dimenzija so 205/40/16
zadaj mi mal drajsa ampak sam zarad tega k so distancniki mal presiroki(1.5cm)
pa se to drsa samo v ovinkih ko se avto nagiba.drsa pa samo po zunanjem robu po obrobah od blatnikov.
sej bom dal zozat distancnike za ene 4mm pa bo vse kul
aluwing je pa se zmer gor sam se ga ne vidi dobr k so slikce slaba kvaliteta
mogoce ga bom zadaj mal dvignu da bo v isti visini
fantje situacija je zelo zajebana glede fedrov in torzije
ce zdej torzijo premaknem bo avto za 10-15 cm visje to mi je povedal edn k dela pri amorizerju!!!!
tko da bom dal fedre se mal stisnit
kao se jih neki segreje pa se jih pol se mal stisne.
zdej pa ne vem kojk je to dobr za fedre??
kaj bi vi rekli???
Saso pust spojler gor. Mu ful sede. V živo je čist drugač videt kot na sliki. Fedrov pa ne segrevat ker lahko narediš več škode kot koristi. Ko je železo enkrat kaljeno je konc. Če ga ti še enkrat segreješ mu uničiš vezi in ščasoma bojo ratal mehkejši. Raje kup nove. Feltne pa sekajo
ja aluwing mu pust gor, kr je v resnic lepši, tk kt je regy reku. pa ne oziri se na druge. če je teb všeč ga imej gor. sj to ni ena racing nalepka na tanku.
zarad tega aluwinga sam dostkrat ostal skor brez tablc.
tko da ga bom dal dol sam zarad tega k ni homolomo
razen ce obstaja kaksebn nacin kako bi ga homologiral,kar je pa mision imposibile
Kaj ti je un reku na Amortizerju??? da se bo uzdignu za 10-15cm, reči mu, da nej zamenja službo.S torzijo lahko točno štimaš višino, kakor hočeš, če pa boš spredaj nižal, ti bojo amortierji zabivali, moraš tud amortizerje predelat-nujno, pejd do Vugata v N. Gorico, ti bo on vse poštimal, fedre in amortizerje, al pa zadaj avto vzdignu, kakor mu boš rekel