-odstranitev desne tapete na vratih, ker je bla zlomljena
-odstranitev sredinske konzole, da se je menjalna ročica skrajšala
-avto je bil na obisku pri kleparu
- popravilo lučke na levih vratih , katera utripa ko je zaklenjen avto - prej ni delala, zaj dela
evo pa začnimo:


da nebi pokalo dalje, se je odzadi nažgalo lepilo in se dalo mrežico


zadeve se tak al tak ne da skrit, ampak pokalo pa tudi nebo več dalje.
ker sem imel šalter za steklo ven vzet, sem še kar tega ščisto. bil je kar rjavi od človeške masti , od rok, vglaunem ko sem šalter prijel se je kar lepil k prstu, vglaunem za kozlat:

po čiščenju:

demontaža sredinske konzole za krajšanje menjalne ročice, katera je bla dolga kot v starem tovornjaku:


ker nismo nikakor dobili original bunke dol, se je pač mogla dol vzet na silo. ker pa je bla že cela od prej znucana pa uničena, sem jo kar zamenjal za pilotovo neoriginalno, katero sem imel doma.
končni rezultat:


Sedaj je dosti boljši občutek pri menjavanju prestav, vglaunem blo je vredno dodatnega dela.
evo pa še pragovi:
levi prag:

desni prag + spodnji rob vrat:


sedaj je pa jih klepar zravnal , tako da je pripravljeno za ličara:
levi prag:

desni:

pa še ostale stvari, katere me motijo, zaradi katerih se bodo celotni pragovi barvali ter spodnji rob vrat:
zaradi feln, ki jih je imel prejšnji lastnik so celi pragi potolčeni že v taki meri da so začeli rjavet pa še direkt belo je vse, od poškodb oz. ko več ni laka kjer je kamenje tolklo:


naj povem da so vse te poškodbe še od prejšnjega lastnika. Pragovi se bodo barvali načeloma v naslednjih 14ih dneh. še moram prej odstranit koloteke ter vse generalno očistit, pobarvat roke ter še ostale drobnarije.
komentarji zaželjeni
