Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
TurboMan
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: Po jun 10, 2002 6:33 pm
Kraj: Nurburgring Nordschleife

Napisal/-a TurboMan Če feb 05, 2009 1:27 am

bigturbo je napisal/-a:
hehheeh,no saj bo pač mi smo probal JDM verzijo in je imela 6.4s do stotke ,ne vem no ,nočem nekaj pametvat,ampak tko je pa še to so bile gor gume semi slick,pa lažje feltne....pa še in še. ;) Audi s3 gre pošteno bolj



kje ste pa dobil JDM type r? :shock:
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Če feb 05, 2009 8:56 am

No končno je nekdo predstavil FN2 tuki na forumu.orm priznat,da mi je kr malo žal,ker mam 5V civica :)
Takole FN2 sem vozu sicer brez GT kita in morm priznat,da v 6 prestavi še zlo pošten potegne.
Edin kar me moti je malo visoka cena malo pod 30k,če se ne motim..
Drugače pa ji črna zlo paše.Velik užitkov v vožnji in mogoč se kje kdaj vidimo,ker opažam,da je rdečih civicov že kr precej.
Sploh pa,če pomislim,da bi takemu civicu izredno pasala bela ali rumena barva
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če feb 05, 2009 10:39 am

Bela pride, z faceliftom..
 
Original-One
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: So jan 31, 2009 3:00 pm
Kraj: Metropola

Napisal/-a Original-One Če feb 05, 2009 10:43 am

HaMzO je napisal/-a:
Ibiza_C-u-p-r-a je napisal/-a:
HaMzO je napisal/-a:blo bi fajn 1x sprobat z to type-r k ta avto sm tut gledu da bi ga uzel


pol se pa še jst prklučm zravn in lahko sprobamo kako je pa z opc. K pol je to vse tm tm... bi blo zanimivo sprobat. :twisted:


ja ta bi bla dobra...OPC, type-R in GTI :D
zarad mene lahko sam da bo lepo suho in toplo vreme


Lahko bi jih sprobali na kakšnem trackdayu na Grobniku :twisted: :twisted:
Type R has a split personality, mental disorder begins at 3800rpm. Powered by Hondata, Pate and Quaife
 
Original-One
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: So jan 31, 2009 3:00 pm
Kraj: Metropola

Napisal/-a Original-One Če feb 05, 2009 10:49 am

@Gofra

Zivim v blizini, avto je bil bolj ali manj mrzel, pa ga nism hotu glih na polno odpirat. Ampak sem takoj videl, da bo zabava, ko sem opazil abartha pred sabo :)

Lahko se kdaj dobimo, pa kaksno recemo, se gremo malo peljat itd.
Type R has a split personality, mental disorder begins at 3800rpm. Powered by Hondata, Pate and Quaife
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Če feb 05, 2009 12:23 pm

Mene pa zanima kako se obnese LSD pri normalni vožnji čez ovinke? Predvidevam, da po teoriji kako ta zapora dela, more bit volan bolj trd oziroma avto sili iz ovinka. Je res tako? Pri hitri vožnji verjamem, da ni težav, ker se velik del teže prenese na zunanje kolo in ni problem, če ti notranjega bremza, ki se drugače itak hoče prehitro zavrtet. Kako pa je pri počasnejši vožnji, ko imata obe kolesi dober oprijem?
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če feb 05, 2009 12:27 pm

Bodo povedal, kokr sam tehniko razumem je več dela z volanom, saj se ti ne vrača.

Posledično je na začetku malce več učenja in lahko rata hitr kkšna pizdr. Drugo je pol ko osvojiš zadevo.

Vsekakor je škoda da tega japonci ne dajajo v EU izvedenke (do sedaj). P. še njihov 6G Civic 1.5 z 130ps je mel LSD notr :roll: :roll:
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Če feb 05, 2009 1:16 pm

Original-One je napisal/-a:@Gofra

Zivim v blizini, avto je bil bolj ali manj mrzel, pa ga nism hotu glih na polno odpirat. Ampak sem takoj videl, da bo zabava, ko sem opazil abartha pred sabo :)

Lahko se kdaj dobimo, pa kaksno recemo, se gremo malo peljat itd.


Zelo rad! Ti posljem kak PM, ko bo lepse vreme ;)

LpF
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Če feb 05, 2009 1:50 pm

CupraR je napisal/-a:Bodo povedal, kokr sam tehniko razumem je več dela z volanom, saj se ti ne vrača.

Posledično je na začetku malce več učenja in lahko rata hitr kkšna pizdr. Drugo je pol ko osvojiš zadevo.

Vsekakor je škoda da tega japonci ne dajajo v EU izvedenke (do sedaj). P. še njihov 6G Civic 1.5 z 130ps je mel LSD notr :roll: :roll:


Zakaj se pa volan ne bi vračal? Jaz sem mislil, da če je LSD ti zaradi tega ravno sili ( nekak hoče preprečit različno hitrost levega in desnega kolesa) se pravi, da noče tako zavit in ti volan ravna.
Res me zanima kak odgovor imajo uporabniki LSD- ja.
Nekje sem že zasledil, da recimo tisti terenci, ki imajo zadaj LSD, da potem v spolzkih ovinkih poskakuje zadek, ker more v bistvu notranje kolo spodkopavat in se zgodi, da posledično avto bolj nestabilen oz. nevaren za vožnjo - te lahko prej odnese kot, če bi bil brez zapore.
 
Original-One
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: So jan 31, 2009 3:00 pm
Kraj: Metropola

Napisal/-a Original-One Če feb 05, 2009 2:38 pm

Glej, tehnično nisem kej preveč podkovan. Vem pa, da obstajata 2 različne vrste šper. Te civilne (ala Quaife lsd) delujejo na principu lamel ali nekaj takega?

Fora je, da se ne obrablja in deluje najbolje pod polnim gasom. Seprav, ko se pelješ normalno se zadeve sploh ne opazi. Tudi volan se vrača.

Tisto, kar imajo dirkalci pa deluje drugače in se tudi precej bolj obrablja.

Sem pa opazil, da je volan trši. Vendar nič dramatičnega.

Lp, Nejc
Type R has a split personality, mental disorder begins at 3800rpm. Powered by Hondata, Pate and Quaife
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo Če feb 05, 2009 4:49 pm

Ibiza_C-u-p-r-a je napisal/-a:
HaMzO je napisal/-a:blo bi fajn 1x sprobat z to type-r k ta avto sm tut gledu da bi ga uzel


pol se pa še jst prklučm zravn in lahko sprobamo kako je pa z opc. K pol je to vse tm tm... bi blo zanimivo sprobat. :twisted:









OFF; In a si že čipal to :?:
biturbo SKN Project CT3 50
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Če feb 05, 2009 4:50 pm

Original-One je napisal/-a:
HaMzO je napisal/-a:
Ibiza_C-u-p-r-a je napisal/-a:
HaMzO je napisal/-a:blo bi fajn 1x sprobat z to type-r k ta avto sm tut gledu da bi ga uzel


pol se pa še jst prklučm zravn in lahko sprobamo kako je pa z opc. K pol je to vse tm tm... bi blo zanimivo sprobat. :twisted:


ja ta bi bla dobra...OPC, type-R in GTI :D
zarad mene lahko sam da bo lepo suho in toplo vreme


Lahko bi jih sprobali na kakšnem trackdayu na Grobniku :twisted: :twisted:


To bi pa še jaz GTV-jko pripeljal :D

Drugače pa na temo zapor diffa. Quaife je torsen tip diferenciala (google "torsen" pa boste zvedeli kako dela) je praktično večen in ne rabi nobenega vzdrževanja ter dela z navadnim oljem.

Potem pa so še lamelni, ki pa rabijo več vzdrževanja in pravo olje v menjalniku, ker delujejo na principu trenja med lamelami. To tudi pomeni da se obrabijo s časom in pri priganjanju malce zgubijo učinek ko se material pregreje.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Original-One
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: So jan 31, 2009 3:00 pm
Kraj: Metropola

Napisal/-a Original-One Če feb 05, 2009 5:16 pm

[q

Potem pa so še lamelni, ki pa rabijo več vzdrževanja in pravo olje v menjalniku, ker delujejo na principu trenja med lamelami. To tudi pomeni da se obrabijo s časom in pri priganjanju malce zgubijo učinek ko se material pregreje.[/quote]

Očitno sem glih zamešal :)
Type R has a split personality, mental disorder begins at 3800rpm. Powered by Hondata, Pate and Quaife
 
Uporabniški avatar
Ibiza_C-u-p-r-a
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Če nov 04, 2004 1:18 pm
Kraj: Jezero Pri Podpeči

Napisal/-a Ibiza_C-u-p-r-a Pe feb 06, 2009 1:49 am

bigturbo je napisal/-a:
Ibiza_C-u-p-r-a je napisal/-a:
HaMzO je napisal/-a:blo bi fajn 1x sprobat z to type-r k ta avto sm tut gledu da bi ga uzel


pol se pa še jst prklučm zravn in lahko sprobamo kako je pa z opc. K pol je to vse tm tm... bi blo zanimivo sprobat. :twisted:









OFF; In a si že čipal to :?:


ne nism,ker razmišljam o menjavi avta in se mi zdi pol to brezveze....mi je žal da takrat takoj nism, ampak sm neki preveč razmišljal :?


če bi pa čipal,bi pa pomoje šlo za šalo mim gti in honde ;)
Bmw 320Da
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO Pe feb 06, 2009 2:11 am

Ibiza_C-u-p-r-a je napisal/-a:
ne nism,ker razmišljam o menjavi avta in se mi zdi pol to brezveze....mi je žal da takrat tjavascript:emoticon(':lol:')akoj nism, ampak sm neki preveč razmišljal :?


če bi pa čipal,bi pa pomoje šlo za šalo mim gti in honde ;)


ja po ravnin bi šlo mim ja sam ko bi pršu na ovink bi te pa pol šlepala gti in type vn iz grabna :lol: :lol:

jz bi na tvojem mestu raj za lsd in kompletn izpuh ter zavore dal kot za čip... ker čip ni problema dat, sam kaj ti bojo HP če ima avto že serijsko preveč hp in ni vodljiv ;)
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Pe feb 06, 2009 3:06 am

Se strinjam, razen glede izpuha. Za komplet izpuh boš dal enkat več kot za čip, pridobil boš pa 5x manj :)
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Pe feb 06, 2009 8:22 am

No 5krat manj sigurno ne, sploh če greš delat remap po menjavi izpuha.
 
Original-One
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: So jan 31, 2009 3:00 pm
Kraj: Metropola

Napisal/-a Original-One Pe feb 06, 2009 10:31 am

Ibiza_C-u-p-r-a je napisal/-a:
bigturbo je napisal/-a:
Ibiza_C-u-p-r-a je napisal/-a:
HaMzO je napisal/-a:blo bi fajn 1x sprobat z to type-r k ta avto sm tut gledu da bi ga uzel


pol se pa še jst prklučm zravn in lahko sprobamo kako je pa z opc. K pol je to vse tm tm... bi blo zanimivo sprobat. :twisted:


ne nism,ker razmišljam o menjavi avta in se mi zdi pol to brezveze....mi je žal da takrat takoj nism, ampak sm neki preveč razmišljal :?


če bi pa čipal,bi pa pomoje šlo za šalo mim gti in honde ;)


Ravno ni zabavno.

Šlo bi pa mim, takoj, ko bi ti dobil grip.
Type R has a split personality, mental disorder begins at 3800rpm. Powered by Hondata, Pate and Quaife
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Pe feb 06, 2009 11:23 am

CupraR je napisal/-a:No 5krat manj sigurno ne, sploh če greš delat remap po menjavi izpuha.

Sej remap je pa neke vrste čip, za katerega moraš spet odštet dost keša. Sploh če bi blo kej custom delano. Ni tako? :)
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Pe feb 06, 2009 11:54 am

W|zz je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:No 5krat manj sigurno ne, sploh če greš delat remap po menjavi izpuha.

Sej remap je pa neke vrste čip, za katerega moraš spet odštet dost keša. Sploh če bi blo kej custom delano. Ni tako? :)


Oz greš čipat šele po menjavi izpuha :D bolj je na to letelo, se prej nism najboljš izrazu. Fi76 downpipe kr da nekaj konjenice :twisted:
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov