Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
TomyBoy2
Uporabnik
 
Prispevkov: 823
Pridružen: To jul 15, 2003 9:40 pm

Re: VW Sharan TDI BlueMotion 170 DSG (slike str.1)

Napisal/-a TomyBoy2 To jan 11, 2011 1:17 pm

CHAN je napisal/-a:
TomyBoy2 je napisal/-a:Tnx! Zelo dobra poraba za njegovo težo. Je bil ročni menjalnik?

Nov z 3.0 TDI 240 KS danes z takšno vožnjo porabi sigurno 0,5-1,0 litra manj.
Tako, da za današnje razmere in motorje, je to že kar visoka poraba, zato je pa tudi nažalost šel preč.. :)
Menjalnik je bil pa avtomatski .
 
bmw330cd
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: So nov 13, 2010 7:32 pm

Re: VW Sharan TDI BlueMotion 170 DSG (slike str.1)

Napisal/-a bmw330cd Če jan 13, 2011 9:09 pm

peroRS je napisal/-a:
FLINK je napisal/-a:Pusti malenkosti (bencin) če se kurčiš, da si boljši (hitrejši) od njega :) (pa tudi če je bmw) 8)


Evo pravkar si dokazal mojo trditev s tem ko si en navaden hec/sarkazem obrnil na žaljenje :|

Jaz se zelo dobro zavedam, da en navaden 2.0TDI (pa je lahko 100x čipan) nima šans proti enem 6-valjniku z 250+ konji. Take imajo itak ponavadi direktorji, ki "kruzajo" 140kmh na tempomat. Komot pa si lahko enakovreden "šibkejšim" različicam (2.0d do 180KM, kakšen 525d ipd.), katere si tudi lahko privoščijo (ponavadi na lizing) tisti, ki potem mislijo da so bogovi na cesti in ki jim "hodijo v zelje" razni avtobusi (aka Sharan :D ) ali pa Škode, Seati ipd. :roll:

Meni je važno, da uživam v avtu, pa tudi, če me 100 BMW-jev prehiti, takrat ko pa sem pri volji, bom pa enemu malo otežil delo :mrgreen:

Upam, da nismo preveč zasmetili temo. oops
_________________________________________________

Kar se pa tiče DSG-ja. Pomoje so ga kaj "ojačali" v zadnjih letih, podobno kot so tudi Haldex sklopko, je pa res, da ne počnejo več takega predimenzioniranja, kot so včasih. Dandanes je vse bolj na meji narejeno (že pri serijskih avtih, beri vztrajniki itd.) :?



Sicer še jaz dodam offtopic ampak ok...če primerjaš, da imajo razni 2.0tdi 140 konjski, do 100km/h pospešek slabih 10 sekund, 180 konjski dizel pa recimo 8. Je to okoli 30m razdalje samo pri pospeševanju od 0-100. Sicer počasnejši kot je avto, manjša je ta razlika (med 8 in 9 sekund do sto je 16 metrov). Konkurenčen si recimo med 80-100km/h, pa še to recimo...140hp dizel proti 170 ali 180 konjskemu ni konkurenčen. Seveda, če primerjamo podobne teže. Da pa se ti kdo filmsko odpelje naprej, mora pa biti kar konkretna razlika v konjih.

Jaz imam r6 192konjev in mi recimo passat 2.0tdi z 170 konji stoji zraven pri polnem pospeševanju od 80-100 na uro, kar pa je nad 100, ko se pri meni zadeva šele začne dogajati nad 4500 obrati, pa do konca, je pa ciao bella. 140 konjski pa ni omembe vreden.

Drugače se ne spuščam v take dvoboje, si pa lastniki smrdljivcev zmeraj zvišujejo ego, ko dam levi žmigavc za prehitevanje(predvsem octavie, lagune in passati tdi),pohodijo do konca, da moram prižgati meglenke, da vidim iz megle.

Se mi je pa zgodilo enkrat, se mi je malo mudilo in sem v avstriji naletel na enega slovenca s passatom karavanom 2.0tdi. Je med nama bil en clio in ko je videl, da sem šel prehitevati cliota je že pospešil, jaz pa se tudi nisem pustil nervirati in lepo zapeljem za njim. Pa se začne vzpenjati cesta iz avstrijske smeri na radlpass, vozima med 140-150 km/h, jaz lepo na razdalji slabih 100m za njim. Tisti prvi ovinki, ko se cesta začne dvigovati jaz s konstantnim gasom čisto normalno niti blizu meje avta, on je že plaval in bremzal pred ovinki. Potem pa ga v enem ovinku celega premakne za 1m, ko je šel i**** bremzati sred ovinka :roll: Nisem želel koga ogrožati ali nervirati, temveč sem samo vozil lepo varno svoj tempo, njega pa je očitno motil pogled v vzvratno ogledalo. Ok priznam enkrat sem se mu nalepil čisto na rit oz. priletel za njega prej iz razdalje 100m na 10m, ko on ni mogel več, ampak sem ga potem spet pustil naprej.

Tako, da zabava se začne v tretji nad 110km/h, ko začne cesta vijugati...takrat pa fwd smrdljivcev ni nikjer več :!:

Sorry za smetenje...moral sem, ker ne prenesem dizelskih motorjev oops

Sicer
Opozorilo: Beri pravilnik - člen 2.1
 
Uporabniški avatar
danatory
Novinec
 
Prispevkov: 281
Pridružen: Po jun 16, 2008 1:35 pm

Re: VW Sharan TDI BlueMotion 170 DSG (slike str.1)

Napisal/-a danatory Če jan 13, 2011 9:31 pm

Zakaj se pa potem imenuješ po smrdljivcu, če jih tako ne maraš?
 
bmw330cd
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: So nov 13, 2010 7:32 pm

Re: VW Sharan TDI BlueMotion 170 DSG (slike str.1)

Napisal/-a bmw330cd Če jan 13, 2011 10:54 pm

danatory je napisal/-a:Zakaj se pa potem imenuješ po smrdljivcu, če jih tako ne maraš?



To je še iz tistih časev, ko še nisem bil zasvojen z bencinskimi šestvaljniki :D

lp,M
Opozorilo: Beri pravilnik - člen 2.1
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Re: VW Sharan TDI BlueMotion 170 DSG (slike str.1)

Napisal/-a R 34 GT-R Če jan 13, 2011 11:43 pm

bmw330cd je napisal/-a:
danatory je napisal/-a:Zakaj se pa potem imenuješ po smrdljivcu, če jih tako ne maraš?



To je še iz tistih časev, ko še nisem bil zasvojen z bencinskimi šestvaljniki :D

lp,M


Še dobro, do si našel pravo pot :P
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
pistON
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Po avg 27, 2007 8:35 am

Re: VW Sharan TDI BlueMotion 170 DSG (slike str.1)

Napisal/-a pistON Pe jan 14, 2011 8:09 am

TomyBoy2 je napisal/-a:
peroRS je napisal/-a:ON: @TomyBoy2: a ste vzeli 7 sedežev? Sem probal pri novi Alhambri in se mi zelo dopade, kako se enostavno pospravijo in imaš ravno dno prtljažnika, ki je super za prevoz večjih stvari :)

Kar klasično 5 sedežev.


Tomy, ali lahko pogledaš, če v tisto jamo, ki je nastala z odstranitvijo zadnjih dveh sedežev, lahko spraviš rezervno kolo? In potem nekako z neko "desko" pokriješ, da dobiš ravno dno. Nekako ne zaupam avtu brez rezervnega kolesa.
glej tudi: http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=18&t=81578
You just better start sniffin' your own
rank subjugation jack 'cause it's just you
against your tattered libido, the bank and
the mortician, forever man and it wouldn't
be luck if you could get out of life alive.
 
Uporabniški avatar
TomyBoy2
Uporabnik
 
Prispevkov: 823
Pridružen: To jul 15, 2003 9:40 pm

Re: VW Sharan TDI BlueMotion 170 DSG (slike str.1)

Napisal/-a TomyBoy2 Pe jan 14, 2011 8:28 am

Ste pa res smešni .... :lol: :lol: :lol:
Meni pa je danes malo bolj pomembenmalo en drug podatek.
5.8l porabe na 50km včeraj v kombinirani vožnji, avtocesta, mesto, normalna vožnja, tudi kakšno krepko pospeševanje, itd.
Tehnični podatek drži v piko. Bo pa po 2-3k sigurno šla ta cifra proti 5l, z takšno vožnjo seveda.
To so pa sigurno zavidanja vredne številke porabe za 1794 kg težko vozilo. Ne vem če ima še katera druga firma, vozila z takšnimi podatki v svoji ponudbi(hybrid izuzet) je tako ? =P
Cene goriv so v avstriji že tudi 1.5 EUR, tako da se počasi približujemo 2 EUR. Bomo videli potem, kdo se bo še smejal "smrdljivcem". Opažam pri obcestnih trgovcih z rabljenimi avtomobili, vse več zalo lepih in luksuznih avtomobilov, z velikmi motorji, ki se bodo počasi začeli talat na "Mercator in Spar pike".
Aja, pa tiste dimne zavese zadaj pri novih motorjih ni več, tako da ne vem kje nekateri živite ? :roll:

pistON je napisal/-a:Tomy, ali lahko pogledaš, če v tisto jamo, ki je nastala z odstranitvijo zadnjih dveh sedežev, lahko spraviš rezervno kolo? In potem nekako z neko "desko" pokriješ, da dobiš ravno dno. Nekako ne zaupam avtu brez rezervnega kolesa.
glej tudi: http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=18&t=81578


Bom popoldan pogledal.
Samo kaj se pa sekiraš ? :) Assistenco imaš brezplačno, tudi za predrtje gume. Potrkam na les, v 19-tih letih še nisem menjal gume na cesti.
Če lepo pridejo po tebe in te brezplačno odpeljejo, ja ni panike ?
Če sem prav seznanjen, ima tudi tista zasilna razerva omejitev glede razdalje. Tako, da če si kje 200 km in več oddaljen od servisa ?
RunFlat, pa žal gre tudi samo 80km.
Ker ti defekti niso tako pogosti, očitno proizvajalce avtomobilov danes bistveno ceneje pride, da brezplačno odpeljejo takšen avto, kot pa da bi v vsakega ponudili rezervo v takšni ali drugačni obliki (kompresor, pena in podobne začasna zvarke.).
 
bmw330cd
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: So nov 13, 2010 7:32 pm

Re: VW Sharan TDI BlueMotion 170 DSG (slike str.1)

Napisal/-a bmw330cd Pe jan 14, 2011 8:55 am

TomyBoy2 je napisal/-a:Ste pa res smešni .... :lol: :lol: :lol:
Meni pa je danes malo bolj pomembenmalo en drug podatek.
5.8l porabe na 50km včeraj v kombinirani vožnji, avtocesta, mesto, normalna vožnja, tudi kakšno krepko pospeševanje, itd.
Tehnični podatek drži v piko. Bo pa po 2-3k sigurno šla ta cifra proti 5l, z takšno vožnjo seveda.
To so pa sigurno zavidanja vredne številke porabe za 1794 kg težko vozilo. Ne vem če ima še katera druga firma, vozila z takšnimi podatki v svoji ponudbi(hybrid izuzet) je tako ? =P
Cene goriv so v avstriji že tudi 1.5 EUR, tako da se počasi približujemo 2 EUR. Bomo videli potem, kdo se bo še smejal "smrdljivcem". Opažam pri obcestnih trgovcih z rabljenimi avtomobili, vse več zalo lepih in luksuznih avtomobilov, z velikmi motorji, ki se bodo počasi začeli talat na "Mercator in Spar pike".
Aja, pa tiste dimne zavese zadaj pri novih motorjih ni več, tako da ne vem kje nekateri živite ? :roll:



Gledati na 300, 400 ali 500 ali pa 600 eur pri gorivu, kolikor profitiraš če ti avto pije manj (pustimo zadaj še večje stroške servisov itd..) pri avtu, pri katerem letno zgubiš recimo 5000 eur na vrednosti...sploh ne igra nobene vloge. Ampak 95% ljudi je še zmeraj najpomembnejša poraba in tistih par 100 privarčevanih eurov.

Naj se cena pribljiža 2 eur..me sploh ne gane...torej me bo avto stal letno recimo 50centov več na liter bencina, torej 4 eur več na 100km, 45 eur več na 1000km, 450 eur na 10000km oz. 900 eur na 20000km, ki pa jih tako ne naredim na leto. Mene ne gane, večino, ki kupujejo nove bencince recimo od 50000eur dalje tudi ne, ostali pa tako vozijo dizle.

No bistvi je to, da pač odvisno zakaj imaš avto...ali ti je samo prevozno sredstvo ali kaj več. Normalno, da je boljši občutek, če avto pije manj...čisto psihološko. Meni se tudi fajn zdi, ko imam povprečno porabo na tank 7.9 litra (ker se pač to zgodi zelo redko :D ). Ampak se mi zdi smešno, da nekaterim celo odločilo za nakup predstavlja poraba. Namreč v primerjavi z vrednostjo, ki jo izgubiš pri novem avtu + višjo ceno servisov + višjim rizikom okvar(sploh pri rabljenih), je razlika v porabi res smešna..ampak tako pač je :) No drugače pa je logično pri nekaterih, ki zaslužita recimo dva vsak do 1000 eur in kupita avto za 20000-25000 eur, da je treba gledati na vsak liter.

lp,M
Opozorilo: Beri pravilnik - člen 2.1
 
Uporabniški avatar
TomyBoy2
Uporabnik
 
Prispevkov: 823
Pridružen: To jul 15, 2003 9:40 pm

Re: VW Sharan TDI BlueMotion 170 DSG (slike str.1)

Napisal/-a TomyBoy2 Pe jan 14, 2011 1:09 pm

bmw330cd je napisal/-a:višjo ceno servisov + višjim rizikom okvar(sploh pri rabljenih)

To dejansko ne drži. Da ti dam eno banalno primerjavo avtomobilov različnih klas. Pri Golf-u in Touareg je bila razlika, brez olja seveda, ker ga ima touareg enkrat več, vsega nekaj EUR.
Tako da če gledamo enak model avtomobila, je ta razlika dejansko zanemarljiva.
So minili časi dimnih zaves in takšni razlik kot so bile včasih. Tudi kar se tiče pokvarljivosti, danes garancija 4 in seveda več let, brez omejitve na kilometre, tako da ... Govorim seveda o novem avtomobilu.


bmw330cd je napisal/-a:Ampak se mi zdi smešno, da nekaterim celo odločilo za nakup predstavlja poraba. Namreč v primerjavi z vrednostjo, ki jo izgubiš pri novem avtu + višjo ceno servisov + višjim rizikom okvar(sploh pri rabljenih), je razlika v porabi res smešna..ampak tako pač je :) No drugače pa je logično pri nekaterih, ki zaslužita recimo dva vsak do 1000 eur in kupita avto za 20000-25000 eur, da je treba gledati na vsak liter.
lp,M



Pa tudi tako podcenjevalno, ti ravno ni treba med vrsticami pisat.
Računica je seveda drugačna, če greš iz avtomobila z porabo 11l na avtomobil z porabo 6l ?
To pomeni na 15.000km 950 EUR. Če jih imaš ti odveč, hvala bogu, ampak jaz imam raje 950 EUR v žepu in si kaj za to razliko kupim in imaš hitrejši avto, skoraj enkrat manjša poraba, večja prostornost.......
To je pač bila konkretna računica vezana na to temo, se strinjaš ali se ti tudi to zdi smešno :?: :roll:
Vseekakor se pa strinjam, da ko se danes odločaš o novem avotomobilu z močjo pod 180KS, diezel izbira dejansko ni najboljša.
Enak avto z bencinskim motorjem z približno enako močjo stane recimo ca 2.500 EUR ceneje. To razliko pa seveda ne pokriješ, z današnjimi novodobnimin, turbo-kompresor bencinarji in njihovo izredno nizko porabo. V bistvu jo pokriješ, če gledamo samo porabo, šele v ca. 6 letih.
Zadnjič spremenil TomyBoy2, dne Pe jan 14, 2011 1:21 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
TomyBoy2
Uporabnik
 
Prispevkov: 823
Pridružen: To jul 15, 2003 9:40 pm

Re: VW Sharan TDI BlueMotion 170 DSG (slike str.1)

Napisal/-a TomyBoy2 Pe jan 14, 2011 1:15 pm

pistON je napisal/-a:Tomy, ali lahko pogledaš, če v tisto jamo, ki je nastala z odstranitvijo zadnjih dveh sedežev, lahko spraviš rezervno kolo? In potem nekako z neko "desko" pokriješ, da dobiš ravno dno. Nekako ne zaupam avtu brez rezervnega kolesa.
glej tudi: http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=18&t=81578

Spodaj, ko dvigneš ravno dno, je sedaj prostora(višine) ca. 20cm. Tako da za zasilno rezervo, bi bilo brez problema prostora, če že mora bit. ;)
 
bmw330cd
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: So nov 13, 2010 7:32 pm

Re: VW Sharan TDI BlueMotion 170 DSG (slike str.1)

Napisal/-a bmw330cd Pe jan 14, 2011 1:28 pm

TomyBoy2 je napisal/-a:
bmw330cd je napisal/-a:višjo ceno servisov + višjim rizikom okvar(sploh pri rabljenih)

To dejansko ne drži. Da ti dam eno banalno primerjavo avtomobilov različnih klas. Pri Golf-u in Touareg je bila razlika, brez olja seveda, ker ga ima touareg enkrat več, vsega nekaj EUR.
Tako da če gledamo enak model avtomobila, je ta razlika dejansko zanemarljiva.
So minili časi dimnih zaves in takšni razlik kot so bile včasih. Tudi kar se tiče pokvarljivosti, danes garancija 4 in seveda več let, brez omejitve na kilometre, tako da ... Govorim seveda o novem avtomobilu.


bmw330cd je napisal/-a:Ampak se mi zdi smešno, da nekaterim celo odločilo za nakup predstavlja poraba. Namreč v primerjavi z vrednostjo, ki jo izgubiš pri novem avtu + višjo ceno servisov + višjim rizikom okvar(sploh pri rabljenih), je razlika v porabi res smešna..ampak tako pač je :) No drugače pa je logično pri nekaterih, ki zaslužita recimo dva vsak do 1000 eur in kupita avto za 20000-25000 eur, da je treba gledati na vsak liter.
lp,M



Pa tudi tako podcenjevalno, ti ravno ni treba med vrsticami pisat.
Računica je seveda drugačna, če greš iz avtomobila z porabo 11l na avtomobil z porabo 6l ?
To pomeni na 15.000km 950 EUR. Če jih imaš ti odveč, hvala bogu, ampak jaz imam raje 950 EUR v žepu in si kaj za to razliko kupim in imaš hitrejši avto, skoraj enkrat manjša poraba, večja prostornost.......
To je pač bila konkretna računica vezana na to temo, se strinjaš ali se ti tudi to zdi smešno :?: :roll:
Vseekakor se pa strinjam, da ko se danes odločaš o novem avotomobilu z močjo pod 180KS, diezel izbira dejansko ni najboljša.
Enak avto z bencinskim motorjem z približno enako močjo stane recimo ca 2.500 EUR ceneje. To razliko pa seveda ne pokriješ, z današnjimi novodobnimin, turbo-kompresor bencinarji in njihovo izredno nizko porabo. V bistvu jo pokriješ, če gledamo samo porabo, šele v ca. 6 letih.



Glede podcenjevalnega med vrsticami...ni letelo nič nate, govoril sem čisto splošno ;)

Razlika v porabi 11 ali 6 litrov absolutno je. Govorim pač v primerjavi recimo 200 konjskega dizla ali pa bencinca. Pod 180 konji se mi zdi, da je največja prednost dizel..ker bencinci so tam do 160 konjev bolj pogojno vozni oz. je dizel dosti bolj.

V sharanu pa itaq ne paše kaj drugega kot dizel in dsg.

lp,m
Opozorilo: Beri pravilnik - člen 2.1
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: VW Sharan TDI BlueMotion 170 DSG (slike str.1)

Napisal/-a ~toMmy~ Pe jan 14, 2011 1:44 pm

A ma mogoče ta bus AdBlue, tako kot testna Alhambra na a.com?

S tem prepucavanjem traktor vs. vrtna kosilnica ste pa včasih res naporni! :D Osebno raje dam v štartu več, pa potem manj tankam, čeprav je končna računica (s potencialnimi okvarami) tam tam. Nasploh pri nakupih se mi zdi lažje stisnit zobe v štartu(če je izvedljivo) in mogoče kdaj vmes, kot pa recimo kupit poceni in potem redno plačevat več. Pač tako sem spojen, tako mi najbolj ugaja in tudi dizli so mi pri srcu, če pa komu ravno obratno pa naj... živele razlike!

V takšen avto pa zaradi teže itak najbolj paše dizel.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
TomyBoy2
Uporabnik
 
Prispevkov: 823
Pridružen: To jul 15, 2003 9:40 pm

Re: VW Sharan TDI BlueMotion 170 DSG (slike str.1)

Napisal/-a TomyBoy2 Pe jan 14, 2011 2:52 pm

~toMmy~ je napisal/-a:A ma mogoče ta bus AdBlue, tako kot testna Alhambra na a.com?

Da. Veljo za vse BlueMotion motorje, to je pa že spet drugo poglavje, emisije. Res en dodaten strošek na ca 15.000km, vendar to odtehta z 0.5-1.0l nižjo porabo.
Selective catalytic reduction (SCR) to reduce emissions of oxides of nitrogen from the exhaust of diesel engined motor vehicles.
Slika




bmw330cd je napisal/-a:Glede podcenjevalnega med vrsticami...ni letelo nič nate, govoril sem čisto splošno ;)
Razlika v porabi 11 ali 6 litrov absolutno je. Govorim pač v primerjavi recimo 200 konjskega dizla ali pa bencinca. Pod 180 konji se mi zdi, da je največja prednost dizel..ker bencinci so tam do 160 konjev bolj pogojno vozni oz. je dizel dosti bolj.
V sharanu pa itaq ne paše kaj drugega kot dizel in dsg.
lp,m

Sej to tak vem da ne osebno, na splošno me je samo malo zmotilo, pozabi tako nima veze.. ... :)

Drugače pa, če pogledamo kokretno Golf-a VI, nikakor ni bencinar "pogojno" vozen.
Danes je praktično večina bencinarjev z takšno konjenico opremljena z "puhali", tako da tvoje prejšna teza drži in ne zadnja. ;)
Primerjava Golfa z motorji 1.4 TSI 160 KS in TDI 170 KS. Ni kar tako tale 1.4 "škropilnica" motor leta že vrsto let. Pustimo sedaj seveda opremo, ker GTD in Higline ne moreš ravno primerjat.

Končna hitrost:
TDI 222 km/h
TSI 220 km/h

Pospeški:
TDI 8.1 sec do 100km/h
TSI 8.0 sec do 100km/h

Navor:
TDI 320 Nm
TSI 240 Nm

Povprečna poraba:
TDI 5,1 l
TSI 6,3 l

V tem primeru definitivno bencinar. Zakaj ?
Osebno, dam prednost novim bencinarjem, seveda odvisno od avtomobila in motorjev, ki so na razpolago.
Navora je pri TDI kar nekaj Nm več, ampak tudi pri TSI-ju le ta nikakor ni zanemarljiv. V praksi presenetljivo dobro vleče, že pri 1.500 rpm.
Ko se pri TDI-ju zadeva že konča, se tukaj še vedno dogaja in krepko dogaja, do rdečega... :)
Tu je potem še pristen zvok puhala na bencinarju, izpuh in to je to (kokreten primer seveda).
 
bmw330cd
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: So nov 13, 2010 7:32 pm

Re: VW Sharan TDI BlueMotion 170 DSG (slike str.1)

Napisal/-a bmw330cd Pe jan 14, 2011 4:13 pm

TomyBoy2 je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:
bmw330cd je napisal/-a:Glede podcenjevalnega med vrsticami...ni letelo nič nate, govoril sem čisto splošno ;)
Razlika v porabi 11 ali 6 litrov absolutno je. Govorim pač v primerjavi recimo 200 konjskega dizla ali pa bencinca. Pod 180 konji se mi zdi, da je največja prednost dizel..ker bencinci so tam do 160 konjev bolj pogojno vozni oz. je dizel dosti bolj.
V sharanu pa itaq ne paše kaj drugega kot dizel in dsg.
lp,m

Sej to tak vem da ne osebno, na splošno me je samo malo zmotilo, pozabi tako nima veze.. ... :)

Drugače pa, če pogledamo kokretno Golf-a VI, nikakor ni bencinar "pogojno" vozen.
Danes je praktično večina bencinarjev z takšno konjenico opremljena z "puhali", tako da tvoje prejšna teza drži in ne zadnja. ;)
Primerjava Golfa z motorji 1.4 TSI 160 KS in TDI 170 KS. Ni kar tako tale 1.4 "škropilnica" motor leta že vrsto let. Pustimo sedaj seveda opremo, ker GTD in Higline ne moreš ravno primerjat.

Končna hitrost:
TDI 222 km/h
TSI 220 km/h

Pospeški:
TDI 8.1 sec do 100km/h
TSI 8.0 sec do 100km/h

Navor:
TDI 320 Nm
TSI 240 Nm

Povprečna poraba:
TDI 5,1 l
TSI 6,3 l

V tem primeru definitivno bencinar. Zakaj ?
Osebno, dam prednost novim bencinarjem, seveda odvisno od avtomobila in motorjev, ki so na razpolago.
Navora je pri TDI kar nekaj Nm več, ampak tudi pri TSI-ju le ta nikakor ni zanemarljiv. V praksi presenetljivo dobro vleče, že pri 1.500 rpm.
Ko se pri TDI-ju zadeva že konča, se tukaj še vedno dogaja in krepko dogaja, do rdečega... :)
Tu je potem še pristen zvok puhala na bencinarju, izpuh in to je to (kokreten primer seveda).



Se strinajm glede golfa..čisto odvisno od tega čemu je avto namenjen in kakšni motorji so na voljo. Jaz sem pač pristaš atmosfercev z najmanj 6 cilindri, ali pa z dodanima dvema zaporedno vezanima turbinama, in pa ročnega menjalnika. V vsakodnevnem avtomobilu pa pristaš dkg. Ko sem prvič vozil tak menjalnik v audiju a3 sem samo :shock: Najboljši del avta je bil menjalnik..daleč najboljši :D
Opozorilo: Beri pravilnik - člen 2.1
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: VW Sharan TDI BlueMotion 170 DSG (slike str.1)

Napisal/-a sašo5 Pe jan 14, 2011 8:37 pm

bmw330cd je napisal/-a: V vsakodnevnem avtomobilu pa pristaš dkg. Ko sem prvič vozil tak menjalnik v audiju a3 sem samo :shock: Najboljši del avta je bil menjalnik..daleč najboljši :D

:shock: nekaj novega :?:

TomyBoy2 je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:A ma mogoče ta bus AdBlue, tako kot testna Alhambra na a.com?

Da. Veljo za vse BlueMotion motorje, to je pa že spet drugo poglavje, emisije. Res en dodaten strošek na ca 15.000km, vendar to odtehta z 0.5-1.0l nižjo porabo.
Selective catalytic reduction (SCR) to reduce emissions of oxides of nitrogen from the exhaust of diesel engined motor vehicles.
Slika



nič pretresljivega; 16 eur 10 litrov na omv-ju, nalivamo v Crafterja (poraba_15 litrov na 15.000 km - vendar je v osebnem avtu za polovico manjša)
Zadnjič spremenil sašo5, dne Pe jan 14, 2011 8:40 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
bmw330cd
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: So nov 13, 2010 7:32 pm

Re: VW Sharan TDI BlueMotion 170 DSG (slike str.1)

Napisal/-a bmw330cd Pe jan 14, 2011 8:39 pm

sašo5 je napisal/-a:
bmw330cd je napisal/-a: V vsakodnevnem avtomobilu dkg. Ko sem prvič vozil tak menjalnik v audiju a3 sem samo :shock: Najboljši del avta je bil menjalnik..daleč najboljši :D

:shock: nekaj novega :?:


DSG, dkg(doppelkuplung getriebe) ali dct(double clutch transm.) pri bmw, pdk(porsche doppelkuplung) itd...pač kratice za menjalnik z dvojno sklopko.

lp,m
Opozorilo: Beri pravilnik - člen 2.1
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: VW Sharan TDI BlueMotion 170 DSG (slike str.1)

Napisal/-a simply So jan 15, 2011 7:29 am

Pač uporablja kratice iz BMWja, da se ve kaj je najboljše.

Čudno da ni govora o SMG-jih nekdaj ponos BMWja.
 
Uporabniški avatar
TomyBoy2
Uporabnik
 
Prispevkov: 823
Pridružen: To jul 15, 2003 9:40 pm

Re: VW Sharan TDI BlueMotion 170 DSG (slike str.1)

Napisal/-a TomyBoy2 So jan 15, 2011 9:16 am

Najboljše ja... ;)
DSG je pač najbolj znana kratica. tudi med, recimo nepoznavalci. Bil je prvi takšen menjalnik na svetu, navoljo v serijskem avtomobil in sicer v modelu MK4 R32 in kasneje TT-ju.
Izum dvojne sklopke, pa izhaja iz tekmovalnega modela Porsche 962 v 80-tih.
Takratna lestvica hitrosti prestavlanja je pokazala, da niti en drug menjalnik na svetu ni imel niti za burek prosti DSG-ju 8 mililsec (upshift). ENZO je spravil skupaj vsega 150 millisec. Najbližje mu je takrat bil BMW, če se prav spomnim z 70 millisec.
Danes pa so zadevo tako vsi bolj kot ne "skopiral". :D
 
bmw330cd
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: So nov 13, 2010 7:32 pm

Re: VW Sharan TDI BlueMotion 170 DSG (slike str.1)

Napisal/-a bmw330cd So jan 15, 2011 9:51 am

TomyBoy2 je napisal/-a:Najboljše ja... ;)
DSG je pač najbolj znana kratica. tudi med, recimo nepoznavalci. Bil je prvi takšen menjalnik na svetu, navoljo v serijskem avtomobil in sicer v modelu MK4 R32 in kasneje TT-ju.
Izum dvojne sklopke, pa izhaja iz tekmovalnega modela Porsche 962 v 80-tih.
Takratna lestvica hitrosti prestavlanja je pokazala, da niti en drug menjalnik na svetu ni imel niti za burek prosti DSG-ju 8 mililsec (upshift). ENZO je spravil skupaj vsega 150 millisec. Najbližje mu je takrat bil BMW, če se prav spomnim z 70 millisec.
Danes pa so zadevo tako vsi bolj kot ne "skopiral". :D


Gre se pač za razvoj. Tako, kot ne moreš reči da so pač vsi skopirali forda T, ko so začeli s serijsko proizvodnjo...ali pa tisti avto, ko je imel prvi klimo, da so ga vsi skopirali.
Sicer pa so tudi med menjalniki z dvojno sklopko močne razlike. Dsg je bil res prvi, ampak so ga določeni proizvajalci že prehiteli(kar se tiče navora, ki ga menjalnik prenese itd..). Jaz sem vozil prvo dsg v audiju a3 in je razlika proti navadnem avtomatiku zelo očitna. Pri novem porsche cayennu, kateri nima možnost dsg(pdk), pa v avtomatskem načino prestavljanja skoraj nič ne zaostaja za dsg, pri ročnem načinu pa je še mala razlika. Ampak je bila pred 3 leti razlika med takratnimi tiptronici in dsg neprimerno večja, kot je sedaj.

lp,M
Opozorilo: Beri pravilnik - člen 2.1
 
Uporabniški avatar
TomyBoy2
Uporabnik
 
Prispevkov: 823
Pridružen: To jul 15, 2003 9:40 pm

Re: VW Sharan TDI BlueMotion 170 DSG (slike str.1)

Napisal/-a TomyBoy2 So jan 15, 2011 11:43 am

Navor pomoje ni limitacija. Bolj kot kaj drugega CENA. Da bi ga vtaknili recimo v trenutno najmočnejši model Tuarega z 800Nm.
Saj recimo Veyron uporablja menjalnik DSG. Lahko rečemo bolj exotic DSG, ki prenese 1,250 Nm.
Razlika v hitrosti pa je danes res zanemarljiva. Tehnika gre naprej, hvala bogu. :)
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov