Pa da še jaz predstavim svoj avto po nekaj časa na forumu.
Sem dijak zadnjega letnika srednje šole in čakam na faks, zato bo tudi tale tema bolj budget orientirana, ker ni stalnega prihodka
No pa začnimo. Golf 3, letnik 97', nekaj malega čez 250000km. Srce je dizelsko, brez turbine na žalost. 64 ponijev, mogoče je že kakšen tudi pobegnil. Želja seveda GTI, mogoče čez kako leto ali dve
Je pa vsaj poraba dokaj ugodna.
Pa gremo raje na slike.
Avto je v družini sedaj že skoraj 6 let, to leto sem ga odkupil od očeta. Lansko letno sezono je zgledal takole
Lani jeseni sem imel nesrečo. Na ozki cesti se mi je po mojem pasu pripeljal model z pick-upom (malo sem tudi bil prehiter), jaz brez abs-a + pesek na cesti in trčenje je bilo neizogibno. Škodo krije kupec
Zimo sem preživel dokaj srečno do februarja na dan informativnih dnevov. Čakam pred semaforjem (malo je deževalo) in BUM. Pomislim, da sem imel avto v prestavi in spustil sklopko, ampak takoj ugotovim, da je pa le preveč počilo. Pogledam v vzratno ogledalo in vidim tipa kako se drži za glavo. Mi je bilo takoj vse jasno
Krivdo spet plača povzročitelj.
To je to od nesreč iz moje strani zaenkrat :P
Potem pa gledam malo po a.net in zasledim komplet meni zelo všečnih platišč. Se dogovorim za ogled, sprobam in kupim
Exip Mesh (precej redka zadeva, sploh v SLO jih je izredno malo) 7JX15 ET25
Nato še iz firbca sprobam kar na gumah, ki so bile tedaj gor (205/55/15)
In potem še na kočnih 195/50/15
Ker pa avta nisem moral gledati tako visokega in nasplošno imam prepričanje "the lower the better", sem kupil Ta-Technix kit amortizerji + vzmeti 60/40. Za gewinde pač nisem imel denarja, ker še vse ostalo nanese ogromno denarja.
Ter na avtu
Ob tem se je pojavil problem. Golf ima zelo debele robe blatnikov in zaradi tega mi je gumo v 40km dobro zribalo. Po ravnini je bilo normalno, v ovinkih pa je začelo ribati. V manjši paniki sem hitro dal platišča za prodajo in ni bilo dolgo, da so bila prodana. V tistem trenutku se sploh nisem dobro zavedal vsega, ker se je prehitro vse odvijalo + razočaranje, da ne štima vse kot bi moralo. Danes bi marsikaj spremenil, lepo porezal rob in bi enostavno vozil ta platišča še naprej. Kakorkoli ta ki je kupil mi je ponudil v zamejnavo original felge od trojke GT. Specifikacije so 6JX15 ET45. Vmes sem še montiral GTI/VR6 podaljšek.
In še slika iz strani, da se vidi kako avto stoji. Ker je zadaj preveč dvignjen in se da zadaj še vseeno štelati višino, se je avto spustil, tako da je sedaj približno 60/60.
prej
potem (trenutno stanje spet na jeklenkah, ker mi je šalčka ribala ob notranjo stran gume. Pridejo distančniki)
In še dve sliki notrnjosti za na konec
To bi bil hiter pregled, kaj se je dogajalo z avtom nekako od mojega lastništva naprej. Bom pa updatal temo, kolikor bo le mogoče.
Mogoče bo letela kakšno vprašanje ali kritika glede višine. Trenutno je avto pri sprednjem podaljšku od tal dvignjen okoli 6cm, karter (naslednja najnižja točka) pa nekje 8. Je pa treba precej paziti, sploh z podaljškom velikokrat postrgam po tleh, pa sem eden izmed tistih, ki res skoraj vsako luknjo obvozi, ampak meni to ni problema
Npr ena točka kjer se skoraj zagotovo ne bom več peljal je relacija SG - Dravograd. Mislim, da je brezveze zgubljati besede, tisti ki pozante to relacijo, vete v kakšnem stanju je cesta :P
Kritike, hvale, graje, prošnje..vse sprejemam.