peroRS je napisal/-a:FLINK je napisal/-a:Pusti malenkosti (bencin) če se kurčiš, da si boljši (hitrejši) od njega

(pa tudi če je bmw)

Evo pravkar si dokazal mojo trditev s tem ko si en navaden hec/sarkazem obrnil na žaljenje
Jaz se zelo dobro zavedam, da en navaden 2.0TDI (pa je lahko 100x čipan) nima šans proti enem 6-valjniku z 250+ konji. Take imajo itak ponavadi direktorji, ki "kruzajo" 140kmh na tempomat. Komot pa si lahko enakovreden "šibkejšim" različicam (2.0d do 180KM, kakšen 525d ipd.), katere si tudi lahko privoščijo (ponavadi na lizing) tisti, ki potem mislijo da so bogovi na cesti in ki jim "hodijo v zelje" razni avtobusi (aka Sharan

) ali pa Škode, Seati ipd.
Meni je važno, da uživam v avtu, pa tudi, če me 100 BMW-jev prehiti, takrat ko pa sem pri volji, bom pa enemu malo otežil delo
Upam, da nismo preveč zasmetili temo.
_________________________________________________
Kar se pa tiče DSG-ja. Pomoje so ga kaj "ojačali" v zadnjih letih, podobno kot so tudi Haldex sklopko, je pa res, da ne počnejo več takega predimenzioniranja, kot so včasih. Dandanes je vse bolj na meji narejeno (že pri serijskih avtih, beri vztrajniki itd.)

Sicer še jaz dodam offtopic ampak ok...če primerjaš, da imajo razni 2.0tdi 140 konjski, do 100km/h pospešek slabih 10 sekund, 180 konjski dizel pa recimo 8. Je to okoli 30m razdalje samo pri pospeševanju od 0-100. Sicer počasnejši kot je avto, manjša je ta razlika (med 8 in 9 sekund do sto je 16 metrov). Konkurenčen si recimo med 80-100km/h, pa še to recimo...140hp dizel proti 170 ali 180 konjskemu ni konkurenčen. Seveda, če primerjamo podobne teže. Da pa se ti kdo filmsko odpelje naprej, mora pa biti kar konkretna razlika v konjih.
Jaz imam r6 192konjev in mi recimo passat 2.0tdi z 170 konji stoji zraven pri polnem pospeševanju od 80-100 na uro, kar pa je nad 100, ko se pri meni zadeva šele začne dogajati nad 4500 obrati, pa do konca, je pa ciao bella. 140 konjski pa ni omembe vreden.
Drugače se ne spuščam v take dvoboje, si pa lastniki smrdljivcev zmeraj zvišujejo ego, ko dam levi žmigavc za prehitevanje(predvsem octavie, lagune in passati tdi),pohodijo do konca, da moram prižgati meglenke, da vidim iz megle.
Se mi je pa zgodilo enkrat, se mi je malo mudilo in sem v avstriji naletel na enega slovenca s passatom karavanom 2.0tdi. Je med nama bil en clio in ko je videl, da sem šel prehitevati cliota je že pospešil, jaz pa se tudi nisem pustil nervirati in lepo zapeljem za njim. Pa se začne vzpenjati cesta iz avstrijske smeri na radlpass, vozima med 140-150 km/h, jaz lepo na razdalji slabih 100m za njim. Tisti prvi ovinki, ko se cesta začne dvigovati jaz s konstantnim gasom čisto normalno niti blizu meje avta, on je že plaval in bremzal pred ovinki. Potem pa ga v enem ovinku celega premakne za 1m, ko je šel i**** bremzati sred ovinka

Nisem želel koga ogrožati ali nervirati, temveč sem samo vozil lepo varno svoj tempo, njega pa je očitno motil pogled v vzvratno ogledalo. Ok priznam enkrat sem se mu nalepil čisto na rit oz. priletel za njega prej iz razdalje 100m na 10m, ko on ni mogel več, ampak sem ga potem spet pustil naprej.
Tako, da zabava se začne v tretji nad 110km/h, ko začne cesta vijugati...takrat pa fwd smrdljivcev ni nikjer več
Sorry za smetenje...moral sem, ker ne prenesem dizelskih motorjev
Sicer