Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Re: Renault 25 2.2i Exclusive (letnik 1987)

Napisal/-a Daedalus Sr maj 28, 2014 4:16 pm

Uuu, zgleda fino! Kaj ima od opreme in ali je motor 4 ali 6-cilinderc?
 
Uporabniški avatar
Rauchmann
Novinec
 
Prispevkov: 162
Pridružen: Pe jul 06, 2012 2:22 am

Re: Renault 25 2.2i Exclusive (letnik 1987)

Napisal/-a Rauchmann Sr maj 28, 2014 5:14 pm

Motor je 2.2 injection, opremljen s katalizatorjem (pred ero katalizatorjev je imel ta motor 123 konjev, potem 110). Oprema pa je posebna serija Exclusiv, narejena posebej za nemški trg (priletni gospod, od katerega sme ga kupil, ga je kupil v Nemčiji, kjer je delal). Posebej opremljen ravno ni (ni klime, ABS-a, računalnika), ker je pri tej seriji naglas na vizualnosti (vsi Exclusivi so metalik rjavi z bež usnjem). Ima pa električen spust stekel, servovolan, centralno zaklepanje (kako veš da imaš star avto? En ključ je za odklepanje, drugi za zagon), Blaupunktov radio (brez izenačevalnika), nastavljiv volan po višini in digitalno uro s termometrom. Za moje potrebe čisto dovolj. Gospod je lepo skrbel zanj, ves čas ga servisiral pri enem in istem mehaniku pri Avto Koletnik, o rji skoraj ni govora (le na voznikovih vratih se okoli pritrditve letve dela pomaranča), je bil ves čas garažiran, praska na havbi in udrtina zadaj desno pa so krivda drugih udeležencev v prometu. Tudi pelje se brez težav. Naslednji teden gre na servis, da ga usposobimo za tehnični pregled :)
Zadnjič spremenil Rauchmann, dne Če jul 03, 2014 1:25 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Gregor81
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: So maj 24, 2014 8:17 am

Re: Renault 25 2.2i Exclusive (letnik 1987)

Napisal/-a Gregor81 Sr maj 28, 2014 5:37 pm

Kakšna lepotička! Barva in oblazinjenje gresta čudovito skupaj. Ga boš imel za dnevno vožnjo ali kot "vikend-avto"?

Škoda, da Renault nima več nobenega primerljivega modela v ponudbi, kot sta bila 25-ka ali safrane. Še glede prihodnosti lagune so baje negotovi.

Veliko srečnih kilometrov!
Yes, it's a joke...We can laugh about it later in the car.
 
Uporabniški avatar
Rauchmann
Novinec
 
Prispevkov: 162
Pridružen: Pe jul 06, 2012 2:22 am

Re: Renault 25 2.2i Exclusive (letnik 1987)

Napisal/-a Rauchmann Če maj 29, 2014 3:17 am

Nekaj časa se bom zagotovo vozikal z njim, nato ga bom pa ohranil kot nedeljsko vozilo, torej dejanskega oldija, takšen je načrt za na dolgi rok. Glede na to kako je bil avto čuvan, sem lahko še miren. Sicer imajo ti avti svoje fan baze po evropi in se jih še da videti, le pri nas so skorajda izginili (kdaj si nazadnje videl kakega?...)

In ja, edini kolikor-tolikor dostojni naslednik legendarne R16 je bila R25, z 780.000 izdelanimi primerki v 9 letih, kar je konkreten uspeh za velik nenemški avto, pa še zelo napreden je bil za tiste čase. R20/30 (katerih je tudi bilo narejeno približno toliko, če gre verjeti wikipediji) je matrala kvaliteta, Safrane, v vseh pogledih izboljšava R25 je bil težka krava, Vel Satis preveč otkačen, Latitude pa preznačkan Korejec (če karikiram malo vse skupaj :D)
 
Uporabniški avatar
Godward
Uporabnik
 
Prispevkov: 1378
Pridružen: So maj 05, 2007 11:16 am

Re: Renault 25 2.2i Exclusive (letnik 1987)

Napisal/-a Godward Če maj 29, 2014 7:28 pm

škoda da ni šestak, drugače pa super
Renault 5 Campus 1.1/1.4 1992 - prodano
Renault Laguna 1.8 16V 2000 Fairway - prodano
Volvo S80 D5 2003 - prodano
Volvo S60 D5 2010 Summum avt.
Slika
 
Uporabniški avatar
sablač
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: To okt 05, 2004 9:48 pm
Kraj: štore-celje

Re: Renault 25 2.2i Exclusive (letnik 1987)

Napisal/-a sablač Če maj 29, 2014 8:23 pm

lastil sem si 3komade r 25 od tega je bla prva ista oblika samo 2.2 gtx,drugi dve pa novejsi v6 injection....lepi spomini na te aute,se zdaj me pipa da bi imel se eno samo baccara :roll:
Vsi so vedeli da je to nemogoče. Potem pa je prišel nekdo, ki tega ni vedel in uspelo mu je!
 
Uporabniški avatar
noucamp90
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: To jul 13, 2010 9:50 pm

Re: Renault 25 2.2i Exclusive (letnik 1987)

Napisal/-a noucamp90 Če maj 29, 2014 9:21 pm

Zelo zanimiv avto :) Ne spomnim se, da bi kdaj videl to obliko...
It's like a gift you know, it's like I can't control it...
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Renault 25 2.2i Exclusive (letnik 1987)

Napisal/-a čare Če maj 29, 2014 9:26 pm

Hja saj glede na to koliko jih je po cesti bilo se je najbrž da ne moreš spomnit.Ko je to ven prišlo je bilo za večino Jugoslovanov ko barvna televizija.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: Renault 25 2.2i Exclusive (letnik 1987)

Napisal/-a simply Pe maj 30, 2014 8:59 am

čare je napisal/-a:Hja saj glede na to koliko jih je po cesti bilo se je najbrž da ne moreš spomnit.Ko je to ven prišlo je bilo za večino Jugoslovanov ko barvna televizija.


Se spomnim av. klime, potovalnega računalnika - smo gledali kot deveto čudo.

Imaš še kakšne slike armaturke, števcev.
 
Gregor81
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: So maj 24, 2014 8:17 am

Re: Renault 25 2.2i Exclusive (letnik 1987)

Napisal/-a Gregor81 Pe maj 30, 2014 1:30 pm

Koliko si pa dal zanjo, če ni skrivnost?
Yes, it's a joke...We can laugh about it later in the car.
 
Uporabniški avatar
Rauchmann
Novinec
 
Prispevkov: 162
Pridružen: Pe jul 06, 2012 2:22 am

Re: Renault 25 2.2i Exclusive (letnik 1987)

Napisal/-a Rauchmann Pe maj 30, 2014 2:53 pm

Noucamp90, vidiš, to je specialiteta Roberta Oprona: wrap-around zadnje steklo, ki se je prvič pojavilo pri Fuegotu. Odmisli zadnje steklo, in boš videl navadno limuzino, ne petvratne. Pravzaprav je to najbolj razvidno pri ameriški verziji R25, Eagle Premierju.

Več slik kakor to nimam, to sem jih posnel s telefonom na dan nakupa, ker je petindvajsetka trenutno še pri prejšnjem lastniku, saj jo bova spravljala na servis naslednji teden (da jo popedenava za tehničnega, prepis je že urejen). Takrat pride na vrsto podrobnejši photoshooting :) Cena pa je bila 960 €.

Sicer je bil pa res napreden in kvaliteten (po materialih in izdelavi notranjosti) avto za svoje čase. Tudi prvi avto z obvolanskim upravljalom radia. Za notranjost je pa odgovoren Marcello Gandini, ki je naredil kokpit kakor v avionu (edino volan mi deluje kakor da mu je zmanjkalo idej, pa se je odpravil do tovornjaškega dela Renaulta in ukradel enega iz Majorja ali Managerja :) ). Tipični renault: z bulletproof motorjem, malo slabšimi komponentami in muhasto elektriko/elektroniko. Najbolj zloglasni so bili avtomatiki, kjer je ponavadi avto nadživel menjalnik.
 
Uporabniški avatar
sporty
Uporabnik
 
Prispevkov: 835
Pridružen: So jul 06, 2002 1:12 pm

Re: Renault 25 2.2i Exclusive (letnik 1987)

Napisal/-a sporty Ne jun 01, 2014 10:35 am

R16 nima veze z r25, saj je 16 hatchback razred, prvi sploh. Predhodnik r25 je r20/r30 (en in isti avto), nekateri elementi sasije so dobesedno enaki... Vsi ti avtomobili z Safranom in Vel Satisom vred so petvratne kombilimuzine in nimajo veze z pravim limuzinam. Tukaj je francoz stavil na uporabnost, se odmaknil od klasike in vsi ti modeli so bili najbolj uspesni v Franciji, drugod pa bolj tako/tako. R25 je tezila slaba kvaliteta izdelave in materialov, slaba zvocna izolacija... Kar so kasneje resili pri Safranu, kar mu doda nekaj teze. Vsekakor pa Safrane ni tezka krava, saj so osnovni fwd modeli tezki cirka 1450kg. Mimo grede, malo tezje kot povprecni karavan srednjega razreda... Vel Satis je najbolj dovrsen predstavnik svoje vrste, ce dobro pogledas reinkarnacija R25. Slednji je res odlicen voz, a so prevec tvegali z obliko in prodaja je bila spet slaba. Da ne omenjam kvarljivih dieselskih agregatov... Ocitno so po vsem tem obupali v visjem razredu, samo malo napumpali Laguno in dobili smo Latitude. Ampak tukaj je kvaliteta spet slabsa, ne seze Vel Satisu do kolen, prijel se ga je sloves preznackanega korejca in prodaja je spet zanic. Pa kaj, tu vsaj ni bilo astronomskih vlozkov v razvoj ;)

Toliko na kratko o teh avtomobilih, pred njimi se je pa Renault drzal klasicnih limuzin ;).

Pa da ne pozabim, super avto si kupil ;)... Sem ga gledal na a.net, a bi moral bit za tak denar v mint stanju brez poskodb. Na zalost so cene nizke ker ni zanimanja za te modele, ljubiteljev pri nas prakticno ni. Jaz sem zaradi prostorske stiske prodajal dve r25 v kompletu za male pare, sicer ne vozni ampak za obnovo, zelo dober pleh... Pa je bil na mojo veliko zalost edini resen kupec nek Rom in sta pac sli v kocke... Tako da svojega le dobro pazi, vzdrzuj in uzivaj z njim. Takih je zmeraj manj, delajo jih pa tudi ne vec ;). Me veseli da je sla v dobre roke...

Lp
RENAULT POWER - THE WAY OF LIFE
 
Uporabniški avatar
Rauchmann
Novinec
 
Prispevkov: 162
Pridružen: Pe jul 06, 2012 2:22 am

Re: Renault 25 2.2i Exclusive (letnik 1987)

Napisal/-a Rauchmann Ne jun 01, 2014 12:01 pm

Se ne šteje načeloma R16 kot začetnik Renaultovih petvratnih limuzin (še sam ne vem kako bi opisal ta karoserijska čuda)? Sicer pa ja, ostalo sem malo karikiral :) Za R25 vem, da je bila slaba kvaliteta izdelave in materialov, za notranjost pa nisem tako prepričan, je načeloma dobro izdelana (čeprav tapete v vratih z leti rade odstopijo itd.). V zvočno izolacijo sem se pa sam prepričal, je kar fejst zagrmel ob zagonu. Safrane pa je šel v korak s časom in popravil prej omenjene napake R25, zato tolikšna masa (očetova Omega 2.5 TD je imela 1410 kg - primerljivo). Se čisto strinjam z vsem :) za Vel Satisa pa mi je res žal, da ni bil bolj uspešen.

Lahko bi za svoj budget kupil bistveno novejši, bolj opremljen, varen avto itd bla bla.
Ampak ta starina ima šarm, je nekaj posebnega, tudi sam sem boljkotne vedno bil kontraš (v vrtcu so prijatelji sanjarili o Ferrarijih, Porschejih, Lamborghinijih, jaz pa o... Xantii :D) Ostal bo v originalnem stanju (najbolj me vedno na stranišče pritisne, ko vidim v takšnem avtu nov radio -.-).
Dobim še nekaj rezervnih delov zraven pa 4 zimske gume, tako da bom preskrbljen za nekaj časa :) Bodo pa potrebne dodelave. Barva na zadnjem spojlerju se malo lušči, na haubi je odrgnina od I traverze oz. železne profilke, pa zadnji desni bok bi se moral poklepati plus rjave pomaranče v voznikovih vratih. Sicer je pa rekel prejšnji lastnik, da je z deli že malo težavno, vendar da so pri Koletniku vedno vse uredili. Sem pa mnenja da bi se na jugu tudi moralo dobiti dele, ker so v BiH in Srbiji nenavadno popularni. Pri nas se na avto.net prodajo 2-3 na leto, pri njih pa jih je konstatno 20-25 v obtoku. Verjetno zato, ker je bila nekoč popularno službeno vozilo pri nas.

http://shrani.najdi.si/?40/xV/1pd6ZDlP/dsc03674.jpg (kot bodoči zgodovinar konstantno brskam po starih časopisih)
 
Uporabniški avatar
sporty
Uporabnik
 
Prispevkov: 835
Pridružen: So jul 06, 2002 1:12 pm

Re: Renault 25 2.2i Exclusive (letnik 1987)

Napisal/-a sporty Ne jun 01, 2014 12:37 pm

Ah meni ni treba razlagat zakaj pa kako glede teh starin, moj prvi avto je bil leta 2003 Fuego =)... Obcutki so s starodobniki cisto drugacni, ni primerjave ;). Sam sem na Renaultu od takrat do danes, pa nic ne kaze da bom kaj drugega kupil.

Nisem hotel rect da tvoj avto ni vreden denarja ki si ga placal, samo trg je tak da je za kozlat... Takle francoz se zlepa ne proda, bi se znalo zgodit da bi ga cez nekaj casa dobil za recimo 600eu ;). Drugo pa je ce gres gledat in ti zleze pod kozo, potem cena niti ne igra vec vloge.

Za kose je pa dovolj ze Hrvaska, na njuskalo.hr je vedno nekaj izbire..

Pa srecno ;)

Lp
RENAULT POWER - THE WAY OF LIFE
 
Uporabniški avatar
Rauchmann
Novinec
 
Prispevkov: 162
Pridružen: Pe jul 06, 2012 2:22 am

Re: Renault 25 2.2i Exclusive (letnik 1987)

Napisal/-a Rauchmann Ne jun 01, 2014 1:17 pm

No ja, sem predstavil svoje videnje :) tudi sam bom težko prešaltal z francoza, lahko zaradi njega osivim, pa ga ne dam vstran :) in res mi je zlezel pod kožo (v posteljo bi ga nesel s sabo namesto plišaste igrače XD), ko sem pa videl da je res lepo ohranjen (z minor f**kupi, je pa le star 27 let), sem se odločil za nakup.

Mi pa je rekel lastnik, da so mu svetovali, da ga naj prodaja za vsaj jurja pa pol, pa se mu to ni zdelo smiselno, ker se zaveda da je avto že star in ni zanimanja za takšen model. je tudi omenil, da raje proda avto nekomu, ki je dajal denar na stran in ga služil, da ga bo redno uporabljal, kakor pa kolekcionarju, ki bi ga samo gledal (zanimiva logika). Tako da sem imel kar srečo. Kot sem pa že obljubil, po registraciji pride podrobnejši photoshooting :)
 
Uporabniški avatar
Rauchmann
Novinec
 
Prispevkov: 162
Pridružen: Pe jul 06, 2012 2:22 am

Re: Renault 25 2.2i Exclusiv (letnik 1987)

Napisal/-a Rauchmann Sr jun 18, 2014 2:39 pm

Kot sem obljubil, evo prvi photoshooting (na mariborskem otoku)

Slika

Zadnji desni bok je malo ubogi, vendar ni pretiranega razloga za skrb, to se že da urediti.
Slika

Tole je najbolj kritičen del avta, pa tudi boljkotne edina sled rje na njem.
Slika

Vrata pa kromirana letev sta malo skrivljeni, ampak ni neke panike, to se že uredi, glavno da je avto mehanično zdrav.
Slika

Slika

Ekranček ne sveti, dela pa (francozi in njihova elektronika...)
Slika

Slika

Posebej bralna lučka in predpriprava za daljinsko centralno zaklepanje
Slika

Za tiste, ki tega avta ne poznate - njegove posebnosti so bile v detajlih. Tako kot je tu naslon za roke obenem pokrov predala v vratih.
Slika

Pri Porscheju si za ta avtorado moral doplačati 1050 mark :shock:
Slika

Slika

Slika

Pepelnik spredaj in zadaj (v tistih časih se ga je kadilo... :D)
Slika

2.2 (J7T oz. Douvrinov motor, nastal v sodelovanju z PSA) motor z 108 konji in 170 nm navora.
Slika

Prednost petih vrat
Slika

Tudi za kampiranja je zelo primeren :D
Slika

S takšnim prtljažnikom ne rabiš kombija :D
Slika
 
bucko_99
Novinec
 
Prispevkov: 499
Pridružen: Ne jul 07, 2013 8:00 am

Re: Renault 25 2.2i Exclusiv (letnik 1987)

Napisal/-a bucko_99 Sr jun 18, 2014 4:58 pm

a kdo ve koliko je takšen avto koštal tisti čas v nemških markah. Tole je bil luksuzen avto tisti čas in verjetno drag kot žafran.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Renault 25 2.2i Exclusiv (letnik 1987)

Napisal/-a čare Sr jun 18, 2014 6:50 pm

Za 25-ko ne vem,mi je pa sosed ravno včeraj govoril da je njegov XM ko je bil nov koštal 95000 DEM leta 90 2.0 bencinar...
 
Uporabniški avatar
Rauchmann
Novinec
 
Prispevkov: 162
Pridružen: Pe jul 06, 2012 2:22 am

Re: Renault 25 2.2i Exclusiv (letnik 1987)

Napisal/-a Rauchmann Če jun 19, 2014 3:43 am

Meni je informativni izračun za zavarovanje na spletni strani Triglava pokazal za V6i verzijo 56.329 € :P koliko pa je to relevantno, pa ne vem.
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov