Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: VW Sharan TDI BlueMotion 170 DSG (slike str.1)

Napisal/-a simply So jan 15, 2011 12:48 pm

Res je, nekateri proizvajalci so ga prehiteli, ampak potrebno je povedati, da nobeden avtomobilski proizvajalec ne izdela menjalnika - le ta je "kupljen" pri podjetju, ki ga razvije.

Čudi me pa, da se BMW ni odločil za to pot - namreč pri vseh svojih modelih - serije 5 in 7 ne ponuja te opcije.
Očitno so skeptični - predvsem zaradi dolgoročne uporabe.
 
bmw330cd
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: So nov 13, 2010 7:32 pm

Re: VW Sharan TDI BlueMotion 170 DSG (slike str.1)

Napisal/-a bmw330cd So jan 15, 2011 4:01 pm

TomyBoy2 je napisal/-a:Navor pomoje ni limitacija. Bolj kot kaj drugega CENA. Da bi ga vtaknili recimo v trenutno najmočnejši model Tuarega z 800Nm.
Saj recimo Veyron uporablja menjalnik DSG. Lahko rečemo bolj exotic DSG, ki prenese 1,250 Nm.
Razlika v hitrosti pa je danes res zanemarljiva. Tehnika gre naprej, hvala bogu. :)


Mislim, da je tudi pri vw več vrst dsg-ja...ta novi 7 brzin s suhima sklopkama prenese največ navora, tisti, ki so bili v golfu 5gti so bili kar omejeni z navorom in so mislim, da imeli sklopke v oljni kopeli.(no razen če sem zamenjal), potem pa so še ene 3 vmesne različice pri vwju bile, zadnja je ta s 7 brzinami. Bugattijev menjalnik je nekaj čisto ekstra ja.
Je pa zanimivo, da tudi porsche ne vgrajuje v cayenne pdk, med tem, ko je in v 911 in v panameri. Isto bmw, ga lahko dobiš samo v seriji 3 kot m3 ali 335i, v ostalih pa še ne. Pomojem je največja dilema vzdržljivost.Nihče ne ve, kaj bo s temi menjalniki po 200000km.
Ali kdo na forumu ve, kdo proizvaja te menjalnike? Isto GM in ZF kot avtomatike?

lp,M
Opozorilo: Beri pravilnik - člen 2.1
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: VW Sharan TDI BlueMotion 170 DSG (slike str.1)

Napisal/-a airmike So jan 15, 2011 4:07 pm

bmw330cd je napisal/-a:ta novi 7 brzin s suhima sklopkama prenese največ navora,


To misliš tega v Lopotu GTI/Fabiji RS itd? A ni ta glih najbolj švoh? 250Nm max "kao"
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: VW Sharan TDI BlueMotion 170 DSG (slike str.1)

Napisal/-a simply So jan 15, 2011 4:18 pm

MAlček si pomešal.

7 stopenjski DSG prenese najmanj navora med VWjevimi DSGji. Nekje okrog 250Nm. Pač uporablja "suho sklopko" kar hkrati prinese prihranek - ni potrebe pri menjavi olja v DSG menjalniku.

6 stopenjski DSG prenese okrog 450Nm navora - dandanes seveda.

Prvi DSG v GTI V je imel omejitev nekje okrog 350Nm.

Seveda pa za nekaj denarcev - cca. 400 EUR zamenjaš par potrebnih reči v njem in navor ni več problem.

DSG je razvil BorgWagner iz ZDA. Izdelujejo jih v Kassel-u v Nemčiji in kmalu tudi na Kitajskem - Dalian.

BMWjev DKG je bil razvit z pomočjo podjetja Getrag, ki izdeluje menjalnike.
 
bmw330cd
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: So nov 13, 2010 7:32 pm

Re: VW Sharan TDI BlueMotion 170 DSG (slike str.1)

Napisal/-a bmw330cd So jan 15, 2011 4:19 pm

airmike je napisal/-a:
bmw330cd je napisal/-a:ta novi 7 brzin s suhima sklopkama prenese največ navora,


To misliš tega v Lopotu GTI/Fabiji RS itd? A ni ta glih najbolj švoh? 250Nm max "kao"


Glih zamešal sem...s sklopko v oljni kopeli prenese več navora:

1.) 6-stopenjski DSG menjalnik (sklopke v oljni kopeli) = max. 350 Nm
2.) 7-stopenjski DSG menjalnik (suhe sklopke) = max. 250 Nm
3.) 7-stopenjski DSG menjalnik (sklopke v oljni kopeli) = max. 600 Nm

lp,m
Opozorilo: Beri pravilnik - člen 2.1
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: VW Sharan TDI BlueMotion 170 DSG (slike str.1)

Napisal/-a peroRS So jan 15, 2011 5:29 pm

simply je napisal/-a:
6 stopenjski DSG prenese okrog 450Nm navora - dandanes seveda.

Prvi DSG v GTI V je imel omejitev nekje okrog 350Nm.

Seveda pa za nekaj denarcev - cca. 400 EUR zamenjaš par potrebnih reči v njem in navor ni več problem.


Sorry za OFF....kaj pa zamenjajo v DSG-ju, da več zdrži (oz. koliko potem zdrži) in kdo to dela :?:
A ta možnost "nadgraditve" velja tudi za 7-stopenjskega (suhi sklopki)?
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: VW Sharan TDI BlueMotion 170 DSG (slike str.1)

Napisal/-a simply So jan 15, 2011 6:35 pm

Več reči jo potrebno zamenjati :
- npr. ojačati "košarico" sklopke - narejena je iz aluminija - potrebno je jeklo
- novo planetno gonilo...

V Sloveniji tega ne boš našel. Mogoče le kakšen ljubitelj.

Nekako takole :

Slika

Karakteristike :

Verstärkter Zahnradsatz für DSG-Getriebe (4,6 Gang):
Zahnmodul von 1,65 auf 2,35 erhöht (40% höhere Stabilität)
Variante I mit Originalübersetzung
Variante II 6 Gang +14km/h (300km/h bei 7.000U/min möglich)
Variante III lange Achsübersetzung (Differenzialzahnrad + 2 Wellen) mit verstärktem 4,6 Gang (324km/h bei 7.000U/min möglich)


Pri 7 stopenjskemu ne priporočajo predelave, težava je že zaradi manjka oljne kopeli.
 
Uporabniški avatar
Ausc
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: Pe apr 09, 2010 1:40 pm

Re: VW Sharan TDI BlueMotion 170 DSG (slike str.1)

Napisal/-a Ausc So jan 15, 2011 7:01 pm

Aha, torej so 3 različni DSG-ji trenutno zunaj. Ker vem ta je ta novi 7 stopenjski "najsvohnejsi", samo sem potem studiral, kako da je lahko v npr TTRS ravno "7 stopenjski DSG" :)
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: VW Sharan TDI BlueMotion 170 DSG (slike str.1)

Napisal/-a simply So jan 15, 2011 7:28 pm

V TTRS ni enak menjalnik kot v 1.2 TSI.

Obstaja 2 tipa 7 stopenjskega DSGja :
- v oljni kopeli - tega ima TT
- suha sklopka - 1.2 TSI, 1.4 TSI - do 250Nm
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Re: VW Sharan TDI BlueMotion 170 DSG (slike str.1)

Napisal/-a HaMzO Ne jan 16, 2011 5:21 am

simply je napisal/-a:Več reči jo potrebno zamenjati :
- npr. ojačati "košarico" sklopke - narejena je iz aluminija - potrebno je jeklo
- novo planetno gonilo...

V Sloveniji tega ne boš našel. Mogoče le kakšen ljubitelj.

Nekako takole :

Slika

Karakteristike :

Verstärkter Zahnradsatz für DSG-Getriebe (4,6 Gang):
Zahnmodul von 1,65 auf 2,35 erhöht (40% höhere Stabilität)
Variante I mit Originalübersetzung
Variante II 6 Gang +14km/h (300km/h bei 7.000U/min möglich)
Variante III lange Achsübersetzung (Differenzialzahnrad + 2 Wellen) mit verstärktem 4,6 Gang (324km/h bei 7.000U/min möglich)


Pri 7 stopenjskemu ne priporočajo predelave, težava je že zaradi manjka oljne kopeli.



kokr jz vem tole na sliki ni samo 400e, meni so pisali da imajo nek 'kit'' za dsg bi prišel cca 3000e da bi mel potem tam slabih 600nM
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: VW Sharan TDI BlueMotion 170 DSG (slike str.1)

Napisal/-a simply Ne jan 16, 2011 9:57 am

Odvisno kaj zamenjaš.

Vsekakor za 600Nm te bo olajšalo kerpko preko 1000 EUR + delo.
 
Uporabniški avatar
TomyBoy2
Uporabnik
 
Prispevkov: 823
Pridružen: To jul 15, 2003 9:40 pm

Re: VW Sharan TDI BlueMotion 170 DSG (slike str.1)

Napisal/-a TomyBoy2 To jan 18, 2011 8:08 pm

snake eyes
Slika
 
Uporabniški avatar
pistON
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Po avg 27, 2007 8:35 am

Re: VW Sharan TDI BlueMotion 170 DSG (slike str.1)

Napisal/-a pistON Po jan 31, 2011 2:22 pm

Tommy, imaš ZS.
You just better start sniffin' your own
rank subjugation jack 'cause it's just you
against your tattered libido, the bank and
the mortician, forever man and it wouldn't
be luck if you could get out of life alive.
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov