nightmare je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Prokarjon je napisal/-a:Feltne so zanimive... nekar kar je bilo že izven mode...
Za moje pojme preveč na tleh... že sam izgled mi je kot da je notranjost z betonom zalita, druga praktična stvar pa je problem karkšnega koli prevoza sploh na daljše ture... morje bo problem če greš z njim...S|icKeR je napisal/-a:...razlika se opazim da avto ne skače tolko, sploh čez luknje se lepše pelje, drugače pa neke bistvene razlike ni. še vedno nič manj nosu ven iz ovinka ne rine.
Najbolj pa me je zmotilo tisto o luknjah in trašanem avtu... če se sedaj pelje bolje čez luknje potem ne veš kaj je kaj... resno brez zamere, ne mislim nič slabega, samo ne pa širit krive vere, da se tršan avto na splošno boljše pelje po slovenskih cestah, kaj šele čez luknje...
...ne skače toliko in se lepše čez luknje pelje...![]()
ne, zdaj se šele odbija od lukenj... pržgi ga v ovinek kjer so luknje pa boš videl kako boš počasi za vsako luknjo posebej odrsel iz ovinka ven... torej za luknje, če govorimo o gripu, zelo slabo če je avto totalno trd... se pravi je za luknje veliko slabše
Će ga on prižge žez ovinek kjer so luknje mu bo odskakoval iz ovinka, samo če bi pa z seriskem vzmetenjem prižgal z isto hitrostjo bi ga pa vrglo iz ovinka tako da v vsakem primeru je boljš trši avto, samo udobje je slabše
Avto mora imeti,če je že govora o dobrem podvozju trdnost amortizerjev in ustreznost vzmeti prilagojeno teži avtomobila.Formula je lahko trda ja,saj je dirkališče popolnoma ravno, stem ko pa lahko naše ceste primirjaš bol kaki progi za rally tam pa je podvozje mehko.
Seveda je lahko mehko, ker je amortizer, feder dražji kot ta avto