Če smo že povsod limalpa dejmo še tukaj, če kkšnga zanima in še ni videl.
Upgrade zavor: ITR swap...
SWAP ZAVOR:
Gremo lepo po vrsti, kaj vse rabte za izpeljavo take predelave:
ČELJUSTI:
sm uzel od Prelude 1997+ 2.2 185ps ki ima identične čeljusti kot ITR oz HRV, CRV, Shuttle, FRV, Stream

Torej ne rabte sam od Integre iskat čeljusti, ker vsi ti avtomobili imajo serijsko 282*23 diske kar gre pod 15col..
Čeljusti pašejo na roko od Civica bp ker je razmak med luknami identičen, točno 14cm

torej tukaj ni frke..
Primerjava med VTI in novimi čeljusti:
Primerjava med nosilci
In obdelava za barvanje:
No in potrebno je tudi pazit da so čeljusti fajn ohranjene oz po potrebi treba gumice zamenjat, mate spod lepo slikco, zna pa kr koštat zadeva ker je komplet gumic za eno čeljust okoli 10.000sit

Kako se zamenja: daš kos lesa na kontra stran, z kompresorjem pihneš tm k je nastavk za zavorno cev in ti lepo bat vn porine
Tle gre velka zahvala CAGR-u da mi je zrihtal dobre čeljusti (njegove bivše)

in tudi zelo ugodno
PLOŠČICE:
tle je bla debata že 100krat kaj uzet, sam sm se odloču za Sinterjeve, predvsem zarad cene

Tle me je SIX rešu ker mi je odstopil svoje
Primerjava med velikostjo ploščic:
ZAVORNI DISKI:
nastopi prvi problem. VSi 282*23 diski so z razmakom 114,3

torej ne paše sploh

Torej je treba nabavt disk, jst sm uzel kr nove in navrtat nove lukne. Torej 4*100 razmak in 2 lukne kamor pride križni vijak ki fiksira disk na pesto.. No to se lahko spusti ker drži 100% tut brez vijakov
Lukne vam nardi vsak z stružnco, najbolj da mu date orginal disk (G4S thnx) da ma šablono
No in sedaj kere diske uzet?? Klub velikost 282*23 niso vsi enaki!! Večina Hond z to velikostjo ima razmak 5*114,3, prav tako ITR... Sam te vam odsvetujem.. Bolj uporabni so 282*23 od Prelude 2.3 (jp enkat tale motor zmaga

) ker kot prvo ima razmak 4*114,3 in je lažje nove lukne narest, saj nobena lukna ni v napoto in kar je najbolj važno sredinska lukna pri disku od Prelude 2.3 je identična našim na Civicu (64mm!!!) medtem ko od ITR recimo ma disk to lukno 70mm kar pomeni da morš obvezno narest še distančni obroček da bo disk lepo sedel na pesto..
Torej disk od Prelude 2.3!!
Evo kako zgleda naluknan disk:
In primerjava velikosti diskov:
Pa še zanimivost pr diskih.. Uzel sm pač obične Brembote

Zakaj ne kej bolšga?? Hja ko vidš kolk dražji so teli diski od VTI-jevih je kr zanimiv

Recimo navadni EBC so za VTI-ja 8800 po komadu, za ITR pa 26.000 po komadu

navrtani TGD pa 35.000
DISTANČNIK:
Da bo zadeva sploh šla gor je potrebno še narest distančnike. In sicer 3,5mm kateri porinejo disk bolj vn da ga čeljust sploh zagrabi. Torej pridejo na pesto, na njih pa disk.. Z merami me je tukaj UrošBE rešu
Vse skupaj računate da bo prišlo kolo ene 5mm bolj vn, zarad distančnika in ker je že sam disk v osnovi mislm da 2mm bolj vn..
Evo distančniki: (BTW une male lukne so sfalene

-nč jst kriv)
In kam pride:
To je to, pol treba dat orginal dol pa tole vse gor zmontirat.. Kokr sm reku zvezano še ni blo, računa v roku enga tedna ker čakam še na ene vijake (pr čeljustih) pol pa sporočim kako se obnese itd...
Vsaj paše v nulo in nekak tako pol zgleda: j. ga morjo bit rdeče čeljusti, sm se pa vsaj tolk potrudu da sm uzel orginal brembo odtenek

sm itak rabu barvo za ene 4 batne čeljusti (da se mal poprav) pa sm še mal več uzel..
Mal razlike pa je
Prej:
