abbe je napisal/-a:jst mislm da 5000 eur je blo ulozeno
ce sam na brzino tko mal sestejes:
lambo 1000 eur
body kit+farbanje+montaza 1500 eur
gume pa alu 1500 eur
podvozje 200+ eur
ostale stvari so sigurno ble vsaj 1000 eur
A ti pr Pro Carju kupuješ, da dobiš po takih cenah
Zato se pa folk z rižovimi izdelki voz naokoli
Uf madonca, ste se eni razpisal... kaj vas šefi nč ne spremlajo kaj delate med službenim časom, da take pišete al pa vas kšna bejba ne zanima bol kukr pa da tuki pišete pa po večini grajate.
No da vam malo razložim situacijo, ker sam vem veliko o tem avtomobilu.
Tudi to, da pred 8tisoč kilometri ni videl pravega plina kot je bilo to za RSe priporočljivo. Utekavanje motorja na daljše relacije kot je bila npr. Nemčija pa je bilo tudi priporočljivo... Pa se ni pelalo preko 180km/h... Le kdo bi zdržal v športnih sedežih in z 225imi konji pod sabo, da nebi vsaj za trenutek poizkusil pravega občutkatega RSa.
Prejšnji lastnik je očitno imel denar in je izbiral po svojem okusu vizualno podobo, ki ni bila ravno poceni prav tako pa tudi ni šparal pri montaži in njegovih dodelavah, ki jo je delal Fazer designe! Kdor pozna Fazerja ve, da naredi odlično (eden redkih) in seveda zato zahteva tudi bistveno večjo vsoto kot ostali pocarji pri nas.
1.) Že v osnovi je bil avto za 3tisočake dražji od serijskega RSa, saj je lastnik doplačal za Recaro sedeže plus usnje ter podvozni sistem. Gremo naprej.
2.)Feltne pred tremi leti in pol 528eur brez popusta ter Bridgestone potenca RE050A 245/35/19 takrat brez popusta dobrih 400 eur. Preverjeno v ceniku enega izmed Veleprodajalcev iz leta 2006!!!
3.) Body kit 1000 EUR Carzone
4.)Predelava motornega pokrova 500EUR by Fazer
5.)Blow Off ventil 300 EUR
6.)Lambo dors (original LSD) 1750 eur plus montaža 300 eur (na novo narejeni konektorji kablov ter njihovi podalški by Fazer)
7.)Predelava zadnjega podlajška (ni pasal čisno nič na serijski odbijač), dodelava pragov, custom narejen zadnji spojler, prwednji pododbijač z podaljškom by fazer, opasovanje stranskih razširitev, temnenje stekel, peskanje zadnjih stekel, barvanje zavornih čeljusti, distančniki ter kompletno ličanje vozila... 6000eur. Če je komur cena sporna
WWW.FAZER.SI
8.)Sem pa moramo prišteti še homologacijo vozila... Nimam podatka iz tistega leta!
In kje smo na ceni predelave? Takrat to ni bilo poceni poleg tega pa še na čisto nov avto, ki še ni imel velike izbire body kitov z okusom narejnih... Styling velikih dimencij pa je bil takrat komaj v porastu.
V kolikor vam informacije niso všečne vam lahko za piko na i dodam sledeče vprašanje:
-Koliko predelanih avtomobilov se po treh letih še pojavi na cestah, da nebi imel razpokanih odbijačov, rjaveče pločevine, popokane barve, oluščene in zbledene barve ter nasplošno, da bi izgledal kot nov? Mislim,da je tale Megane eden rekih pa tudi garancijo na montažo je seveda imel na podlagi cene in kvalitete izdelave.
Če pa vam bo kdaj pustil lastnik, da poizkusite dvigniti pokrov motorja pa vam bo kaj kmalu jasno,da gre za lahke in kvalitetne materijale z izdelavo kateri se ne morajo primerjati z (Ustylom,A3Mom,ProCarom itd.)
Styling je bil takrat takšen in avto v živo je bistveno lepši kot na fotografijah.
Da pa je bil kvalitetno narejen in z okusm predelan pa je v tistem letu 2006 zasedel prvo mesto na Weinberg Touru vAvstriji, Hermsdorfu Nemčija (v ne vem točno kateri kategoriji) ter nekaj slovenskih Avto showih. Torej takrat je bil za tako predelavo atraktiven. In tudi sam kot eden izmeds predelovalcev še danes trdim,dsagre za ednegaredskih kvalitetno narejenih avtomobilov pri nas.
That's it. Zdej pa pejte iskat druge probleme in puste lastnika, da uživa v vožnji, ker za tako zavidljivo ceno ki ga je dobil je lahko presrečen

Srečno vožnjo ti želim;)