Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy To okt 07, 2008 9:38 pm

Aha tko...js sm pa mislu, da tisto prtisneš ko nameravaš dat vpoložaj R pač, se zobniki vrtijo v drugo smer in da to nekako ''premakneš' kot nekakšna varjanta sklopke, nevem kako bi se izrazu :P
 
Uporabniški avatar
_BuLLet_
Novinec
 
Prispevkov: 303
Pridružen: Po jul 23, 2007 12:54 am
Kraj: Radlje ob Dravi

Napisal/-a _BuLLet_ To okt 07, 2008 9:57 pm

ko pretikaš med položaji P, R, N, D .. ima naprimer chrysler 300M na sprednji strani prestavne ročice tipko, ki jo pritisneš, da lahko pretikaš med položaji. Mercedes S500 (l.2000) je naprimer sploh nima, ker mu tako elektronika ne pusti da bi med vožnjo prestavil ročico v kateri drug položaj, na mestu pa lahko prosto pretikaš. Pri audijih sem videl, da imajo tipko na levi strani prestavne ročice, tudi ta sigma vidim da ima na istem mestu.
Zadnjič spremenil _BuLLet_, dne To okt 07, 2008 10:02 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
_BuLLet_
Novinec
 
Prispevkov: 303
Pridružen: Po jul 23, 2007 12:54 am
Kraj: Radlje ob Dravi

Napisal/-a _BuLLet_ To okt 07, 2008 10:01 pm

Da pa nebomo tako off topic.. SIGMA mi je zelo všečen avto! Imam veliko raje star avto z ogromno opreme kot pa novejši avto brez opreme. Motor je itak pravi 8) Zgleda res super ohranjena ;) I like it :twisted:
Vidim da volan pa ima to enak kot Mitsubishi 3000GT in Dodge Stealth.
Zadnjič spremenil _BuLLet_, dne To okt 07, 2008 10:04 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy To okt 07, 2008 10:03 pm

Aha...no še nekaj :roll: ...kaj pa tisto 1, 2, 3...to da je neki da ti menja v višjih vrtljajih, pa tdi ko greš po klancu da ti ne pretika v višjo brzino...mam prav :)
 
Uporabniški avatar
_BuLLet_
Novinec
 
Prispevkov: 303
Pridružen: Po jul 23, 2007 12:54 am
Kraj: Radlje ob Dravi

Napisal/-a _BuLLet_ To okt 07, 2008 10:14 pm

Kaj s tem misliš 1, 2, 3... ?? prva, druga, tretja prestava ? To da ti pretika v višjih obratih imajo nekateri avtomatski menjalniki pač navoljo več nastavitev menjalnika .. tipka sport ob menjalniku. Drugače pa to tako lahko samo z dodajanjem plina uravnavaš.. če držiš plin do podna ti bo avto sam prestavlal tik pred rdečimi vrtljaji... Po klancu navzdol pač menjalnik izbere primerno prestavo za hitrost s katero se pelješ.
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody To okt 07, 2008 10:17 pm

to je vse res kar si napisal vendat imaš N,D,R,1,2,3 plus tipko sport oziroma elegence...mercedes ima tako stara E300192 konjev 8)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody To okt 07, 2008 10:22 pm

passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
snoopek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1036
Pridružen: To okt 18, 2005 8:06 am

Napisal/-a snoopek To okt 07, 2008 10:23 pm

hehe, ti že veš ;)
Citroen C5 2.0 hdi Break :P
 
Uporabniški avatar
_BuLLet_
Novinec
 
Prispevkov: 303
Pridružen: Po jul 23, 2007 12:54 am
Kraj: Radlje ob Dravi

Napisal/-a _BuLLet_ To okt 07, 2008 10:26 pm

Aja to je mislil :oops: Točno, nekateri imajo res še 1, 2, 3 zraven.. o tem pa nevem, iz iskušenj sem lahko povedal za chrysler 300M in za mercedes S500 , ki pa nimata še 1,2,3 .. sta pa oba tiptronica.
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek To okt 07, 2008 10:36 pm

tisti 1,2,3 je ene vrste limiter, do katere prestave najvise menjava

pri mercedesu (chrysler o katerem govoris, ima pa tako njihov menjalnik) se da med voznjo pretknit samo iz D v N...na mestu, ob vzigu, pa i lahko iz P pretaknes samo s stisnjeno zavoro
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
_BuLLet_
Novinec
 
Prispevkov: 303
Pridružen: Po jul 23, 2007 12:54 am
Kraj: Radlje ob Dravi

Napisal/-a _BuLLet_ To okt 07, 2008 10:43 pm

Je čisto res kar si napisal ja. Iz D v N se da tudi med vožnjo.. prav tako gre Pri 300M med vožnjo tudi še en položaj nazaj od D v tiptronic kjer potem prestavljaš levo (prestavo navzdol) in desno (prestavo navzgor) enako je pri S500, le da je prestavna ročica v D in lahko samodejno kar tam pretikaš levo desno.
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Sr okt 08, 2008 11:35 am

Aha sedaj mi je use skupaj bolj jasno :)...pa lahko npr. daš v N in držiš ''gas do daske'' in potem daš v D pa spelješ oz. ''pališ gume'' kakor delajo 60 & 70 muscle cars 8) ...no tam meddrugim držijo zavore :P
 
Uporabniški avatar
Mitsubishi
Novinec
 
Prispevkov: 123
Pridružen: Po sep 01, 2008 3:11 pm

Napisal/-a Mitsubishi Pe okt 10, 2008 1:52 pm

to je nožna zavora.

v sigmi jo nimam
imam pa jo v moji s-klassi

pohodiš jo do konca in zavore se aktivirajo
k sebi potegneš poseben ročaj in jih deaktiviraš

nekateri pa nimajo tega ročaja, ampak samo pedalček pohodiš do konca in skoči nazaj (tribeca,legend,velsatis...etc) ali pa imajo to na gumb elektronsko vodeno (bmw 7)
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V & Mercedes-Benz S 420 V8 32V
Slika
 
Uporabniški avatar
Mitsubishi
Novinec
 
Prispevkov: 123
Pridružen: Po sep 01, 2008 3:11 pm

Napisal/-a Mitsubishi Po okt 13, 2008 11:22 am

kar se tiče avtomatskih menjalnikov je zadeva sledeča

P-parking , je neke vrste zavora, saj ti zakleni menjalnik
R-rear, torej vzratna vožnja
N-neutral, po domače rečeno ler
D-drive, pretikanje od 1-4,1-5,1-6 (oz.lexus od 1-8 )
3 in 2- direktna izbira prestave, npr. če se voziš v klanec kadar se menjalnik velikokrat odloča med 2 in 3 in pretika, ga daš npr. v 3jo in je vedno v 3ji. Ali pa za po klancu navzdol daš v 2go, da ti z motorjem zavira
B-Berg (v moji S-klassi) ki je namenjena ekstremnim razmeram po klancu navzdol (npr. če bi imel zadaj prikolico) in mi vozi le do 30 km/h

-vedno moraš pohoditi zavoro da menjalnik premakneš iz P v R, iz P v D in iz D v R
(pri nekaterih poleg tega še tipko na menjalni ročici)
-iz D v N in obratno lahko prestaviš brez pritiska zavore kadarkoli med vožnjo
-vozila s sekvenčnim menjalnikom imajo možnost pretikanja med D in +/- kadarkoli med vožnjo
-nekateri menjalniki (pri meni sigma in mercedes) imajo še programe menjanja
pri sigmi je to power oz. economy, pri s-klassi pa imam economy in standard.
Gre za način pretikanja, torej pod kakšnimi obrati in s kakšnim časom pretikanja menjalnik menja.
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V & Mercedes-Benz S 420 V8 32V
Slika
 
Uporabniški avatar
SašoP
Uporabnik
 
Prispevkov: 984
Pridružen: Po jul 07, 2008 10:17 am
Kraj: Domžale

Napisal/-a SašoP Po okt 13, 2008 12:53 pm

Ja s tem da majo novejši avtomobili že ugrajen program k zaznava kok je gas prtisnjen, in temu primerno tut menjalnik šalta. Majo pa eni tut še dodatno sport program k recimo da avtu večjo odzivnost, strša podvozje, ipd...

Drugač pa hud auto tazga sploh še vidu nism pa sm mislu da sm že use vidu :P :P

LP in srečno vožnjo!
 
Uporabniški avatar
primozek69
Novinec
 
Prispevkov: 330
Pridružen: Ne nov 04, 2007 2:43 pm

Napisal/-a primozek69 Po okt 13, 2008 1:30 pm

chevy, po skoraj 300 objavah na a.com ne veš za nožno ročno, pa za princip delovanja avtomatika. Pa tvoj podpis... Vozš pa aveota. Pol napiš: metal,my mom and her aveo,....that's my music.


Dosadan si k gliva.
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy To okt 14, 2008 6:21 pm

primozek69 je napisal/-a:chevy, po skoraj 300 objavah na a.com ne veš za nožno ročno, pa za princip delovanja avtomatika. Pa tvoj podpis... Vozš pa aveota. Pol napiš: metal,my mom and her aveo,....that's my music.


Dosadan si k gliva.


In kaj to tebe boli falus če js sprašujem ! In kaj je kle kaj takega če nevem za nožno ročno - sej zato je forum...pač nism nikoli imeu prilike vozit automatika in kakšnega v bližini, da mi pojasni...sm uprašal uporabnika in ostale, naj mi povedo čemu služi - sedaj vem. Pa mojo mamo pusti pri miru in to kaj mi vozimo te nič ne briga.
 
Uporabniški avatar
AudiBoy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1534
Pridružen: So jul 01, 2006 1:17 pm
Kraj: Severna Primorska

Napisal/-a AudiBoy To okt 14, 2008 6:27 pm

primozek69 je napisal/-a:chevy, po skoraj 300 objavah na a.com ne veš za nožno ročno, pa za princip delovanja avtomatika. Pa tvoj podpis... Vozš pa aveota. Pol napiš: metal,my mom and her aveo,....that's my music.


Dosadan si k gliva.

Mater si trcen ti clovek... :roll:
[size=75]Volvo. For life.[/size]
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 3:19 pm

Napisal/-a gepl83 To okt 14, 2008 6:28 pm

kul avto. Spredaj je lep, zadaj pač ne. Sam neki mi je čudn. Kako, da jih je tako malo? Glede na tale avto, ki ga gledam tud vzdržljivost ni problem. Verjetn je sam cena.
 
Uporabniški avatar
ijuvan
Novinec
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe okt 12, 2007 4:19 pm
Kraj: SG

Napisal/-a ijuvan To okt 14, 2008 6:59 pm

@Mitsubishi, si se danes okoli pol treh peljal skozi Škale? Sem srečal eno sigmo takšne barve.
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov