Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
LaKi_
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Sr jul 14, 2004 10:51 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a LaKi_ Po maj 21, 2007 8:32 pm

Kolikor sem jaz uspel razbrati, gre za povračilo vseh stroškov ki so nastali zaradi neprofesionalnosti in malomarnosti dotičnega servisa.

Žalostno je to, da vse traja toliko dolgo, in vprašanje če se bodo iz te izkušnje kaj novega naučili (verjetno bodo pazili kaj delajo prvih par mesecev po tem, potem bo pa spet isto).

Srečno v boju z Summit Avto Slovensko organizacijo.

LP
Težko je danes biti norec, kajti konkurenca je velika.
 
p|X|
Novinec
 
Prispevkov: 445
Pridružen: Ne maj 15, 2005 4:31 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a p|X| Po maj 21, 2007 10:28 pm

vsa podpora naj se naučijo spoštovanja do stranke.

mislim avto za 16miljonov in oni te majo za b*****,
grozni so.
Držim pesti da čimprej ter čim bolj učinkovito rešiš ta primer.

Šef servisa pa je tak :evil:
 
Uporabniški avatar
Cornelius
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 505
Pridružen: So maj 05, 2007 10:45 pm

Napisal/-a Cornelius To maj 22, 2007 7:22 am

abbe je napisal/-a:jst te cist podpiram pri tem dagres v medije in vse ostalo jim je treba povedat enkrat da so kupci najboljpomembni.
me pa nekaj zanima:kaj bos dosegel na koncu,mislim kaj je tvoj cilj,tozba odskodnina,samo opravicilo..
zanimam me samo iz radovednosti.


Volvo firma ima moto : The Nr.1 in customer sadisfaction
Sumitomo Corporation: Sadisfyed customer is top priority

kaj bom dosegel? Dosegel bom to, da se bojo opravičili vsi po vrsti za odnos do stranke, odškodnino za uničenje novega avtomobila (to mi je izračunala pravna služba v Goteborgu -12 % od nabavne cene) in povračilo vseh stroškov nastalih zaradi tega a teh je kot veste zdaj kar nekaj. Od odvetnika naprej do poti in nerviranja. pot v Tokio bom že prestal če sem vse ostalo tudi ko nisem imel službo par mesecev samo zato so pa pravi prijatelji ki pomagajo in se kot večina zgraža kaj dela tukajšnja avto grupacija do strank. Zdaj so in še bojo poskušali prepovedati kot na POP CORN TV da objavijo...in to čakamo danes. Urednik je samo rekel " aha malo morgen". Sam naj kdo kliče.

Danes in še par dni moram biti tiho tako sem obljubil v Tokio in tega se bom držal.
Hvala res hvala na podpori pa čeprav je indirektna a celi Summit bere vse kar pišem.

Točno tako, par mesecev bo v redu in spet po starem. Mislim da na Volvo oddelku ne bo tako.
Ker me včeraj spoštovani direktor Summit Avto d.o.o., g. Masahiro Tajima ni povabil na razgovor ker se mu zdi, da se nimamo o čem pogovarjati kot sem obljubil zdaj pa vse javno.
Tukaj sta njegova dva maila katera mi je napisal v enem dnevu a pred tem 11 mesecev nikoli.
***************************************************************************************************
----- Original Message -----
> From: "Masahiro Tajima" <masahiro.tajima@summitmotors.si>
> To: "'Branko'" <branko_aleksandar1@t-2.net>
> Cc: <masahiro.tajima@summitavto.si>; "'Renato Pobor'"
> <renato.pobor@summitavto.si>
> Sent: Tuesday, May 15, 2007 3:44 AM
> Subject: Your letter dated May 14, 2007
>
>
>> Dear Mr. Branko Aleksander,
>>
>> I acknowledge receipt of your e-mail dated May 14, and took notice of
>> your personal opinion about our management. I would certainly take your
>> opinion seriously, and prove to the market that we are committed to the customer satisfaction in the framework of our obligations.
>> As you have been probably informed by your legal representatives, the
>> case had been submitted to our lawyers already. After careful examination of
>> the relevant facts and the circumstances of the case at issue, it is their
>> opinion that there is no legal ground to grant the claim
which had been
>> forwarded to our company by your legal representatives with a letter from
>> January 22nd, 2007, No. B6-296/2006. Nevertheless, should you be able to
>> present to our company any new fact that could be legally relevant and
>> has not been taken into consideration yet, I am ready to discuss and
>> reconsider the possibilities of solving the matter. Anyhow, as the manager of the
>> company I can assure you that I am well aware of the importance of the
>> customer satisfaction which is, indeed, a top priority for any company
>> being involved in producing or selling the cars. This goal can be, though,
>> achieved only on condition that procedures that are prescribed by law for
>> solving any potential complaint on services are complied with and that
>> mutual respect from both sides is ensured, intagibility of the integrity
>> of our company included. May I also remind you, that our company is still
>> awaiting the payment of the due Invoice dated July 10th, 2006,
>> No.6250946."
>> Yours Faithfully,
>> Masahiro Tajima

************************************ II. mail
----- Original Message -----
From: "Masahiro Tajima" <masahiro.tajima@summitmotors.si>
To: "'Branko'" <branko_aleksandar1@t-2.net>
Cc: "'Renato Pobor'"
<renato.pobor@summitavto.si>
Sent: Tuesday, May 15, 2007 11:19 AM
Subject: RE: Your letter dated May 14, 2007


> Dear Mr. Branko Aleksander,
>
> I regret that my explanation is not clearly understood.
> Given the fact that we have not found any new fact in your response to my
> e-mail from today, we can only insist on our views as already presented to
> you.
>
> I appreciate your appreciation for Japanese business culture and trust
> that taking it into consideration you will understand that it is primarily a
> matter of mutual recognition and respect. Based on this assumption, we are
> aware of the fact that the choice of conduct is entirely on your side.
>
> Best Regards,
> M. Tajima
****************************************

whit full responsability
Z polno odgovornostjo

NEZADOVOLJNA STRANKA SUMMIT AVTO d.o.o., Flajšmanova 3, 1000 Ljubljana

Branko Aleksandar
051313799
Zadnjič spremenil Cornelius, dne To maj 22, 2007 5:54 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
Cornelius
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 505
Pridružen: So maj 05, 2007 10:45 pm

Napisal/-a Cornelius To maj 22, 2007 7:24 am

p|X| je napisal/-a:vsa podpora naj se naučijo spoštovanja do stranke.

mislim avto za 16miljonov in oni te majo za b*****,
grozni so.
Držim pesti da čimprej ter čim bolj učinkovito rešiš ta primer.

Šef servisa pa je tak :evil:


Evo kako te delajo neumnega !!! A je mogoč kakšen nov fact ??? me sprašuje
japonc. Aha fact ti bo v Tokiu koga delaš neumnega z tako uradnimi odgovori.
Sayonara.

se nadaljuje...
 
Uporabniški avatar
menjekul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2635
Pridružen: Sr jan 01, 2003 8:14 pm

Napisal/-a menjekul Sr maj 23, 2007 2:05 pm

Še je par decov v Sloveniji, ki upajo je**t ma** :D

Me to zelo veseli. Branko, želim samo najboljše 8)
 
speedfight
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 675
Pridružen: Po nov 08, 2004 8:02 am

Napisal/-a speedfight Sr maj 23, 2007 2:32 pm

Banda :evil: :!: Kaj so lahko dovoljo! Nezaslišano :!: :ne Nč bit tiho, poterej stvar naprej in kar se da hitro. :!: Kot bi se delal norca s kupcev! Včasih so rekl: "kupec je kralj!" Kot kaže se ne zavedajo :cry: :evil:


lp
 
Uporabniški avatar
Cornelius
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 505
Pridružen: So maj 05, 2007 10:45 pm

Napisal/-a Cornelius Sr maj 23, 2007 4:38 pm

Seveda grem do konca. Če sem se upal napisati in za tem stojim, da grem v Tokio sem že prejel podoben dopis...kao pa saj veš, tam ne boš nič dosegel...aha to ste mi govorili tudi za Švedsko...a zato ste takoj pisali v London ko sem Vam povedal, da sem jih klical in mi japonc dvakrat v enem dnevu odgovoril??? Ma direktno bom napisal usrali so se ko so jih klicali iz Londona in Tokia. Že v petek sta oba direktorja morala v London na raport. A mislite da so šli gledat Temzo? aha.

Neuradna novica je ta, da Japonc ne sme domov prikazati nobenega minusa, nobenega negativnega poslovanja v Sumitomo Corporation in še manj nezadovoljne stranke, saj je prvotni moto --TOP PRIORITY CUSTOMER SADISFACTION. A te njegove izjave, da ni bilo nič narobe bo itak komsija in nova izjava iz Švedske pobila v začetku. Direktor na Švedskem ni lažov kot posamezniki v Summit Avtu.

Iz Londona so mi odgovorili, da je managment Summit Avta njih že obvestil o mojem primeru ter da me samo nazaj pošljejo k njima in da če mi kaj ni jasno, da se obrnem na sodišče ali da to ureja njihov odvetnik. hahaha da nebi... :P

No danes sem jaz bil spet pri mojem odvetniku in tožba je na sodišču zdaj še večji znesek če grem v Tokio.

Kar sem jaz naredil za Tokio se im niti ne sanja. Oni misle, da sem samo klical, podal pritožbo in da bojo iz Tokia vse prepustili njima da oni rešujejo tako kot ste prebrali...E ne bo šlo tako-zahtevali smo nevtralno komisijo v Tokiu a ne to avtomobilsko 8) v Sloveniji.
Zdaj pa že lahko povem berite jutri ali v petek DIREKT in Dnevnik...juhuhuhu
Želijo reklamo LOVE IT OR HATE IT SUMMIT AVTO. Lets do it. :roll:

se nadaljuje...
Zadnjič spremenil Cornelius, dne Sr maj 23, 2007 5:24 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
TomyBoy2
Uporabnik
 
Prispevkov: 823
Pridružen: To jul 15, 2003 9:40 pm

Napisal/-a TomyBoy2 Sr maj 23, 2007 5:09 pm

Cornelius je napisal/-a:se nadaljuje...

:pop:
 
Uporabniški avatar
_Pancho_
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Po jan 02, 2006 5:10 pm
Kraj: OBALA

Napisal/-a _Pancho_ Sr maj 23, 2007 5:24 pm

Z veseljem prebiram tole zgodbo in se veselim zaključka. Žal pa ti tiči na položajih ne bodo dolgo brez svojih direktorskih stolčkov. Je pa stvar kar poučna in zanimiva tako, da bi se lahko marsikateri "Slovencelj" že kaj naučil od takšnih primerov.
Želim ti veliko uspeha in še enega novega Volva, ki to ga bodo mogoče "podarili".
Včasih vozim hitro, včasih pa počas
 
p|X|
Novinec
 
Prispevkov: 445
Pridružen: Ne maj 15, 2005 4:31 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a p|X| Sr maj 23, 2007 7:26 pm

Cornelius je napisal/-a:
p|X| je napisal/-a:vsa podpora naj se naučijo spoštovanja do stranke.

mislim avto za 16miljonov in oni te majo za b*****,
grozni so.
Držim pesti da čimprej ter čim bolj učinkovito rešiš ta primer.

Šef servisa pa je tak :evil:


Evo kako te delajo neumnega !!! A je mogoč kakšen nov fact ??? me sprašuje
japonc. Aha fact ti bo v Tokiu koga delaš neumnega z tako uradnimi odgovori.
Sayonara.

se nadaljuje...


ne razumem ravno poante kaj si ti meni zaj hoto povedat tukaj
nevem ali si me narobe razumel ali pa pomota quotal
 
Uporabniški avatar
Cornelius
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 505
Pridružen: So maj 05, 2007 10:45 pm

Napisal/-a Cornelius Če maj 24, 2007 6:07 am

Ne nič narobe ni do tebe.Tebi vsa pohvala da me podpiraš.
Samo meni Japonc napiše kot da sem bebek tako uradni odgovor.
Pazi uradni odgovor je : nismo najdli nobenega konkretnega dela(fact) v tem primeru, da bi bil legalno tožeč do nas !!!
Kao nismo nič narobe naredili-vse po pravilih. Razumeš?
E to je višek nespoštovanja stranke katera ima 2 uradna Volvo
zapisa o stanju avta ko je odšel od njih in ko je prišel v Švedsko.
S tem, da je avto pregledal in naredil zapisnik sodni izvedenec strokev Sloveniji.
Del njegovega zapiska je : "Izveden je prepovedani poseg v obstoječo
originalno inštalacijo avtomobila s strani pooblaščenega Volvo servisa na več mest z ugrajevanjem prepovedanih in neoriginalnih ter nestrokovno montiranih elementov zelo nevarnih za sami potek informacij varnostnega, elektro in airbag sistema." ocena nevarnosti 8 (od 10 max).
To im bo fact. :con Nič drugega na sodišču.
In potem mi brezobrazno napiše...mi spoštujemo stranko, mi Japonci smo razumevajoči, korektni itn...potem me povabi na sestanek pa to meni kot stranki povej. A to pa ne...hahaha nema blema par direktorjev so zamenjali v Summitu bojo še par dokler stranka ne dobi pravi odnos do svoje lastnine. Glede na zbrane pritožbe in primere moje mnenje je da treba šefa servisa-poprodaje zamenjati. Volvo smo o tem obvestili.
Lp se nadaljuje...
Zadnjič spremenil Cornelius, dne Če maj 24, 2007 7:15 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
menjekul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2635
Pridružen: Sr jan 01, 2003 8:14 pm

Napisal/-a menjekul Če maj 24, 2007 6:54 am

TomyBoy2 je napisal/-a:
Cornelius je napisal/-a:se nadaljuje...

:pop:


:pop:
 
p|X|
Novinec
 
Prispevkov: 445
Pridružen: Ne maj 15, 2005 4:31 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a p|X| Če maj 24, 2007 8:08 am

hvala za pojasnilo,

itaq da moraš do konca, neusmiljeno

:pop: :pop: :pop:
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek Če maj 24, 2007 8:22 am

pa pusti jih na miru ne vstrajaj več z sestanki itd. Rekel si da je sodni izvedenec prečekiral in to, kontaktiraj jih samo preko odvetnika in probaj iztržiti kaj več kot pa 12%, like 50% :) nimajo niti 1% da bi tožbo dobili. pomoje no.

ko sem fotru pokazal ta topic, se je kr zamislil če bo xcja kupo :/ zaradi odnosa..

lp,
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Če maj 24, 2007 8:23 am

članek je v direktu (vsaj na netu piše da je...)
 
p|X|
Novinec
 
Prispevkov: 445
Pridružen: Ne maj 15, 2005 4:31 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a p|X| Če maj 24, 2007 9:00 am

če ma kdo scannerja in časopis pri roki
na delo :P
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Če maj 24, 2007 9:04 am

p|X| je napisal/-a:če ma kdo scannerja in časopis pri roki
na delo :P

fotoaparat oz mobitel pa slikaš, ko tisto je blo pred 10 leti
 
p|X|
Novinec
 
Prispevkov: 445
Pridružen: Ne maj 15, 2005 4:31 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a p|X| Če maj 24, 2007 9:09 am

no ali pa tak 8)
 
mikko
Novinec
 
Prispevkov: 245
Pridružen: Pe okt 07, 2005 10:33 am

Napisal/-a mikko Če maj 24, 2007 9:39 am

Grem zdele v lokal prebrat Direkt :D
Branko :lol:

Včasih bi rekli, prvo diskreditacija, nato likvidacija ;)
 
Uporabniški avatar
Cornelius
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 505
Pridružen: So maj 05, 2007 10:45 pm

Napisal/-a Cornelius Če maj 24, 2007 10:21 am

Vi kar objavite kompleten članek jaz moram nujno odvetniku hahaha
klical me je, da je "obsadno stanje, da so ga klicali, da kaj se grem, da je to
ena od največjih korporacij na svetu in da je to nedopustno...i tralalalala
BOLI ME PATKA JAZ SEM NEZADOVOLJNA STRANKA TE KOMPANIJE IN PIKA.

se nadaljuje... :woohoo

Summit Avto :/:o:/
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov