cruiser1 je napisal/-a:_B3yBo_ je napisal/-a:moj mlincek pije tudi toliko samo da veliko vec od sebe.
Si prepričan?
no poraba je vcasih visja ali nizja....
cruiser1 je napisal/-a:_B3yBo_ je napisal/-a:moj mlincek pije tudi toliko samo da veliko vec od sebe.
Si prepričan?
_B3yBo_ je napisal/-a:cruiser1 je napisal/-a:_B3yBo_ je napisal/-a:moj mlincek pije tudi toliko samo da veliko vec od sebe.
Si prepričan?
no poraba je vcasih visja ali nizja....
cruiser1 je napisal/-a:_B3yBo_ je napisal/-a:cruiser1 je napisal/-a:_B3yBo_ je napisal/-a:moj mlincek pije tudi toliko samo da veliko vec od sebe.
Si prepričan?
no poraba je vcasih visja ali nizja....
ha ha
Ne! Govrim o tem kateri da več od sebe.
_B3yBo_ je napisal/-a:lahko se dobimo kaksen petek in primerjamo zadevo, pa se kako recemo![]()
evo pa ena na hitro primerjava
Motor:
300cid (4.9l) Big Six
150 hp
360 Nm
RWD
Automatic, 4speed + el.overdrive
Motor
4.2l Small Eight
340 hp
420 Nm
AWD
Manual, 6speed
o pospesovanju, koncni, itd pa nima smisla ker sta dva razlicna avta v vseh pogledih
pa neuzemi to kot napad...le primerjava je
lizard je napisal/-a:Glavna razlika je kje je navor na voljo. Ameriški veliki motorji, sploh starejši so imeli vedno zelo malo konjev na liter delovne prostornine, v spodnjih obratih oz. v bistvu takoj ko daš gas pa takojšen navor. Evropejci so pa vedno raje imeli manjše prostornine in več konjev. Resda se z raznoraznimi tehnologijami (zamik odmičnih gredi, spremenljiva dolžina sesalnih cevi,...) da precej navora spravit že v srednje obrate, a glavna razlika je to, da tale 4.9 s 150 konji vleče od 1000 obratov kot za šalo.
mihaing je napisal/-a:Sosed dej mi samo povej ali pozimi kidaš sneg tudi na kesonu (čisto zares vprašam)
TrijoAdijo je napisal/-a:OFF: Snega ne kida, ker mu prav pride za obtežitev zadnje akse:D
(hec)
mihaing je napisal/-a:Atmosferski motorji z veliko kubikažo ne potrebujejo ogromno moči ravno zaradi navora, ki je ponavadi že od štantgasa naprej skoraj maximalen (moj ima pri 1000 vrtljajih že 400Nm navora).
Torej nima smisla da ima 800KM če jih ne potrebuje in tudi nikoli nebi bili izkoriščeni. Povečala bi se samo poraba učinka pa nobenega. Koliko navora in moči avto potrebuje je vse preračunano do potankosti.
mihaing je napisal/-a:Kolikor vem se število konjskih moči določi na podlagi proizvedenih Watt-ov.![]()
mihaing je napisal/-a:Kolikor vem se število konjskih moči določi na podlagi proizvedenih Watt-ov.![]()
ven0m je napisal/-a:mihaing je napisal/-a:Kolikor vem se število konjskih moči določi na podlagi proizvedenih Watt-ov.![]()
Britanski:
1kW = 1.34 bhp
Metrični:
1kW = 1.36 hp
airmike je napisal/-a:Vse lepo in prav ampak še vedno se lahko izmeri samo navor in obrati glavne gredi. Iz tega se pa potem preračuna moč pa naj bo ta v Kw ali v Hp. Tud dyno meri navor in na podlagi obratov potem preračuna moč. Enačba pa je:
P (KM-konjske moci) = T(Nm)*rpm/7503
7503 pa je zato da se rpm razbije v radiane na sekundo ker je definicija moči delo ki je opravljeno v nekem času.
PS: sorry za off
cruiser1 je napisal/-a:mihaing je napisal/-a:Sosed dej mi samo povej ali pozimi kidaš sneg tudi na kesonu (čisto zares vprašam)TrijoAdijo je napisal/-a:OFF: Snega ne kida, ker mu prav pride za obtežitev zadnje akse:D
(hec)
TrijoAdijo, v bistvu imaš prav! Sneg pustim na kesonu toliko časa dokler ceste niso splužene in mi obtežitev pride zelo prav. Potem ga pa res kidam. Malo hecno vseskupaj ampak tako je.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov