Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
naliM
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne jan 01, 2006 9:55 pm
Kraj: Maribor - okolica

Napisal/-a naliM To apr 29, 2008 9:37 am

Slavc je napisal/-a:
naliM je napisal/-a:
Slavc je napisal/-a:Kaj se mi dopade na tem avtu...to, da maš poštimanega tak ko mora biti in nimaš nepotrbne navlake na njem. Mašina ta prava itd.
zdej pa še en tak projekt narediš, pol pa tak kapo dol ...
vso srečo


Si čisto prav opazil - na avtu ni niti vijaka, ki ne bi služil izboljšanju voznih zmogljivosti ali povečanju moči. Poleg tega pa je vsaka dodatna teža nezaželjena.

LP,

Milan


čisto tak sem mislil. Meni osebno je tud tak lepši, kot pa da bi imel gor nevem kak spojler oz. bolje rečeno "plug", če gre za sprednji odbijač :)

Aja pa mimo FERI-ja se večkrat pelješ ... prejšnji teden, v četrtek se mi zdi, si se peljal po koroški cesti mimo novega vhoda na feri...


Okoli FERIja se vozim vsak dan, ker nekak moram priti v službo. :)

LP,

Milan
 
Uporabniški avatar
naliM
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne jan 01, 2006 9:55 pm
Kraj: Maribor - okolica

Pomladno prebujanje

Napisal/-a naliM To mar 10, 2009 6:52 pm

Pomlad je čas za olepšave, zato je tTwingo dobil nov dirkalni sedež. :)

Sparco REV na svojem mestu.

Slika

Pa še pogled iz strani:

Slika


LP,

Milan
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker To mar 10, 2009 6:53 pm

a pol ni blo junaka ki bi ga kupil?
 
Uporabniški avatar
shaggx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 602
Pridružen: Ne nov 30, 2008 8:27 pm

Napisal/-a shaggx To mar 10, 2009 6:54 pm

jz te tui večkrat vijim okol po mbju sao se zmerom peleš nkol nea parkiraš
 
Uporabniški avatar
_IceMan_
Novinec
 
Prispevkov: 425
Pridružen: Pe feb 09, 2007 12:59 pm
Kraj: MB

Napisal/-a _IceMan_ To mar 10, 2009 7:10 pm

Kaj naj rečem...slabo ne zgleda. Le rdeči pas je zgrešen in malo čudno je ko je sosednji sedež navadni. Če že bi mogo oba menjat. Lp
 
Uporabniški avatar
yugo tuner
Novinec
 
Prispevkov: 463
Pridružen: Če nov 03, 2005 9:13 pm
Kraj: Gornji Grad

Napisal/-a yugo tuner To mar 10, 2009 7:31 pm

mislim da gre njemu bolj za uporabnost kot za izgled :D Nora igrača tale twingač 8)
 
Uporabniški avatar
naliM
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne jan 01, 2006 9:55 pm
Kraj: Maribor - okolica

Napisal/-a naliM To mar 10, 2009 7:33 pm

S|icKeR je napisal/-a:a pol ni blo junaka ki bi ga kupil?


Kot pri vsaki prodaji je bil nabor potencialnih kupcev pester: od nemogočih menjav, do iskrenega priznanja po testni vožnji, da je avto prehiter za kupca. :)

@shaggx Večinoma parkiram v garažah, zato avta v mirovanju skoraj ni videti. :)

@_IceMan_ Avto je namenjen hitri vožnji takrat, ko sem sam in normalni vožnji takrat, ko so v avtu potniki (tudi otroke kdaj peljem v šolo :) ). Zato so vsi ostali sedeži navadni, saj je tako olajšan dostop na zadnjo klop. Osebno mi v športnem avtu tudi pregiben športni sedež nudi premalo oprijema, zato je v avtu dirkalna školjka. Modri pas je v načrtu, a se mi posebej ne mudi.

LP,

Milan
 
Uporabniški avatar
shaggx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 602
Pridružen: Ne nov 30, 2008 8:27 pm

Napisal/-a shaggx Sr mar 11, 2009 6:22 pm

ahaaaa. dj povej kje je kšna dobra garaža..Lahk na PM
 
ROADRUNNERIX
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: Po jan 26, 2009 10:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ROADRUNNERIX Če mar 12, 2009 7:44 pm

Use lepo super fino fajn in svaka čast ampak 260 km/h kljub moči in teži ???

lp
Driving alive !
 
Uporabniški avatar
MRC
Novinec
 
Prispevkov: 159
Pridružen: To nov 20, 2007 7:08 pm

Napisal/-a MRC Če mar 12, 2009 8:34 pm

Teh 260 lahko potrdim ker sem bil prvi ki se je s tem avtom toliko peljal. Vem da vam je čudno. Tudi meni je blo ko je števec pokazal 199(kot v Šparu:P ) in se tu tudi ustavil, obrati so šli pam kar gor. Kolega je za mano z avdijem prišel do 220 potem se je pa izgubil v ogledalu. Hitrost je pa dobljena z preračunom iz obratov motorja ki sem jih dosegel .
 
Uporabniški avatar
naliM
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne jan 01, 2006 9:55 pm
Kraj: Maribor - okolica

Napisal/-a naliM Če mar 12, 2009 9:41 pm

shaggx je napisal/-a:ahaaaa. dj povej kje je kšna dobra garaža..Lahk na PM


Ena je doma, druga pa v službi. ;)

LP,

Milan
 
Uporabniški avatar
naliM
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne jan 01, 2006 9:55 pm
Kraj: Maribor - okolica

Napisal/-a naliM Če mar 12, 2009 10:10 pm

ROADRUNNERIX je napisal/-a:Use lepo super fino fajn in svaka čast ampak 260 km/h kljub moči in teži ???

lp

Takrat, ko je Medo (MRC) tiščal mojega Twinga spredaj, sem jaz v Ribičevem Audiju S2 tiščal zadaj, pa je Twingo začel počasi bežat!

Kasneje se mi je parkrat zgodilo, da sem na AC imel 'dirko' za avti, ki sežejo do 250km/h, pa je poti koncu mojih obratov vsakega zmanjkalo. Povod je običajno bil tak, da sem nekoga na levem pasu dohitel, oni spredaj pa se ni želel umakniti Twingu, pa je začel tiščati.
Večina je odnehala pred 190km/m, kakšen junak pa je tudi (zaman) vztrajal dalje.


Po par takih dogodkih sem šel preračunat obrate, diferencial, prestavna razmerja in obseg koles, ter obstal odprtih oči, ko je Excel pokazal dobrih 260km/h pri polnih obratih. :shock: Pričakoval sem 220-230km/h, to pa je bilo še 'malo' več, avto pa je tudi pri max hitrosti popolnoma stabilen.

Od kod razlika, glede na to, da je motor iz R5GT Turbo, ki ima končno samo 204km/h? Vrag je v podrobnostih: :twisted:

- večja moč motorja po predelavi in doseganje max. obratov tudi v 5.prestavi,
- precej manjši zračni upor karoserije Twinga napram R5GTT (razlika v zračnem uporu od 140km/h dalje se zelo občuti),
- najdaljši možni menjalnik tipa JB1,
- večji obseg koles (takratne 195/50-15 proti serijskim 195/55-13).

Trenutno je v avtu najkrajši menjalnik tipa JB1, končna je na 195/45-15 gumah 'samo' 202km/h. Je pa res, da sedaj do 199km/h po števcu prekleto hitro pride (pod 20 sekund).

LP,

Milan
 
ROADRUNNERIX
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: Po jan 26, 2009 10:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ROADRUNNERIX Pe mar 13, 2009 8:22 am

OK lepo sej pravim če je to to pootem sam kapo dol je pares........zanimiv podatek ne.

lp
Driving alive !
 
Uporabniški avatar
Pravi_Diablo
Uporabnik
 
Prispevkov: 981
Pridružen: Po feb 12, 2007 7:12 pm

Napisal/-a Pravi_Diablo Pe mar 13, 2009 8:36 am

saj ni kaj, z GPSom lahko zmerite, dovolj natančno ;)
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Pe mar 13, 2009 1:27 pm

Hudo.....dobra koncna..260, samo na racun take koncne si pa zgubil na pospeskih ne?? :D

najdaljši možni menjalnik tipa JB1, ....od kirega avta pa je to za en menjalnik? kakega expressa?? :D

hm.......kirega pa priporocas, da se ta v tak avto....menjalnik namrec?? :D

ja...upor pa je pri visjih hitrosti res problem..ce se ne motim raste s kvadratom potence ne...tko da..pol je kr problem pri takih kockastih avtih, kot je 5-ka :D

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
naliM
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne jan 01, 2006 9:55 pm
Kraj: Maribor - okolica

Napisal/-a naliM Pe mar 13, 2009 1:42 pm

Dariooo je napisal/-a:Hudo.....dobra koncna..260, samo na racun take koncne si pa zgubil na pospeskih ne?? :D

najdaljši možni menjalnik tipa JB1, ....od kirega avta pa je to za en menjalnik? kakega expressa?? :D

hm.......kirega pa priporocas, da se ta v tak avto....menjalnik namrec?? :D

LP


Če se je pospeševalo na polno iz starta, potem nekih večjih pomanjkljivosti ni bilo. Na dirkališču in na avtoslalomih, ko je bilo treba zavirat in zopet pospeševat iz ne najbolj idealnih obratov, pa je dolg menjalnik kar nadležen. Izvor najdaljšega JB1 je v precej pogostem R5, medtem, ko je najkrajši JB1 res iz Expressa.

Kaj ti priporočam? Odvisno, za kaj rabiš, kakšna bo moč motorja in kako glasen bo izpuh.

LP,

Milan
 
Uporabniški avatar
solidx
Novinec
 
Prispevkov: 322
Pridružen: So apr 21, 2007 9:42 am

Napisal/-a solidx Ne mar 15, 2009 8:48 pm

Sej pravim to je noro :) haha milan vredu da ga nisi prodal...mislim da mlajši člani tvoje družine tud nebi tega odobravali :) :)
Evo IX MR In Working Progress
 
Uporabniški avatar
naliM
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne jan 01, 2006 9:55 pm
Kraj: Maribor - okolica

Napisal/-a naliM So mar 28, 2009 10:33 am

Če je publika zahtevala barvno skladnost, pa naj bo. ;)

Kak dan nazaj je iz Avstrije prispel paket, poln šrota. Vsebina je tule:

Slika

Takle pa sede v tTwingota:

Slika

Še trenutno stanje (druga platišča z letnimi gumami):

Slika


LP,

Milan
 
Uporabniški avatar
a_sist
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1528
Pridružen: To jun 26, 2007 8:36 am

Napisal/-a a_sist So mar 28, 2009 12:07 pm

dobro pasajo pasovi. na splosno je avto cisti pornic! pohvale!
No escape from the mass mind rape...
 
Uporabniški avatar
solidx
Novinec
 
Prispevkov: 322
Pridružen: So apr 21, 2007 9:42 am

Napisal/-a solidx Sr apr 01, 2009 7:03 pm

Danes sem imel priliko se peljat z Milanom in morem samo rečt, da boljšega občutka ni od tega, ki sem ga doživel danes, to če nimaš občutka za gas se brezveze voziš z njim ker kolesa kr grejo v prazno :) haha

Pohvale Milan se vidimo.
Evo IX MR In Working Progress
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov