Se ne šteje načeloma R16 kot začetnik Renaultovih petvratnih limuzin (še sam ne vem kako bi opisal ta karoserijska čuda)? Sicer pa ja, ostalo sem malo karikiral
Za R25 vem, da je bila slaba kvaliteta izdelave in materialov, za notranjost pa nisem tako prepričan, je načeloma dobro izdelana (čeprav tapete v vratih z leti rade odstopijo itd.). V zvočno izolacijo sem se pa sam prepričal, je kar fejst zagrmel ob zagonu. Safrane pa je šel v korak s časom in popravil prej omenjene napake R25, zato tolikšna masa (očetova Omega 2.5 TD je imela 1410 kg - primerljivo). Se čisto strinjam z vsem
za Vel Satisa pa mi je res žal, da ni bil bolj uspešen.
Lahko bi za svoj budget kupil bistveno novejši, bolj opremljen, varen avto itd bla bla.
Ampak ta starina ima šarm, je nekaj posebnega, tudi sam sem boljkotne vedno bil kontraš (v vrtcu so prijatelji sanjarili o Ferrarijih, Porschejih, Lamborghinijih, jaz pa o... Xantii
) Ostal bo v originalnem stanju (najbolj me vedno na stranišče pritisne, ko vidim v takšnem avtu nov radio -.-).
Dobim še nekaj rezervnih delov zraven pa 4 zimske gume, tako da bom preskrbljen za nekaj časa
Bodo pa potrebne dodelave. Barva na zadnjem spojlerju se malo lušči, na haubi je odrgnina od I traverze oz. železne profilke, pa zadnji desni bok bi se moral poklepati plus rjave pomaranče v voznikovih vratih. Sicer je pa rekel prejšnji lastnik, da je z deli že malo težavno, vendar da so pri Koletniku vedno vse uredili. Sem pa mnenja da bi se na jugu tudi moralo dobiti dele, ker so v BiH in Srbiji nenavadno popularni. Pri nas se na avto.net prodajo 2-3 na leto, pri njih pa jih je konstatno 20-25 v obtoku. Verjetno zato, ker je bila nekoč popularno službeno vozilo pri nas.
http://shrani.najdi.si/?40/xV/1pd6ZDlP/dsc03674.jpg (kot bodoči zgodovinar konstantno brskam po starih časopisih)