
Pugi je napisal/-a:uuuuu, da še jes neki napišem...
Zanč sm vozu C2 1.1 60KM, tako mašinco kot maš ti.... Ja, je kr problem zakopat v prvi z zimskimi gumami, v drugi pa ne več spljoh... Pri tem da so gume 175...
Končna hitrost dotičnega malega avta z 1.4 motorjem je 169km/h.
Ok, saxo je manjšiampak nekej ti povem...
Jh tkole je. 209km na uro ima praviš.
Lej tole so specifikacije tvojega motorja ane:
Število vrat 3V
Gorivo Eurosuper 95/98
Povprečna poraba (l/100 km) 6,2
Število prestav 5
Največja moč (kw pri vrt/min) 44kW pri 5500
Prostornina (cm3) 1124
Največja hitrost (km/h) 158
Pospešek od 0 do 100 km/h (s) 15,5
To pomeni, da imaš največjo hitrost 158 pri 5500 obratih... Če gre peta prestava v prostem teku - se pravi cca 900rpm - cca50kmh (km gor ali dol sploh ni važno)
se pravi, da v 4600 obratih pridobi 110km/h. Da bi dobil še dodatnih 50km/h, bi rabil torej od oka cca 2100+ obratov.
To pomeni, da je tvoja hitrost dosežena pri najmanj 7600rpm... Lepo se sliši, ampak samo za vti mašine... Ta motor mislim, da ima blokado na 6400rpm in če so ti jo odstranili se motor zavrti maximalno do 7000, potem pa krivulja že tako pade, da je nemogoče sploh imeti motor tako visoko...
Sploh nimam nič proti tebi, samo pomisli malo na tiste, ki se matrajo, da bi iz 2.0 motorjev dobili končno hitrost 210... In to na 15col platiščih z 195 gumami...
Če mene prašaš je tvoja končna hitrost s športnim filtrom in brez dodatnih predelav na 17 col nekje max 165 do 170km/h, pospešek tvojega avta pa niti slučajno ne pade pod 14 sekund. Veš te meritve ko jih proizvajalec navede so precej natančne in taka odstopanja ne pridejo v poštev.. Zakaj bi sicer potem sploh vgrajevali 1.4 in 1.6 motorje... 1.6 ima skoraj šeenkrat več konjev kot tvoj, pa je končna hitrost še vedno tam okol 200... A veš kaj bi blo, če bi mel moj peugeot 200KM?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost