Naslednjič, ko se srečamo me obvezno pocukaj za rokav in povej od kod se poznamo. Ker jaz in imena/obrazi sma skregana pojma.
Delavnico imam svojo za osnovne stvari, seveda za kaj bolj specializiranega imam znance in avto prestavim tja.
Pri bavarcu se obvezno odloči za e92 šasijo. Sem vozil namreč e92 M3 in službeno imam tudi e90 330d m-tehnick, katera se oba zelo lepo peljeta! Ta nakup ti nebo žal!
Stroškovno je tak star "športen" avto dokaj globoka jama. Sploh, če se lotevaš še dodatnih predelav. Redni servisi niso niti kaj ekstra, namreč je BNS motor zasnovan precej enostavno za vzdževanje. Vse komponente (razen alternatorja) so gnane preko ketne in kovinskih napenjalcev, ki jih ni potrebno menjat. Večji storški se naberejo pri pnevmatikah, zavorah in samemu zavarovanju/cestnini, itd.
Redni stroški:
- 1 tank goriva oz. 200-400km te stane 80€
- Letna cestnina + tehnični pregled 600€
- Letno zavarovanje (AO & AK) odvisno od zavarovalnice in popustov se giba 1.600-3.500€
Servisi:
- Redni servis, če ga delaš sam s kvalitetnim oljem, je nekje okoli 200€
- Če še temu dodaš kake svečke, zavorno tekočino, menjalno in servo olje lahko računaš še kakih +100-150€
(Če oboje opravljaš pri pooblaščencu z njihovim delom, te celotna zabava stane okoli 1.000€)
Potrošni material:
- Pnevmatike 255/35 ZR19 ali 270/30 ZR19 odvisno za katere se odločiš (premium brand) so 200-300€/komad
- Zavorne obloge (12 ploščic) za vse 4 kote (odvisno od kvalitete) 400-600€ komplet
- Zavorni diski 324mm zadaj (odvisno od proizvajalca) aftermarket 400-800€/par; Audi 1.600€/par
- Zavorni diski 365mm spredaj aftermarket 600-1.200€/par; Audi 2.000€/par
- Zavorni diski 380mm karbon/keramični spredaj; samo Audi 4.000€/par
Kak pa se začneš it kakšne aftermarket igračkarije so vse cifre še samo 4 ali več mestne. Seveda se najde tu in tam kak mod, ki naredi veliko spremembo za manj, ampak jih ni veliko; zadnji prečni stabilizator cca. 300€ + končniki 100€; short shifter 400€; piggie downpipe-i za 200€ home-made varjanta; ipd.
Pri določenih stvareh se da ugodno prit skozi, če znaš sam kaj pošraufat in avto držiš v nekem osnovnem stanju (zgolj za cesto). Kak pa hočeš kaj več boš že praznil žepe. Tudi, če kdaj greš za vikend na kak roadtrip, kar pripravi, da boš 2x ali 3x keslal, kar pa je že 240€. Kolega je enkrat dobro povedal "You gotta pay, if you wanna play."