišem na Dunaj, kaj si mislim, saj so oni tisti kateri mi bojo povedali...???? HALLO če te parkrat vprašam ustno in pisno a ti mi vsakič poveš pojma nimam. In kaj je narobe saj sem kulturno kot stranka katera nestrpno čaka 4 mesece avto po vseh pizdarijah na Hyundaiju komaj čakal da pride. Res je da sem ko je avto 06.06.2006 prišel jaz še dva dni potem urejal papirologijo sam to je nekaj čisto normalnega saj brez homologacije in ostalih originalov od avta ne moreš nič niti narediti ali popraviti.
09.Maja.2006 so na račun Summit Avta dobili ob 09 uri kompletno plačilo avta.
Avto itak ko pride morajo še 2 dni pucati od najlonov in plastičnih ščitnikov.
In 09.Maja.2006 končno dobim avto.Flašo šampanjca, kapico Volvo OR, obesek za ključe in trakec OR.
Še preden je avto prišel sem vplačal 10 % po izdanem predračunu za 6 elementov dodatne opreme. In ostalo veste...
Prijatelj mi je napisal samo tako: Branko do daske pejd ker prekleto in hudičevo imaš prav. Ni tega sodišča, te komisije, sodnih izvedencev avto stroke, ob vseh dokumentih, slikah katere so švedi naredili in izjave gen.dir. Volva na švedskem so mrzli. Kaj bojo rekli da se tovarna laže? Najvišja instanza je avto popravila in tu si ih dobro postavil pred dejstvo a to kar šef servisa laže in priča priče okrog zdaj že vsi vejo, da nima kam. Resnica boli. In vse kar tako naširoko pišem tukaj sem javno povedal in na Švedskem z polnimi imeni in priimki.
se nadaljuje...jutri in v torek bo veselo...
 
Uporabniški avatar
Cornelius
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 505
Pridružen: So maj 05, 2007 10:45 pm

Napisal/-a Cornelius Ne maj 20, 2007 7:32 am

Delček mednarodne Volvo pogodbe in odnosa do stranke.
katerega smo dobili iz Švedske in ga bomo uporabili skupaj z izjavo
dir. Volva iz Goteborga g. Hansa Wikmana v tožbi in v Tokiu.
Zdaj ni poti nazaj. Hočejo reklamo je bojo imeli. Te dni. večkrat sem
na nagovor prijaznih ljudi in razumno počakal na posredovanja zdaj nič več.

The Company (Volvo) and Retailer (Summit Avto d.o.o.) each recognize the importance of dealing with
each other in an open and honest manner.
In addition, each party understands the
importance of treating Volvo Customers and prospective Volvo customers with
the utmost respect and honesty.

Retailer agrees to conduct its business in a
manner which will develop and maintain superior levels of customer loyalty
and satisfaction, continually striving to improve Retailer's reputation,
the Company, Company Products and the Volvo name, trademarks and service
marks.

Retailer will not engage in any unfair, deceptive, misleading,
unethical, fraudulent or otherwise prohibited practice.

Retailer will immediately discontinue any such advertising or practice upon written notice of objection from the Company.
*********************************************

Glede tega, da so instalirali neoriginalne dele in izvedli instalacijo katera ni dovoljena od Volva...

B. Warranty Repairs.

When performing warranty repairs, or other repairs paid for, or reimbursed,
in whole or in part by the Company, Retailer shall only use Genuine Volvo Parts
and Accessories.


D. Quality of Parts.

If Retailer sells, and/or installs non-Genuine Volvo Parts and
Accessories during repairs or service of Company Products under Section 2 IC, Retailer will not use parts or accessories that do not meet Company standards or that could adversely affect the mechanical operation, safety, integrity or
reputation of Company Products.


in za piko na vse to: Dolžni so bili napisati na račun in prevzemnico avtomobila, da so ugradili neoriginalne dele kateri nimajo garancije in me o tem ustno opozoriti.
Nobeden me ni nič ni ustno ni pisno opozoril. Kaj on ve kaj je za armaturko so si mislili.

E. Disclosure.

If Retailer sells and/or installs non-Genuine Parts and Accessories
during repairs or service as described in Section 21C above, Retailer will,
prior to repair or installation, conspicuously disclose to the customer in writing on
all copies of the customer's repair order and invoice the following:

(i) Those parts and accessories which are non-Genuine Volvo Parts
and Accessories; and

(ii) That non-Genuine Volvo Parts and Accessories are not covered by the
Company or Manufacturer warranty
*****************************************************
In to, da Volvo v primeru kakršnekoli resne pritožbe stranke izrecno lahko zahteva plačilo od Summit Avto če Volvo odloči, da so naredili narobe kar je tudi zdaj potrjeno.

36. COMPLIANCE WITH CONSUMER
PROTECTION LAWS AND REGULATIONS

Because certain Volvo Customer complaints may have legal significance
for, or impose liability upon, Retailer and/or the Company under various
"Repair or Replace" or other consumer protection laws and regulations, Retailer
agrees to provide the Company with prompt notice of all such complaints. Retailer
agrees to take other steps as the Company may reasonably require, including,
without limitation, providing notice to Retailer's regional office when a
vehicle is brought into Retailer which may become subject to such law or regulation
prior to a presumption of liability arising under such law or regulation from
the inability to repair or correct a nonconformity or condition of a
Vehicle.
Retailer hereby agrees to do nothing to affect adversely the Company 's
rights under such laws and regulations, and recognizes that failure to comply with
this Section 36 may result in a chargeback from the Company for monies
expended in remedying such complaints which in the reasonable opinion of the Company were caused wholly or predominantly by Retailer.
under various "Repair or Replace" or other consumer protection laws and regulations, Retailer agrees to
provide the Company with prompt notice of all such complaints. Retailer
agrees to take other steps as the Company may reasonably require, including,
without limitation, providing notice to Retailer's regional office when a
vehicle is brought into Retailer which may become subject to such law or regulation
prior to a presumption of liability arising under such law or regulation from
the inability to repair or correct a nonconformity or condition of a
Vehicle.
Retailer hereby agrees to do nothing to affect adversely the Company
rights under such laws and regulations, and recognizes that failure to comply with
this Section 36 may result in a chargeback from the Company for monies
expended in remedying such complaints which in the reasonable opinion of the Company were caused wholly or predominantly by Retailer Summit Avto.
 
Uporabniški avatar
Cornelius
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 505
Pridružen: So maj 05, 2007 10:45 pm

Napisal/-a Cornelius Ne maj 20, 2007 7:56 am

Installation of non-Volvo parts and/or accessories on new or customer cars may compromise
certain functions of the vehicle.
In some cases, installation of these components may void the new car warranty on the vehicle.
Any customer issue brought about by the installation of a non-Volvo part or accessory is the
responsibility of the installing retailer.
The retailer must advise the customer in writing that a non-Volvo part or accessory is being
installed on a vehicle and that the installed part or accessory is not covered under the new car
warranty. The warranty on the non-Volvo part or accessory is the responsibility of the selling
retailer.
If factory assistance is requested in the repair of a vehicle that has a non-Volvo part or
accessory, Volvo may require that the retailer remove the part or accessory and return the
vehicle to its original factory specification before assistance will be given.
A member of the Volvo field staff will make the determination as to whether a non-Volvo part or
accessory needs to be removed from the vehicle before factory assistance is given.
Zadnjič spremenil Cornelius, dne Po maj 21, 2007 6:43 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
TomyBoy2
Uporabnik
 
Prispevkov: 823
Pridružen: To jul 15, 2003 9:40 pm

Napisal/-a TomyBoy2 Ne maj 20, 2007 8:42 am

Grozlivo res, ko tole prebiram.
Mi smo v obdovju 10 let pri VW-Audi koncernu, imeli kar nekaj reklamcij in debat, vendar so zadevo vedno strokovno rešili, odpravili v zelo kratkem roku. Zadnja leta se je stanje samo še izboljšalo. Vsako mojo željo, po kakršnikoli dodatni audijo instalaciji in modifikaciji, tudi če ni originalna, so pri pooblašenem servisu opravili v nulo.
Sem prav šokiran, da se lahko kaj takšnega zgodi.
Zanima me, kako to, da nisi vse to že naročil v novem avtomobilu, da strokovno vgradi že matična tovarna ?
Upam, da bojo odgovorni za tole odgovarjal.

LP
 
Uporabniški avatar
TomyBoy2
Uporabnik
 
Prispevkov: 823
Pridružen: To jul 15, 2003 9:40 pm

Napisal/-a TomyBoy2 Ne maj 20, 2007 9:40 am

Brat je lani pri tej hiši vzel malega Forda ST-ja. Rok dobave naj bi imel 2 meseca in se je vse skupaj zavleklo na 3 mesece in pol. Trgovec, ki nam je avto prodal po dveh mesecih sploh ni klical, je šel na dopustu. Tako smo morali mi klicati in spraševati, kdaj bo avto, oni pa kot bi bili brez informaciji, niso vedeli niti tedna, kdaj gre avto v izdelavo, mislim..... :roll:
(Jaz sem vedel točen teden , kdaj bo šel VW Touareg v izdelavo, že dva tedna po naročilu.)
Nato je bil avto na poti iz tovarne skoraj dva tedna. Izgovor, nekje na Madžarskem je tovornjak.
Ko smo avto le prevzeli, mi reče trgovec, se vidmo pri naslednjem servisu.:)
Ja pri vas pa sigurno ne. Kaj se je zgodilo ? Naslednji dan avto ne vžge, ter nas pusti na cedilu sredi Celja. Razlog ?? Dobili smo avto z praznim akumulatorjem, ki bi se moral na poti domov napolniti. To je delo servisa, da se zadeva preveri, ne pa da moram potem jaz doma polnit akumulator na novem avtomobilu in imeti dodatna pota, z ponovno nastavitvijo kompletnega sistema, ker ni bil pod napetostjo.
 
blazp
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 658
Pridružen: So sep 24, 2005 8:21 pm

Napisal/-a blazp Ne maj 20, 2007 3:24 pm

ja oni so pač carji. pri meni so imeli hude težave z menjavo senzorja za temperaturo. avto je bil pri njih trikrat zaradi tega.
 
Uporabniški avatar
Cornelius
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 505
Pridružen: So maj 05, 2007 10:45 pm

Napisal/-a Cornelius Ne maj 20, 2007 5:44 pm

Da odgovorim na vprašanje zakaj nisem vse to naročil prvič ko sem naročal avto.
Ker sem se z prodajalcem takoj na začetku menil da vzamem Ocean race varianto mi je dal rok do 06.v mesecu točno ne vem katerem kjer je zadnji rok za kakršnekoli spremembe preden avto gre v proizvodnjo. In tega roka sem se držal ter spomnim se, da je bil četrtek ko sem z vsemi kodami dodatne opreme prišel in pustil prodajalcu natiskano da preveri in potrdi. je bil zasesden in full v delu. Ok razumem in sem odšel.
Nekaj dni za tem sem spet prišel in vprašal a je kaj na tem? Odgovor je bil:
Joj pa veste zdaj bi Vi in jaz morali spreminjati vse dokumente in vse na novo...enostavno se jim ni dalo stranko prepričati in ji prodati še dodatne opreme kar je vsaki znamki dodatni ogromni zaslužek saj je dodatna oprema pri tako dragih avtih takoj čez milijon in več...in so me prepričali, da so oni vgrajevali že tako opremo in da naročim da bojo oni inštalirali brez problemov. ??? In ajde pristanem na to varianto zaradi katere sem se prej, ne zdaj zdaj se ne nerviram več, zdaj mi je to edina preokupacija da grem do konca in grem.

Če povzamem še to: "ko sem naročil dodatno opremo mi je prodajalec povedal na moje vprašanje a rabim vplačati karkoli vnaprej? odgovor je bil: ma ne ni treba saj ste vplačali tako drag avto ni blema ko pride in ko bo motnirano boste plačali.
In vidi vraga, ko smo z predračunom za 6 elementov prišli do tipa ki je zadolžen za naročila mi pove v faco, morate plačati 10 % takoj. Ok sem rekel, čeprav se tako nismo zmenili in vplačam 100.000 Sit na blagajni. Direktno zavajanje stranke sam da bi ti prodali.
Ni mi povedal, da bo montaža dodatno zaračunata, da namesto 1 in pol dneva je trajalo celi teden in v ponedeljek 8 dan ob 12 uri ko sem prišel obup. Račun je bil kar za 1540 Euro večji od predračuna brez da bi mi kdorkoli vnaprej sporočil, poslal pisno novi predračun in dobil odobritev ustno ali pisno od mene za zdaj zračunatih 18 elementov. Do 10% več od predračuna po zakonu še gre ne pa 40% več.

Garantiram Vam, da bojo odgovorni in šef servisa odgovarjali za to početje ker direktor Volva ima vsega čez glavo. Stanka katera je kupila omejeno serijo si zasluži drugačen odnos in ne laži in nategovanja šefa servisa Summit Avta d.o.o. in predstavnika za reklamacije zadolženega za Slovenijo v Zagrebu g. Bajić Gorana.

Sam Vi povejte ko bi videli takšno šlamparijo a bi im Vi dali vozilo nazaj, da ga oni popravaljajo? Jaz im nisem in nikoli ne bom, pa če traja 5 let na sodišču a sodišče bom jaz in Tokio v kratkem. Mene ne boste zajebavali za 16 mio.
se nadaljuje...
 
Uporabniški avatar
Bric
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: Sr mar 31, 2004 7:36 pm
Kraj: Goriška Brda

Napisal/-a Bric Ne maj 20, 2007 6:23 pm

Bravo, le tako naprej Branko! :tomidelej:
Slika
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Ne maj 20, 2007 7:13 pm

Branko, kaj tisto orodje iz nadomestnega avta si že dobil nazaj?
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
Cornelius
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 505
Pridružen: So maj 05, 2007 10:45 pm

Napisal/-a Cornelius Ne maj 20, 2007 8:48 pm

Nikoli nisem dobil ne orodja, ne škatlo polno privatnih stvari, saj veš kako se nabere ko greš sprazniti vse poličke, predalčke in stvari v škatlo preden oddaš avto na servis. Saj na delovnem nalogu piše, da za stvari ne odgovarjajo v avtu na servisu. V redu in sem spraznil ter dal v nadomestni.
Zanimivo je to, da sem v 8 dneh ko je avto bil na servisu dobil oz. sem moral vsak jebeni dan priti na Summit menjati nadomestni avto od Jaguarja, Range Roverja, V40 itn...5 nadomestnih avtov v 8 dneh. Ne moreš verjeti. In za vsakega pred tem testnega in nadomestnega sem dobil papir ter sem zahteval, da mi ga potrdijo da je vse vrnjeno ok in da je avto brezhiben. Zanimivo, da glih za tega zadnjega iz katerega je "cudovito"zginilo orodje nimam. In njihov odgovor je bil saj smo preverili vse voznike za vami kateri so imeli nadomestno vozilo in nobeden ni videl orodja. Če kaj rabite obrnite se na policijo. Seveda je to bil še en minus.
Ko me je direktor vprašal ja saj veste to boste težko dokazali, da je bilo orodje po pravni poti...??? Hoteli so me prepričati, da nobenega orodja ni bilo in da se lažem !!!
Samo sem rekel to: Mttr vmjbm pokvarjeno lahko bi rekel, da sem imel notebook ali dragi fotoaparat pa sem pošteno povedal da je bilo profesionalno orodje in moje privatne stvari.
Mene samo zanima ta tip kateri je vkradel vse to, ko doma odpre to orodje in ko ga žena vpraša "od kje ti to?" kakšna je to kultura, ma ne kultura ni prava beseda, kakšna je to ...uh raje sem tiho...

Sebaveh vse to bi pozabil, da me šef servisa ne dela neumnega in laže se svojim nadrejenim. A ko meni poči film in pridem v Summit tako kot sem odšel iz njega tedaj... Nagasaki bo risanka. Pa naj se žalijo Cerarjevi ali Cevarjevi... :roll:
Zadnjič spremenil Cornelius, dne Ne maj 20, 2007 9:08 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Cornelius
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 505
Pridružen: So maj 05, 2007 10:45 pm

Napisal/-a Cornelius Ne maj 20, 2007 9:04 pm

Bric- Japonskem direktorju Summit Avto sem postavil vprašanje na katerega nisem prejel odgovora:
"g. Tajima kako bi se Vi počutili, da Vama nekdo tako nonšalantno, nevarno in nedopustno za unikatno vozilo vredno 16 mio. Sit. ter ponos Volvo Kompanije uniči novo vozilo ? " A po detajlnem pregledu z vašimi odvetniki niste najdli niti 1 napake servisa?

In kaj je najbolj nekorektno od vseh na Summitu je to, da jih ne briga pisna izjava enega od generalnih direktorjev Volva v Goteborgu g. Hansa Wikmana iz katere je detajlno razvidno kaj in zakaj je avto bil v popravilu 5 dni v tovarni. E ko sem to povedal dir. je rekel, zdaj pusti meni da vidijo da se tako ne bo delalo dokler sem jaz dir.tega projekta XC90.
Ma ko meni poči film bo kot un ko je zabil Peugeota v Celju v salon...saj oni to čakajo sam NE, njih bom bolj kulturno pripravil, da se opravičijo vsi po vrsti od šefa servisa do g. Tajime. Kako? Tokio do gen. managerja CEO Sumitomo Corp.z izjavo g. Hansa Wikmana. Je vzamete v obzir ali ga povabimo v Tokio?

Odgovora še do danes nisem prejel.
Tudi to, da sem mu napisal, da če ima čisto vest do mojega primera kot to navaja v svoja dva maila (katera je napisal v 1 dnevu ko je videl, da je vrag odnesel hec, ko sem urgiral na Tokijsko centralo Sumitomo Corporation) prej mi 11 mesecev ni niti odgovoril zdaj pa kar dvakrat v enem dnevu? Zanimivo mar ne?
Ups, hotel sem napisati, da sem mu predložil skupni sestanek če ima čisto vest do mene kot navaja, da niso nič slabega ali narobe naredili na mom avtu. Seveda ker mu šef servisa daje lažne izjave in zavaja gen. dir. Summitomo v Sloveniji.
Naj saj ne bo dolgo. V sredo pride iz Prage gospod iz Tokia ki me je klical, da je glih šel v Prago in da mi sporoči kako naprej ter da toliko počakam, če me bo g. Tajima povabil na sestanek kar ga etika do stranke obvezuje. Da mu to sporočim in če odbije sestanek ter ne reši v mojo korist, da mi bo on omogočil prihod v Tokio.
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSss

Vabila še nisem prejel iz Summita in jutri 21. Maj.2007 sem dal zadnji rok za rešitev moje zadeve. Potem ne odgovarjam za posledice medijev na Slovensko ekspozituro Sumitomo Corporation iz Tokia. Od torka naprej bo vsako Volvo vozilo katero vidim in srečam dobilo 3 lista A4 z javni m protestom na brisalce.Vsak protest od natiskanih 1200 x 3 listov sem osebno podpisal in dodal mojo tel. št..
Čisto vest imam in se mi hebe. 8)
Mediji? Lets do it.
Naj me tožijo kolikor čejo. Bushu ali Bleru odo ja v Tokyo Juna meseca in dokler se ne uredi se ne vračam. Grem obiskati Nagoyo in Nagasaki :roll: Slike kot iz Švedske sledijo...držte palčke jutri je Judgment Day !!!
 
Uporabniški avatar
Cornelius
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 505
Pridružen: So maj 05, 2007 10:45 pm

Napisal/-a Cornelius Po maj 21, 2007 7:08 pm

In danes je vse bilo tiho...Jutri pa ne bo. ;)

Danes sem prejel le mail iz Londonske podružnice Sumitomo Corporation, da so ih iz
Summit Avta obvestili o mojem primeru in jim očitno napisali, da je to njihov lokalni Slo-primer in da ga bojo oni reševali ali njihov odvetnik ter da se London ne meša hahahaha :roll: In še nobeden se ni podpisal samo korporativni podpis !!
Le za informacijo: Sumitomo Corporation Tokyo je lastnik vseh 280 podružnic po celem svetu.
***************************
Mr Aleksander
>
> We acknowledge our receipt of your e-mail dated May13.
> We are aware of the case that has been reported by the management of
> Summit Avto.
> Nevertheless, the issue is within the individual business framework
> that is to be handled by the company in Slovenia and its legal
> representative, when needed.
>
> Best regards,
> Sumitomo Corporation Europe Limited
*******************************************

Žal sem ih mal prehitel saj mi je prijatelj iz Nagoye že uredil kdo me bo sprejel z vso dokumentacijo v centrali Sumitomo Corporation v Tokiu. Igramo se igrico Summit?

Ko se vse konča napišem knjigo na to temo:
" Pasti in triki Avto servisov v Sloveniji"
Autor: Corleone di persona-la legge e uguale per tutti. (Zakon je enak za vse) ;)
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po maj 21, 2007 7:26 pm

jst te cist podpiram pri tem dagres v medije in vse ostalo jim je treba povedat enkrat da so kupci najboljpomembni.
me pa nekaj zanima:kaj bos dosegel na koncu,mislim kaj je tvoj cilj,tozba odskodnina,samo opravicilo..
zanimam me samo iz radovednosti.
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov