Ja, glede amortizerjev definitivno izlet v Novo Gorico k stricu Vugi. Cena je od 30 do 40 K sit, za celotno zadevo (odvisn od težav in al je z računom al brez). Tvoje fedre in amortizerje ti dol pobere, amortizerje obnovi in strša. Tršanje ostane od takrat, ko ti nardi, naprej potem progresivno, to pomeni, da zarad ene mešanice olj al enih tekočin, ki jih naštima v amortizer, se ta sam od sebe trša glede na to kako voziš. Torej ko so večje obremenitve, hitrost, ovinki, pospeševanje, bremzanje, se amortizer segreva in zaradi tega se mešanica spremeni in rata trša, ko pa voziš lepo počasi po glavni cesti skozi zeleni val semaforjev, pa se razmerje tako, da so amortizerji bolj mehki in udobni. Potem ti pa gospod Vuga namontira tvoje nove športne kratke fedre in celo zadevo naredi zelo natančno in kvalitetno. Torej imaš obnovo, tršanje in spuščanje, vse v enem. Edino treba ga je vprašat, kako je s potrdilom o strokovni vgradnji. To pa ne vem.

ops:
Ma, ti dej na zadnji odbijač rajš un podalšek od Ibize, na sprednga pa dej od ta prve Lagune al pa od prejšnga Espace. :P