TomyBoy2 je napisal/-a:Navor pomoje ni limitacija. Bolj kot kaj drugega CENA. Da bi ga vtaknili recimo v trenutno najmočnejši model Tuarega z 800Nm.
Saj recimo Veyron uporablja menjalnik DSG. Lahko rečemo bolj exotic DSG, ki prenese 1,250 Nm.
Razlika v hitrosti pa je danes res zanemarljiva. Tehnika gre naprej, hvala bogu.
bmw330cd je napisal/-a:ta novi 7 brzin s suhima sklopkama prenese največ navora,
airmike je napisal/-a:bmw330cd je napisal/-a:ta novi 7 brzin s suhima sklopkama prenese največ navora,
To misliš tega v Lopotu GTI/Fabiji RS itd? A ni ta glih najbolj švoh? 250Nm max "kao"
simply je napisal/-a:
6 stopenjski DSG prenese okrog 450Nm navora - dandanes seveda.
Prvi DSG v GTI V je imel omejitev nekje okrog 350Nm.
Seveda pa za nekaj denarcev - cca. 400 EUR zamenjaš par potrebnih reči v njem in navor ni več problem.
simply je napisal/-a:Več reči jo potrebno zamenjati :
- npr. ojačati "košarico" sklopke - narejena je iz aluminija - potrebno je jeklo
- novo planetno gonilo...
V Sloveniji tega ne boš našel. Mogoče le kakšen ljubitelj.
Nekako takole :
Karakteristike :
Verstärkter Zahnradsatz für DSG-Getriebe (4,6 Gang):
Zahnmodul von 1,65 auf 2,35 erhöht (40% höhere Stabilität)
Variante I mit Originalübersetzung
Variante II 6 Gang +14km/h (300km/h bei 7.000U/min möglich)
Variante III lange Achsübersetzung (Differenzialzahnrad + 2 Wellen) mit verstärktem 4,6 Gang (324km/h bei 7.000U/min möglich)
Pri 7 stopenjskemu ne priporočajo predelave, težava je že zaradi manjka oljne kopeli.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov