Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
sasocar123
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 501
Pridružen: Po jun 22, 2009 6:41 pm
Kraj: Kranj(okolica)

Re: ven0m's 06' B7 Audi RS4 [Sprint Blue]

Napisal/-a sasocar123 Po maj 18, 2015 9:24 pm

To pa je avto da se reče. Pa kot kaže je šel v prave roke. Srečno vožnjo 8)
 
Dj Big
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 787
Pridružen: Če apr 02, 2009 6:52 pm
Kraj: LJ-Polje

Re: ven0m's 06' B7 Audi RS4 [Sprint Blue]

Napisal/-a Dj Big Po maj 18, 2015 11:26 pm

Tole je pa avto čisto po mojem okusu :DDD
 
Uporabniški avatar
_IceMan_
Novinec
 
Prispevkov: 425
Pridružen: Pe feb 09, 2007 12:59 pm
Kraj: MB

Re: ven0m's 06' B7 Audi RS4 [Sprint Blue]

Napisal/-a _IceMan_ Sr maj 20, 2015 5:13 pm

Bolan avto! Čestitke za super nakup.

Bi se dalo ta "stroj" kdaj v živo videt v MB? :D
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Re: ven0m's 06' B7 Audi RS4 [Sprint Blue]

Napisal/-a adis Sr maj 20, 2015 6:39 pm

Slicker je napisal/-a:garež na ventilih si že spucal?


to je bila ena prvih zadev, ki je mene zanimala ob ogledu črne 2006 RS4-ke v LJ, avto je bil iz MB... a ker nismo prišli skupaj z ceno je nakup odpadel in dobre 2 meseca kasneje je bil avto še vedno naprodaj pod tisto ceno, ki sem jo sam ponudil :lol:

no ja...

super voz, zvok je FENOMENALEN.

si pregledal DRC sistem? sicer je to bila hiba ( ne vseh modelov) in je znalo spustiti hidravlično olje.
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: ven0m's 06' B7 Audi RS4 [Sprint Blue]

Napisal/-a ven0m Sr maj 20, 2015 7:22 pm

_IceMan_ je napisal/-a:Bolan avto! Čestitke za super nakup.

Bi se dalo ta "stroj" kdaj v živo videt v MB? :D


Pomoje najbolje 2.6. v Ljubljani. Takrat je meet pri BTCju in sem rekel, da se bom enkrat udeležil, da vidim kako izgleda kaj takega sploh, še mogoče kakšnega forumaša srečam.


adis je napisal/-a:
Slicker je napisal/-a:garež na ventilih si že spucal?


to je bila ena prvih zadev, ki je mene zanimala ob ogledu črne 2006 RS4-ke v LJ, avto je bil iz MB... a ker nismo prišli skupaj z ceno je nakup odpadel in dobre 2 meseca kasneje je bil avto še vedno naprodaj pod tisto ceno, ki sem jo sam ponudil :lol:

no ja...

super voz, zvok je FENOMENALEN.

si pregledal DRC sistem? sicer je to bila hiba ( ne vseh modelov) in je znalo spustiti hidravlično olje.



Ne vidim razloga zakaj bi to bil prvi interes pri nakupu avta, če so ventili zapacani ali ne. Če so jih pač očistiš. Drugo je, če bi bil avto mehansko neizpraven. Potem razumem, da te odvrne od nakupa - ampak tako kot si rekel na koncu niste prišl iskupaj s ceno. :)
Tega črnega pri Kolmaniču sem tudi sam šel gledat. Ampak že po bolj podrobnem pregledu avta sem že mel v glavi "prste vstran", ko je prodajalec ceno zbil sam sebi brez, da sem karkoli rekel sem v glavi že imel drugi alarm... Slabe 2 tedna za tem, ko sem jaz kupil mojega pri Zdravku se je tudi ta črni prodal v Maribor, ga ima en mladenič v Rušah, če se ne motim.

Hvala! Zvok bo še malo izpiljen, bom po sreči drug teden predelal stock downpajpe v piggie downpajpe :twisted:

DRC sem pregledal, fizično in na testerju - vse tesni tako kot more - spredaj desno zgolj en senzor na čase javlja napačno višino ampak nič drastičnega.
Gre pa celoten DRC ven in bom dal noter od Kw Gewinde Club Sport - precej trša zadeva, ker bom še občasno šel na kak track day z njim. :)


Update dela, ki je sledil, ko sem prvič snel odbijač.

Pričela mi je utripat desna xenonka in po par minutah googlanja sem ugotovil kako dobro so zasnovani žarometi na tem avtu. Če želiš menjat smernik ali xenonko moraš snet celoten odbijač, potem pa je še toliko težje dobit luči ven, zaradi enega butastega vijaka, ki je zadaj za lučjo pod plehom. Malo sem še naprej iskal kaj vse lahko naredim, ko imam sprednji del razstavljen:
- odstranitev oranžnih smernikov oz. tako imenovan "Clear corner mod"
- Menjava serijskih rumeno/belih xenon žarnic za belo/bele žarnice (iskal sem specifično barvno toploto, ker sem želel poenoteno zunanjost z belo svetlobo in ne xenonke, ki vleče na modro/belo)
- Menjava pozicije, dnevnih luči in meglenk z belimi led žarnicami (potrebna dodelava z upori, ker je drugače can-bus neprekinjeno javljal napako)
- Nastavitev višine odbijača in menjava nosilca odbijača

Žarometi before:
Slika

Žarometi after:
Slika

Plastika je šla dokaj preprosto ven s kladivom in vrtalnikom:
Slika

Problematična žarnica, ki je na čase utripala in se ugašala:
Slika

Slavni vijak zaradi katerega bi določen Nemški designer moral bit odstreljen (marsikdo ga je že preklel in to ne malo):
Slika

Zato, da led dnevne luči in pozicija niso javljale napake je bilo potrebno dodat 8 Ohm 50W upore na posamezne kontakte žarnic (no comment za delovno mizo... čaka spomladansko čiščenje, mi skuzi):
Slika

Isto je sledilo pri meglenkah:
Slika

Slika

In nazadnje še krivec, da je odbijač stal tako, da si dobil dva prsta med pokrov motorja in masko. Ti nosilčki so zasnovani prekleto nerodno in kot kaže je nekdo, ki je pred mano odstranjeval odbijač ga je pozabil odtegnit in ga odlomil. Nosilec ima levo vrteč navoj s katerim se nastavlja višina, nato pa zgoraj navaden vijak s katerim se pritrdi odbijač. Ob koncu nastavljanja sem celoten nosilček zalil z lepilom, da se več nebo pomotoma prestavil v prihodnje (en hint iz US forumov).

Slika
Zadnjič spremenil ven0m, dne Sr maj 20, 2015 9:30 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: ven0m's 06' B7 Audi RS4 [Sprint Blue]

Napisal/-a INFINITI Sr maj 20, 2015 9:28 pm

Dobra p*****a ni kej :D
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Re: ven0m's 06' B7 Audi RS4 [Sprint Blue]

Napisal/-a adis Sr maj 20, 2015 9:48 pm

ko preletiš nekako "serijske" napake avtomobila se posvetiš tistim napakam, ki največ koštajo tj. ventili ( čiščenje) ter drc sistem. to pa nisem vedel, da je možno celotni drc sistem izpuliti in ga zamenjati z drugim "sistemom". bolje preventivna menjava kot pa, da avto izgubil olje in s tem naredi težavo na cesti.

na meeting kar pridi, bom rekel kolegu, da se pripelje z C63 Amg-jem :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: ven0m's 06' B7 Audi RS4 [Sprint Blue]

Napisal/-a ven0m Sr maj 20, 2015 10:14 pm

adis je napisal/-a:ko preletiš nekako "serijske" napake avtomobila se posvetiš tistim napakam, ki največ koštajo tj. ventili ( čiščenje) ter drc sistem. to pa nisem vedel, da je možno celotni drc sistem izpuliti in ga zamenjati z drugim "sistemom". bolje preventivna menjava kot pa, da avto izgubil olje in s tem naredi težavo na cesti.

na meeting kar pridi, bom rekel kolegu, da se pripelje z C63 Amg-jem :mrgreen:


Z veseljem, če sem iskren sem v štartu iskal C63 ampak, ko ni bilo nič pametnega na tržišču sem se potem odločil za RS-a. Seveda po par prevoženih Km sem bil prav vesel, da ni bilo nobenega c63 na voljo takrat!

Tu imaš prav, ker avto dejansko ni imel nekih pretiranih serijskih napak in si potem že lahko bolj "picajzlast". Drugače čiščenje ni tako grozno, to narediš sam v enem dnevu. Seveda, če boš dal komu drugemu delat te bo olupal kot si dolg in širok.

Alternativ za celoten DRC je kar precej:
- Bilstein PSS9
- Kw V3 ali Club Sport (ta je prišlel ven šele predlani - relativno nov sistem za ta avto in nisem zasledil veliko uporabnikov, ga pa uporablja mala marija Porsche voznikov na progi)
- Stasis
- itd.

Je pa ena hiba pri vsem tem, ČE odklopiš DRC je novemu sistemu smiselno dodat trše/debelejše sway-bar-e. Serijski 13mm sway bari niso več dovolj in se začnejo podajat veliko bolj kot prej oz. preprosto rečeno DRC jim več ne pomaga - teža tega avta naredi svoje. DRC je svetovn dokler deluje tako kot more, kolesa so prilepljena na cesto ne glede na to kaj avto dela.
Sprednje levo kolo je preko hidravlike povezano z zadnjim desnim kolesom in obratno sprednje desno ter zadnje levo. Tako se uravnava njihova višina; če pospešiš in ti dvigne nos bo zadnja kolesa potegnilo noter in sprednja stisnilo dol - tako imaš vedno vsa 4 na tleh. Isto velja pri ovinkih in zaviranju, maksimalen stik s cestiščem.

Drugače Hotchkis in 034Motorsport delata solidne sway bar-e za ta avto, seveda potem lahko prišteješ 500€ na ceno gewind ampak posledično je avto kot noč in dan.
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
Nemelk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 55
Pridružen: To jun 24, 2008 11:26 am

Re: ven0m's 06' B7 Audi RS4 [Sprint Blue]

Napisal/-a Nemelk Pe maj 22, 2015 10:38 am

Zdravo.
Avto je strupen in očitno počasi postaja še bolj strupen. :)

Zanima pa me en detajl, zgolj iz radovednosti. Snemanje stekla iz žarometa.

Si to počel prvič? V pečici, s fenom za lase, s pištolo za vroči zrak ali kaj drugega?
Kako si spravil nazaj skupaj? Verjetno je s5 potreba vročina, tesnilo itd. Se ti zdi da ti je uspelo nazaj zlepiti tako kot mora bit? Se da to kako preveriti?

LP
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: ven0m's 06' B7 Audi RS4 [Sprint Blue]

Napisal/-a INFINITI Pe maj 22, 2015 12:24 pm

Super je ko ima avto takole sposobnega lastnika in poznavalca.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Re: ven0m's 06' B7 Audi RS4 [Sprint Blue]

Napisal/-a Daedalus Pe maj 22, 2015 3:11 pm

ven0m je napisal/-a:Je pa ena hiba pri vsem tem, ČE odklopiš DRC je novemu sistemu smiselno dodat trše/debelejše sway-bar-e. Serijski 13mm sway bari niso več dovolj in se začnejo podajat veliko bolj kot prej oz. preprosto rečeno DRC jim več ne pomaga - teža tega avta naredi svoje. DRC je svetovn dokler deluje tako kot more, kolesa so prilepljena na cesto ne glede na to kaj avto dela.
Sprednje levo kolo je preko hidravlike povezano z zadnjim desnim kolesom in obratno sprednje desno ter zadnje levo. Tako se uravnava njihova višina; če pospešiš in ti dvigne nos bo zadnja kolesa potegnilo noter in sprednja stisnilo dol - tako imaš vedno vsa 4 na tleh. Isto velja pri ovinkih in zaviranju, maksimalen stik s cestiščem.


Čakaj malo...a ni lih obratno? Če pospešiš bi ti pomoje moralo zadnja kolesa potiskat dol in prednja gor. Isto kot v ovinkih - anti-roll efekt. To kar dosežeš s trdim podvozjem (da se pri pospeških karoserija čim manj "rola") dosežeš tu z aktivnim podvozjem, ki ti ne z*ebe udobja. To kar si ti opisal bi bilo v primeru "mehčanja" podvozja, kar ni logično. Ali pa sem te narobe razumel. :)

Drugače pa odličen avto, vozi po pameti in ga dobro rihtaj. :)
 
Uporabniški avatar
BoneS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2556
Pridružen: To jul 19, 2005 1:56 pm
Kraj: Moćvara

Re: ven0m's 06' B7 Audi RS4 [Sprint Blue]

Napisal/-a BoneS Pe maj 22, 2015 6:35 pm

INFINITI je napisal/-a:Super je ko ima avto takole sposobnega lastnika in poznavalca.


Podpis.
Slika
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5034
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: ven0m's 06' B7 Audi RS4 [Sprint Blue]

Napisal/-a sašo5 Pe maj 22, 2015 7:52 pm

ven0m je napisal/-a:
Ne vidim razloga zakaj bi to bil prvi interes pri nakupu avta, če so ventili zapacani ali ne. Če so jih pač očistiš.

Ne vem. če je "Slicker" mislil dobesedno > to se drugače naredi "po starinsko" najdeš trenutek, čas, odsek pa gasa na polno - ima da vsa nesnaga leti čez auspehe ven..... =P
PS. krasen voz...eden zadnjih s taparavim zvokom_dandanes "downsizing" dela svoje, še formula je ratala "šrot" :arrow: obilo užitkov in veselja ob igrački...
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: ven0m's 06' B7 Audi RS4 [Sprint Blue]

Napisal/-a abbe Pe maj 22, 2015 9:34 pm

sašo5 je napisal/-a:
ven0m je napisal/-a:
Ne vidim razloga zakaj bi to bil prvi interes pri nakupu avta, če so ventili zapacani ali ne. Če so jih pač očistiš.

Ne vem. če je "Slicker" mislil dobesedno > to se drugače naredi "po starinsko" najdeš trenutek, čas, odsek pa gasa na polno - ima da vsa nesnaga leti čez auspehe ven..... =P
PS. krasen voz...eden zadnjih s taparavim zvokom_dandanes "downsizing" dela svoje, še formula je ratala "šrot" :arrow: obilo užitkov in veselja ob igrački...

pr direktnrm vbrizgu nebo nič vn letel,se ne da tko spucat vsedlin.
to je treba aquamist ugradut notr da puca ventile :) sigurno je ceneje pa še dolgotrajan rešitev je
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: ven0m's 06' B7 Audi RS4 [Sprint Blue]

Napisal/-a ven0m Po maj 25, 2015 12:50 am

Nemelk je napisal/-a:Zdravo.
Avto je strupen in očitno počasi postaja še bolj strupen. :)

Zanima pa me en detajl, zgolj iz radovednosti. Snemanje stekla iz žarometa.

Si to počel prvič? V pečici, s fenom za lase, s pištolo za vroči zrak ali kaj drugega?
Kako si spravil nazaj skupaj? Verjetno je s5 potreba vročina, tesnilo itd. Se ti zdi da ti je uspelo nazaj zlepiti tako kot mora bit? Se da to kako preveriti?

LP


Zdravo, ja to sem dejansko počel prvič, tako, da si lahko misliš, da sem bil dokaj nemiren pri prvem žarometu ampak ta drug je šel veliko lažje.

- Za gretje sem uporabil fen iz Bauhausa za 15€, ki greje do 650°C.
- Grel sem 5 do 10min direktno po spoju kjer se stikata plastike.
- Audi je v štartu nanesel dovolj tesnilne mase, da kasnejše dodajanje ni bilo potrebno (za druge znamke žal nevem).
- Ko sem sestavljal sem plastiko posedel skupaj in ponovil gretje na spoju 5 do 10 min.
- Počakal sem, da je spoj dodobra zagret in se je plastika sama posedla skupaj.
- Med hlajenjem sem še par minut celo zadevo dobro držal skupaj

Če sem dobro zlepil skupaj in vredu zatesnil pa sem preveril takole :)
(če bi zaj**** bi pa ponovil celoten postopek)

Slika

Tako pa je izgleda lepilo, ko sem vzel narazen žaromet.
Slika

Kot vidiš ga je bilo več kot dovolj, da sem zadevo samo ponovno zagrel in preprosto stisnil nazaj skupaj.
Slika


Update dela - snemanje odbijača drugič :roll:
Kot pri vsakem avtu, ki ga kupim vedno naredim velik servis takoj po nakupu, da sem na čistem z vsem kar je bilo/ni bilo menjano.
- Menjano motorno olje (9.8 litra)
- Zavorno olje (olje za sklopko)
- Filtri
- Svečke
- Napolnjena klima

Moram še zamenjat sprednje diske ter vse zavorne ploščice ampak še čakam pošiljko iz Anglije, ker sem se odločil, da nebom dajal gor OEM Audi rotorjev ampak bom vzel od AP Racinga tako imenovane lebdeče rotorje - zračni kanali so veliko večji napram originalu in sam material je veliko bolj kvaliteten. Isto velja za zavorne ploščice, namesto OEM ploščic, ki prašijo kot 100 mater pridejo gor od Ferodo ploščice iz zmesi DS2500, ki so primerne za cesto in lažjo uporabo na progi.

Slika

Hladilne tekočine na tem motorju ni potrebno menjat AMPAk, ker sem že imel vse narazen sem nehote menjal hladilnik in hladilno tekočino... Stranski sekundarni hladilnik na sovoznikovi strani je postal porozen in je počasi spuščal. Sem nabavil novega in če bo možno bom starega dal popravit (rezervni deli). Pomoje to ni bilo zadnjič, da se to zgodi saj avta ne šparam najbolj, sem precej "zahteven uporabnik". :)

12 litrov hladilne tekočine...
Slika

Odmontiran porozen hladilnik (1 od 5).
Slika

Prispel nov OEM hladilnik.
Slika


Dodal sem še:
- Letno obutev za avto (platišča in gume), ker sem ga dobil na zimski obutvi in čunga lunga replika platiščih.
- Štiri točkovni varnostni pas (ker so me motile prazne luknje na Recarotih :lol: )
- Nalepko (zelo majhno in edino ki bo prišla blizu avta)

OZ Ultraleggera HLT 10J 19'' ET32 in pnevmatike Michelin Pilot Super Sport 275/35 ZR19 - razlika napram prejšnjem kompletu, ki je bil na avtu je kot noč in dan, handling avta se je izboljšal fenomenalno; prej je bil nepotrebno trd, koda bi vozil po "kovini"; sedaj pa je prav "tesen" na cesti

Pnevmatika; rekel bom samo, vredna vsakega centa!
Slika

OZ centrirni obročki.
Slika

Kombinacija na avtu.
Slika

Štiri točkovni pas in montaža pritrdišč na originalna pritrdišča.
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Edina nalepka, ki bo prišla blizu avta. 8)
Slika

Daedalus je napisal/-a:
ven0m je napisal/-a:Je pa ena hiba pri vsem tem, ČE odklopiš DRC je novemu sistemu smiselno dodat trše/debelejše sway-bar-e. Serijski 13mm sway bari niso več dovolj in se začnejo podajat veliko bolj kot prej oz. preprosto rečeno DRC jim več ne pomaga - teža tega avta naredi svoje. DRC je svetovn dokler deluje tako kot more, kolesa so prilepljena na cesto ne glede na to kaj avto dela.
Sprednje levo kolo je preko hidravlike povezano z zadnjim desnim kolesom in obratno sprednje desno ter zadnje levo. Tako se uravnava njihova višina; če pospešiš in ti dvigne nos bo zadnja kolesa potegnilo noter in sprednja stisnilo dol - tako imaš vedno vsa 4 na tleh. Isto velja pri ovinkih in zaviranju, maksimalen stik s cestiščem.


Čakaj malo...a ni lih obratno? Če pospešiš bi ti pomoje moralo zadnja kolesa potiskat dol in prednja gor. Isto kot v ovinkih - anti-roll efekt. To kar dosežeš s trdim podvozjem (da se pri pospeških karoserija čim manj "rola") dosežeš tu z aktivnim podvozjem, ki ti ne z*ebe udobja. To kar si ti opisal bi bilo v primeru "mehčanja" podvozja, kar ni logično. Ali pa sem te narobe razumel. :)

Drugače pa odličen avto, vozi po pameti in ga dobro rihtaj. :)


Točno tako kot si napisal! Sem jaz malo zamutil. Komponente so tako kot opisano (diagonalna kolesa medseboj povezana) edino delovanje je tako kot si povedal sam, kolesa, ki se želijo "pogreznit" jim hidravlika preprečuje; anti-roll efekt. :)

abbe je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:
ven0m je napisal/-a:
Ne vidim razloga zakaj bi to bil prvi interes pri nakupu avta, če so ventili zapacani ali ne. Če so jih pač očistiš.

Ne vem. če je "Slicker" mislil dobesedno > to se drugače naredi "po starinsko" najdeš trenutek, čas, odsek pa gasa na polno - ima da vsa nesnaga leti čez auspehe ven..... =P
PS. krasen voz...eden zadnjih s taparavim zvokom_dandanes "downsizing" dela svoje, še formula je ratala "šrot" :arrow: obilo užitkov in veselja ob igrački...

pr direktnrm vbrizgu nebo nič vn letel,se ne da tko spucat vsedlin.
to je treba aquamist ugradut notr da puca ventile :) sigurno je ceneje pa še dolgotrajan rešitev je


Glede čiščenja ogljika na FSI motorjih so bile že narejene prave študije. Na mednarodnih forumih imajo tej temi posvečene cele dele forumov.
Je pa tako, še vedno velja rek "a redline a day keeps the mechanic away", vsaj pri teh motorjih ampak to drži samo do ene mere. Večina poznavalcev teh motorjev jim redno demontirajo sesalne kolektorje ob večjih servisih ter sami ročno sčistijo sesalne kanale ter ventile. Za ta poseg imaš več postopkov od kemičnih čiščenj do krpe in veliko živcev. Sam sem naletel na postopek čiščenja na osnovi peskanja z orehovimi lupinami - to bo zanimivo :D

Par slik na to temo in čez nekaj časa bom dodal še par lastnih seveda.
Slika

Slika

Slika
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
Uporabniški avatar
BoneS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2556
Pridružen: To jul 19, 2005 1:56 pm
Kraj: Moćvara

Re: ven0m's 06' B7 Audi RS4 [Sprint Blue]

Napisal/-a BoneS Po maj 25, 2015 1:06 pm

Noro 8) S cim slikas? Fotke so dobre (predvsem so dobr vidni detajli). Keep the good work!
Slika
 
Uporabniški avatar
NoF3ar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 569
Pridružen: Sr avg 03, 2011 11:10 am
Kraj: Maribor

Re: ven0m's 06' B7 Audi RS4 [Sprint Blue]

Napisal/-a NoF3ar Po maj 25, 2015 5:04 pm

Sem videl danes avto v Slaviji (srebrno-oranzen avto). Lep je ni kaj, letne gume mu pa tudi lepo pašejo :D
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: ven0m's 06' B7 Audi RS4 [Sprint Blue]

Napisal/-a ven0m Po maj 25, 2015 5:15 pm

BoneS je napisal/-a:Noro 8) S cim slikas? Fotke so dobre (predvsem so dobr vidni detajli). Keep the good work!


Kot hobi se še malo ukvarjam s fotografijo in ene fotke, če imam čas naredim z DSLRjem, ene pa kar s telefonom. Kako pride :)
Tu pa tam mi še kakšna slika rata

NoF3ar je napisal/-a:Sem videl danes avto v Slaviji (srebrno-oranzen avto). Lep je ni kaj, letne gume mu pa tudi lepo pašejo :D


Hvala!
Srebrno oranžen Mini-e, ki se je pripeljal ravno, ko sem jaz šel ven iz garaže? Bomba barva, very funky :D
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
Uporabniški avatar
NoF3ar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 569
Pridružen: Sr avg 03, 2011 11:10 am
Kraj: Maribor

Re: ven0m's 06' B7 Audi RS4 [Sprint Blue]

Napisal/-a NoF3ar Po maj 25, 2015 5:34 pm

Hvala!
Srebrno oranžen Mini-e, ki se je pripeljal ravno, ko sem jaz šel ven iz garaže? Bomba barva, very funky :D

Ja. :)
 
Uporabniški avatar
dominic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 655
Pridružen: Ne jul 04, 2004 5:23 pm

Re: ven0m's 06' B7 Audi RS4 [Sprint Blue]

Napisal/-a dominic To maj 26, 2015 8:08 pm

tole je resno pri teh motorjih, dejansko takole zasvinjani sesalni del...skoraj da nebi vrjel... =!
..::"Burn Ruber....Keiichi Tsuchiya.... Not Your Soul"::..
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 38 gostov