
če nebi pisal teh angleških prežvečenih besed, bi bil svet tudi lepši.



ko en 18,1 letni hondaš mi prideš na misel takoj ko začneš z temi izrazi

pocesnkII je napisal/-a:jaooooooooooooooooooooooooooo![]()
če nebi pisal teh angleških prežvečenih besed, bi bil svet tudi lepši.![]()
![]()
![]()
ko en 18,1 letni hondaš mi prideš na misel takoj ko začneš z temi izrazi
_Dejan_ je napisal/-a:Tole mi izgleda že malo bolje
Kaj sem naredil? Malo zategnil objemke na vseh spojih od turba do motorja. Na večini bom moral menjati objemke(ki sem jih dobil skupaj z intercoolerjem) za drug tip, ker ne stisnejo dovolj...
Za test sem zamenjal tudi ventil(Diverter Valve) iz revizije G za D in lahko da tudi to pomaga(bom dal nazaj G in ponovno testiral). Revizija D je znana da že po dizajnu malo pušča pritisk, je pa bolj odporna na obrabo kot G... Če je kriv ventil potem bom kupil in sprobal GFB DV+
ven0m je napisal/-a:Pogledal celotno temo. Zanimiv projekt. Keep up the good work!
Pospeški so dobri. Kako je pri speljevanju iz 0 s pogonskimi kolesi? Ima precejšen torque-steer ali ga elektronika obvlada/zavira?
Kako to, da nisi nič kaj pogledal za TTRS volan, ki že ima alu tipke in še spodaj ploščat po vsem vrhu (airbag pa tak že imaš pravilen)?
Večina US lastnikov ga vgrajuje v RS4, ker US verzija avta ni imela flat bottom lambo volana, te pa je Audi dal S tipko na sredinsko konzolo in jih je 90% vgradilo TTRS volane, ker ima isto multimedijske kontrole na straneh. V EU je na vso srečo bil na razpolago
_Dejan_ je napisal/-a:Pospeševanje iz 0 je brezveznoLaunch controla zdej z stage 3 predelavami nisem probal ampak prej ko sem imel stage 2+ je najprej 2 sekunde vrtelo na mestu potem pa se je avto začel premikati, do sto je mislim da blo okoli 5 sekund... Drugače stalno vklaplja elektroniko, če pohodiš do konca(V 1., 2. in 3. prestavi), bo pa treba počasi tut gume menjat, ker so gor že drugo sezono in gre profil proti koncu
TTRS volan hmmm tudi moj je spodaj raven, alu dodatki so bili že v osnovi, le ročice za mejanje prestav neNekateri dajejo gor mislim da od RS5 volan, ker vse paše le konektor zamenjaš(pine ven in jih daš v starega), ta je manjši od TT-jevega(ali TTRS-ovega) in manjši od R8...
ven0m je napisal/-a:Točno ja RS5 in R8 dajejo tudi noter. Sem se zdaj spomnil, da imajo večinoma ti vsi isti airbag v sredini. Tvoj je tudi sličen z mojim, edino, da jaz nimam multimedijskih kontrol gor ampak imam samo komande za števec/lap timer in S gumbek.
Primer R8 volana v B7 S4 - me gusta mucho!
Ima tvoj OEM launch control ali si ga dal dodatno sprogramirat med remapiranjem?
_Dejan_ je napisal/-a:Launch control je imel že v originalu mislim da je bil v osnovi nastavljen na 3200rpm ob DSG remapu smo ga dvignili na 3700rpm ali 4200rpm ne vem točno
ven0m je napisal/-a:_Dejan_ je napisal/-a:Launch control je imel že v originalu mislim da je bil v osnovi nastavljen na 3200rpm ob DSG remapu smo ga dvignili na 3700rpm ali 4200rpm ne vem točno
Nice! Za mojega so jih delali aftrmarket ampak nikjer ni za dobit mape, ena od firm je čez lužo, ta drugo v UK sem kontaktiral in se več ne odzivajo na povpraševanje...
_Dejan_ je napisal/-a:Hmmmm pa nimaš ti ročni menjalnik? V čem je fora LC pri ročnem menjalniku? Če imaš v 1. prestavi, imaš pritisnjeno sklopko in pohodiš gas ne gre v obrate? Ali pač je želja da držiš gas do konca in se ustavi pri npr 4k rpm in ne gre višje?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov