Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Če dec 03, 2009 10:20 pm

mrt je napisal/-a:
(Ales) je napisal/-a:Ja pol pa nevem pod kaj homologirat. Če se vozijo predelani seicentoti, yugoti in podobne igrače po cestah pa dirkajo v GHD, nevem zakaj se nebi 1 golf :D
Al pa BMWji za drift, pa majo iste kletke.


Mislim da se zelo motiš, z dirkalniki se v vsakdanjem prometu ne vozi nihče.. ;)
Če pa imajo stoli FIA homologacijo 8855-1999 mislim da jih ne boš mogel homologirat za cestno uporabo.


tocno tako fia homologacija je samo za na pisto in ne za vsak dan oz za cestni promet
Slika
 
Uporabniški avatar
(Ales)
Novinec
 
Prispevkov: 356
Pridružen: To feb 07, 2006 7:51 pm
Kraj: Tržič

Napisal/-a (Ales) Če dec 03, 2009 10:53 pm

No pustimo se presenetiti.
Me pa še vedno zanima zakaj se vozijo predelani seicentoti po cesti (kletka, dirkalni zici, vse ven pobrano, uglavnem predelan) in so registrirani. Vem ker ga ma kolega in se je z njim vozil v šolo pa na trening celo leto.
avto pa pes morata imeti nemške starše, baba je pa lah tud eksotična
got k-jet? Slika
 
Uporabniški avatar
mrt
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če sep 02, 2004 2:32 pm
Kraj: Primorska

Napisal/-a mrt Pe dec 04, 2009 5:31 pm

Mogoče je res homologiran kot dirkalno vozilo pa se zato lahko vozi v vsakdanjem prometu.Ne smeš pa voziti z dirkalnimi gumami, sploh pa dirkalna vozila z rollbarom pa vso opremo res niso primerna za vsakdanjo vožnjo.....prej še bolj nevarna..(glava brez čelade pa štange okoli....to ni to!!!

Sicer pa avti za rally morajo biti registrirani.
 
Uporabniški avatar
(Ales)
Novinec
 
Prispevkov: 356
Pridružen: To feb 07, 2006 7:51 pm
Kraj: Tržič

Napisal/-a (Ales) Pe dec 04, 2009 6:31 pm

No torej se da, pustimo kaj je varno. Tudi 3tonski SUV ali tovornjak ni varen za ostale odeležence pa se vseeno vozijo. Ali pa napol prerjavete kripe s 20 let starimi gumami.
avto pa pes morata imeti nemške starše, baba je pa lah tud eksotična
got k-jet? Slika
 
Uporabniški avatar
mrt
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če sep 02, 2004 2:32 pm
Kraj: Primorska

Napisal/-a mrt Pe dec 04, 2009 6:57 pm

Ne da ni varen za ostale udeležence, predvsem zate ni!!!
 
PIKSNA007
Uporabnik
 
Prispevkov: 1161
Pridružen: To sep 29, 2009 6:05 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a PIKSNA007 So dec 05, 2009 3:25 am

Se popolnoma strinjam z mrt-jem. Saj si najbolj pomemben ti sam. Prvo naj te skrbi zase, da se tebi ne bo kaj zgodilo, ker je res nevarno kot je mrt napisal polno štang v avtu ti pa brez čelade, samo manjše trčenje ti lahko povzroči hude poškodbe. Malo razmisli o tem preden se odločiš za kaj takega.
LP
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ So dec 05, 2009 5:21 am

najvecji problem je to ker ko imas kletko moras imeti te sedeze in pogojno h pasove. kateri nedopustijo premikanja kot navadni pasovi. to zna biti zelo velik problem
Slika
 
Uporabniški avatar
(Ales)
Novinec
 
Prispevkov: 356
Pridružen: To feb 07, 2006 7:51 pm
Kraj: Tržič

Napisal/-a (Ales) So dec 05, 2009 8:15 am

4 točkovni pasovi pridejo v vsakem primeru (s kletko ali brez), samo če bo kletka bosta na obeh straneh, drugače samo na voznikovi
avto pa pes morata imeti nemške starše, baba je pa lah tud eksotična
got k-jet? Slika
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga So dec 05, 2009 10:02 am

_B3yBo_ je napisal/-a:no sej bos sam vidu...


brez zamere ampak a ne bi ti enkrat povedal kaj je treba narest, da se tako vozilo lahko normalno pelje po cesti, glede na to DA IMAŠ SAM SENČOTA CUP... :roll: voziš se pa normalno po cesti?

Namesto, da čisto vsakemu v glavo vbijaš, da se to ne da RAJŠI RAZLOŽI, kako si ti to naredil.


Drugače pa školjka je začuda nenormalno ohranjena 8)
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
(Ales)
Novinec
 
Prispevkov: 356
Pridružen: To feb 07, 2006 7:51 pm
Kraj: Tržič

Napisal/-a (Ales) So dec 05, 2009 10:20 am

Zgodba glede tega avta je kar dolga in razburljiva (vsaj kolikor je jaz poznam).
Avto je bil pripeljan iz Italije (torej italijanski model), potem je srečal tovornjaka in se je menjala komplet školjka (mislim da nekje 2-3 leta nazaj) spet iz Italije in je bila takrat maximalno ohranjena, hkrati pa je tudi povoskana in zaradi tega avto ni nič rjav. Ampak na zunaj je pa avto dosti pobuškan in bi bil potrebel dosti ličarskega dela. Vendar avto imam za vozit, pa tudi ni mi ga težko pustiti na velikih parkirplacih ker ti obutajo celega v 1 uri.
Ne pravim sedaj da avta ne mislim vzdrževat. Avto se bo vzdrževal gotovo bolj kot 3/4 avtov tukaj, saj mi to hkrati veselje. Notri se bo ulagalo kar bo prihrankov. Samo na zunaj ga pa ne mislim nekaj rihtat (vsaj v veliki meri ne).
avto pa pes morata imeti nemške starše, baba je pa lah tud eksotična
got k-jet? Slika
 
Uporabniški avatar
mrt
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če sep 02, 2004 2:32 pm
Kraj: Primorska

Napisal/-a mrt So dec 05, 2009 10:36 am

Tudi če si privezan s H-pasovi obstaja velika možnost da se tvoja glava sreča z rollbarom.Zato pa na dirkah nosimo čelade :!:
Sicer pa če si se tako odločil boš to verjetno tudi naredil.Vseeno pa se provaj prej vsesti v kak dirkalni avto, ti bo takoj vse bol jasno.

lp :lol:
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov