Evo, ker se nič ne dogaja, ker služim dinare v LJ, malo zgodovine mojega avta, pri prejšnjem lastniku (hex-u).
Ko ga je kupil je bil v sledečem stanju, se pravi jetta lexus look, supersprint, dizel zadnje lampe.
zamenjano je blo stikalo za rikverc luči:
gor je bil dan original zračni filter:
zamenjan je biu tud leder na ročni:
zamenjan je bil tudi altenator:
zamenjane cevi okol intercooler-ja:
zvezal je tudi pozicije v žmigavcih:
dal je nazaj tisto kar mu pripada, original front:
na novo je obrobil (poštrihal) obrobo na maski:
zamenjal je dihtengo na ventildeklu, ob enem ga je še pobarval na črno:
zamenjal je tud kuplengo in sicer je šla noter nova sachs s karbonsko lamelo in sinter prevleko:
zamenjal je tudi dotrajane prednje bremze z diski in čeljustmi Girling 60 od audi-ja S2, 280mm hlajeni diski (ko sem kupil avto smo čeljusti dali nazaj original Girling 54, diski pa so ostali isti):
zamenjal je tud prednje roke, ker so ble dotrajane in je pokalo:
zamenjal je knock senzor:
raceland gewinde so šle gor:
novi bolcni, da se vrata lepo zapirajo:
nove stopalke, da ne zgleda glih delovno vozilo:
porezal je boke, jih povaril, zaščitil, pobarval in dal gor nazaj obrobe:
dal gor še klarglas luči:
poštimal viseči odbijač:
dodal še VDO števčke (ki pa jih je žal staknil ob nakupu):
ob nakupu je bilo stanje na števcu takšno:
no in to bi bilo za njegovo kratko obdobje (pol leta) pri hex-u vse. obnovljen pa je bil tudi G-lader in sicer na 150.000km, se pravi da imam še za nekaj km mir (do 190.000km). jaz mislim, da je avto solidno poštiman vsaj kar se tiče tehnično. drugače po plehu ma nekaj pikic rje, par bušk, na strahi UK anarchy znak (A v O), cca 10cmx3cm nagnit desni zadnji kolotek, napihnjeno barvo na 3 mestih pod zadnjo šipo in malo vdarjen prvi desni blatnik.
LP, Beni