Slicker je napisal/-a:jack86 je napisal/-a:Super raketa, čestitke za nakup!![]()
Bo treba res eno srečanje nardit v Beli karjini, jaz sem dol skor vsak vikend.
Velik varnih km.
Lp, J
si žensko zamenau?

ps. Zvečer kj okul prlet, menda bo kres.
Slicker je napisal/-a:jack86 je napisal/-a:Super raketa, čestitke za nakup!![]()
Bo treba res eno srečanje nardit v Beli karjini, jaz sem dol skor vsak vikend.
Velik varnih km.
Lp, J
si žensko zamenau?
Ausc je napisal/-a:ManIAK, tvoj spet na internetu, vidim?
nightmare je napisal/-a:skopusnik je napisal/-a:odbijač pa luči so drgačostalo mislm da je isto.
A niso tudi blatniki drugačni?
Lp
Matjaz46 je napisal/-a:Idi po čipanju in vgradnji milteka obvezno na dyno da vidiš če je res tako kakor ti obljubljajo pri SKNu.
Meni so naredli samo veliko problemov!
sporn je napisal/-a:Matjaz46 je napisal/-a:Idi po čipanju in vgradnji milteka obvezno na dyno da vidiš če je res tako kakor ti obljubljajo pri SKNu.
Meni so naredli samo veliko problemov!
če že, pol more it pred in po vgradnji
Matjaz46 je napisal/-a:Idi po čipanju in vgradnji milteka obvezno na dyno da vidiš če je res tako kakor ti obljubljajo pri SKNu.
Meni so naredli samo veliko problemov!
BoneS je napisal/-a:Danes sem videl avto v zivo (pri Playi v BTC). Barva je res fenomenalna
Schkorc je napisal/-a:@damjan: Luštna igrača s precej redko barvo. Pa še CUP podvozje z Recaroti, to je to...
BTW ko je že ravno off s xenonom... A prostoročno kartico ima?
(tole si enkrat napisal v eni temi s Cliom 3 RS)
damjan je napisal/-a:...
moreš bit pa drugače res talent da namest xenona izbereš prostoročno kartico
Kar se pa čipanja tiče se pa prej res malo pozanimaj, ker ni tako enostavno in še ne znajo vsi.
LP, Primož
airmike je napisal/-a:Ja lejNa RS 197 je blo tak....miltek= -7hp (brez remapa). Odstranitev katalizatorja flat spot-i v določenem območju vrtljajev. Z čipanjem je pa tak: Ta ECU ma več različnih map za vse možne pogoje (temp zraka itd...) In ko ti ga čipajo bojo modificirali tisto mapo ki bo veljala za tiste pogoje ki bojo v danem trenutku. Ko se pogoji spremenijo bo ECU preklopil na drugo mapo ki ni modificirana. Je pa not "master" mapa ki "spremeni" še vse druge. Ampak to zna sam par ljudi nardit (in teh ljudi ni v sloveniji). Edini izpuh ki dejansko da nekaj moči je Akrapovič. Aja pa Miltek topi difuzorje. Ki pa so 700€ komad
ManIAK je napisal/-a:..., ker je pri teh cliotih precej znan problem ribanja ojničnih ležajev....
ManIAK je napisal/-a:Sagem 3000 = Paul = Sokol SLO.
Edina dovršena enačba čipanje cliota RS-a 200.
In če še nisi, ti močno priporočam da narediš servis. Sicer si pri 5000km vrjetno že malo pozen, ampak bolje zdaj kot nikoli. Potem ti priporočam servise vsakih 10.000km, ker je pri teh cliotih precej znan problem ribanja ojničnih ležajev. Z redno menjavo olja in pravilnim segrevanjem / ohlajevanjem le tega pri priganjanju se boš temu problemu najvrjetneje izognil.
edit: In seveda odsvetujem nabavo milteka. Razloge ti je že zgoraj airmike navedu. Ne zaganjaj se pri tunanju tega avta, ker si kupil zelo specifično tunabilen stroj. Predelaj in preberi o vseh zadevah natančno, da neboš kakršnekoli modifikacije obžaloval. Če bi se jaz odločal za tunanje mojega, bi vrjetno šel po temle vrstnem redu: portanje sesalnega kolektorja, akrapovič izpuh, "čip" ( Sokol) . To je max kaj boš dobil brez poseganja v motor. Če hočeš performans car se skoncentritaj na weight reduction.
damjan je napisal/-a:kako pa lahko pridem do Sokola??
pa portanje sesalnega kolektorja...kje?....kaj to je??
Symon je napisal/-a:ManIAK je napisal/-a:SAVINJCAN je napisal/-a:pa kdo je ta sokol?
Enciklopedija za Renault Sport oddelek. Nisem še mu postavu vprašanja, na katerega nebi znal odgovorit.![]()
Eni pravijo, da je inžinir pri Renault Sportu. Drugi pravijo, da je celo s serijskim Yugotom dosegel na Racelandu čas 51.535. Vse kar vemo je to, da mu je ime Sokol!![]()
Sokol je napisal/-a:Evo jaz sem ta Sokol![]()
In nisem vse ved o Renault Sport bolidih in nočem, da to tako izpade.Res je, nekaj časa sem delal v tem poslu, bil tudi v stiku z nekaj inženirji zaslužnimi za podvozja, motor etc. in pa nenazadne, pac tudi sam vozim Renault Sport
Nikakor pa ne vem vsega!!! sem se daleč od tega, da bi vse vedel.
Ce se vrnem k portingu in mapam za clia RS.
Ker je veliko odstopanje pri kastingu sesalnih kolektorjev in le te ne obdelujejo z cnc stroji tako kot glave, pride do odstopanj premera kanala.Zdaj nekateri clio-ti so blizu 190+ KM, v poprečju pa so bližje 180 KM na gredi (nekateri celo 175 KM).Seveda ni za to vse kriv samo kolektor pa vendar.
Sam sem na lastne oči videl priraste 15 KM in 30 Nm navora pridobljene izključno z portingom kolektorja in prilagajanjem le-tega na glavo in mapiranjem.Tudi k-tec ima na njihovi strani rezultat portanje in remap 15 KM. (vse to zdaj govorim za clio 197/200)
http://www.k-tecracing.com/show_product ... 80&appid=3
Bil sem tudi v pogovoru z lastnikom bpd racing-a kateri dirkajo s clio cup v endurance.Tam so samo z portingom na pokalnem cliu dosegli prirast 5 KM brez spremembe mape, kajti racunalniki so zakljenjeni.
Sicer pa ni moj namen napihovati stvari.Fantje so pač vprašali kaj se da nardit, jaz sem jim povedal.Zdaj pa kdo verjame verjame, kdo pa ne pač ne.
damjan je napisal/-a:čaki....kakšen servis?? servis je bil delan na 2700 kilometrih....bilo menjano olje....
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov