Najprej hvala za premik mojega posta. Kot rečeno, kupoval je neke dele, šasijo dal delati po originalnih načrtih... Sicer avto je identična kopija spyderja, ni pa original. Nekaj delov je originalnih (mislim da ogrodje, al nekaj takega). Kolikor mi je razložil, je motor tud nek drug (cca 280 KM, se mi zdi). Problem je, ker je malo star in tudi sam več ne ve točno.

Vožnja je pa posebno doživetje. Sediš v alu školjkici obdani z usnjem. Vetrobranskega stekla sovoznik sploh nima, prav tako naslona za glavo ne (kar je zelo neudobno pri 100+ km/h - dosegla sva pa max cca. 150 km/h takrat, čeprav je avto sposoben krepko več). Samoumevne stvari, ki jih drugi avtomobili imajo, tukaj manjkajo. Govorim o radiu, ventilaciji, steklih, ročkah za okna, varnostnih pasovih, pa še bi se dalo naštevat. Avto je čisto špartanski, namenjen dirkanju v 50. in 60. letih prejšnjega stoletja.

Seveda imaš na glavi očala, med vožnjo te vse pika po obrazu. Ko dobiš muho v očala (in verjemi, da jo prej ali slej dobiš

), si slep, dokler očal ne obrišeš. To je pa nemogoče med vožnjo.

Ampak, kot že rečeno, je nepozabna izkušnja. Ravno ta vikend (Porsche Klub Slovenija je imel vsakoletni Cross Border Rallye) bi moral spet preživeti cel vikend v tem avtu, vendar je vreme pokvarilo načrte. Pa drugič.
