Slicker je napisal/-a:garež na ventilih si že spucal?
_IceMan_ je napisal/-a:Bolan avto! Čestitke za super nakup.
Bi se dalo ta "stroj" kdaj v živo videt v MB?
adis je napisal/-a:Slicker je napisal/-a:garež na ventilih si že spucal?
to je bila ena prvih zadev, ki je mene zanimala ob ogledu črne 2006 RS4-ke v LJ, avto je bil iz MB... a ker nismo prišli skupaj z ceno je nakup odpadel in dobre 2 meseca kasneje je bil avto še vedno naprodaj pod tisto ceno, ki sem jo sam ponudil
no ja...
super voz, zvok je FENOMENALEN.
si pregledal DRC sistem? sicer je to bila hiba ( ne vseh modelov) in je znalo spustiti hidravlično olje.
adis je napisal/-a:ko preletiš nekako "serijske" napake avtomobila se posvetiš tistim napakam, ki največ koštajo tj. ventili ( čiščenje) ter drc sistem. to pa nisem vedel, da je možno celotni drc sistem izpuliti in ga zamenjati z drugim "sistemom". bolje preventivna menjava kot pa, da avto izgubil olje in s tem naredi težavo na cesti.
na meeting kar pridi, bom rekel kolegu, da se pripelje z C63 Amg-jem
ven0m je napisal/-a:Je pa ena hiba pri vsem tem, ČE odklopiš DRC je novemu sistemu smiselno dodat trše/debelejše sway-bar-e. Serijski 13mm sway bari niso več dovolj in se začnejo podajat veliko bolj kot prej oz. preprosto rečeno DRC jim več ne pomaga - teža tega avta naredi svoje. DRC je svetovn dokler deluje tako kot more, kolesa so prilepljena na cesto ne glede na to kaj avto dela.
Sprednje levo kolo je preko hidravlike povezano z zadnjim desnim kolesom in obratno sprednje desno ter zadnje levo. Tako se uravnava njihova višina; če pospešiš in ti dvigne nos bo zadnja kolesa potegnilo noter in sprednja stisnilo dol - tako imaš vedno vsa 4 na tleh. Isto velja pri ovinkih in zaviranju, maksimalen stik s cestiščem.
INFINITI je napisal/-a:Super je ko ima avto takole sposobnega lastnika in poznavalca.
ven0m je napisal/-a:
Ne vidim razloga zakaj bi to bil prvi interes pri nakupu avta, če so ventili zapacani ali ne. Če so jih pač očistiš.
sašo5 je napisal/-a:ven0m je napisal/-a:
Ne vidim razloga zakaj bi to bil prvi interes pri nakupu avta, če so ventili zapacani ali ne. Če so jih pač očistiš.
Ne vem. če je "Slicker" mislil dobesedno > to se drugače naredi "po starinsko" najdeš trenutek, čas, odsek pa gasa na polno - ima da vsa nesnaga leti čez auspehe ven.....
PS. krasen voz...eden zadnjih s taparavim zvokom_dandanes "downsizing" dela svoje, še formula je ratala "šrot" obilo užitkov in veselja ob igrački...
Nemelk je napisal/-a:Zdravo.
Avto je strupen in očitno počasi postaja še bolj strupen.
Zanima pa me en detajl, zgolj iz radovednosti. Snemanje stekla iz žarometa.
Si to počel prvič? V pečici, s fenom za lase, s pištolo za vroči zrak ali kaj drugega?
Kako si spravil nazaj skupaj? Verjetno je s5 potreba vročina, tesnilo itd. Se ti zdi da ti je uspelo nazaj zlepiti tako kot mora bit? Se da to kako preveriti?
LP
Daedalus je napisal/-a:ven0m je napisal/-a:Je pa ena hiba pri vsem tem, ČE odklopiš DRC je novemu sistemu smiselno dodat trše/debelejše sway-bar-e. Serijski 13mm sway bari niso več dovolj in se začnejo podajat veliko bolj kot prej oz. preprosto rečeno DRC jim več ne pomaga - teža tega avta naredi svoje. DRC je svetovn dokler deluje tako kot more, kolesa so prilepljena na cesto ne glede na to kaj avto dela.
Sprednje levo kolo je preko hidravlike povezano z zadnjim desnim kolesom in obratno sprednje desno ter zadnje levo. Tako se uravnava njihova višina; če pospešiš in ti dvigne nos bo zadnja kolesa potegnilo noter in sprednja stisnilo dol - tako imaš vedno vsa 4 na tleh. Isto velja pri ovinkih in zaviranju, maksimalen stik s cestiščem.
Čakaj malo...a ni lih obratno? Če pospešiš bi ti pomoje moralo zadnja kolesa potiskat dol in prednja gor. Isto kot v ovinkih - anti-roll efekt. To kar dosežeš s trdim podvozjem (da se pri pospeških karoserija čim manj "rola") dosežeš tu z aktivnim podvozjem, ki ti ne z*ebe udobja. To kar si ti opisal bi bilo v primeru "mehčanja" podvozja, kar ni logično. Ali pa sem te narobe razumel.
Drugače pa odličen avto, vozi po pameti in ga dobro rihtaj.
abbe je napisal/-a:sašo5 je napisal/-a:ven0m je napisal/-a:
Ne vidim razloga zakaj bi to bil prvi interes pri nakupu avta, če so ventili zapacani ali ne. Če so jih pač očistiš.
Ne vem. če je "Slicker" mislil dobesedno > to se drugače naredi "po starinsko" najdeš trenutek, čas, odsek pa gasa na polno - ima da vsa nesnaga leti čez auspehe ven.....
PS. krasen voz...eden zadnjih s taparavim zvokom_dandanes "downsizing" dela svoje, še formula je ratala "šrot" obilo užitkov in veselja ob igrački...
pr direktnrm vbrizgu nebo nič vn letel,se ne da tko spucat vsedlin.
to je treba aquamist ugradut notr da puca ventile sigurno je ceneje pa še dolgotrajan rešitev je
BoneS je napisal/-a:Noro S cim slikas? Fotke so dobre (predvsem so dobr vidni detajli). Keep the good work!
NoF3ar je napisal/-a:Sem videl danes avto v Slaviji (srebrno-oranzen avto). Lep je ni kaj, letne gume mu pa tudi lepo pašejo
Hvala!
Srebrno oranžen Mini-e, ki se je pripeljal ravno, ko sem jaz šel ven iz garaže? Bomba barva, very funky
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 38 gostov