Ne Ivan taka poraba za cliota 1.2 na plin je nemogoča, kot sem rekel poraba plina je 6.5-8l...za 8l ga moram skoz terat, po AC ne šparam ga kar ene 140-150 tišim, se ne splača varčevat. Pršparaš nič, ker se več za brezveze voziš :D
Velik avtov si že lastil.....ta clio me je prišel 300 evrov, razen sprednje havbe mal poškodovane je drugje brezhiben, brez rje. V glavnem avto dela. Plin tud.
po 5 mesecih lastništva je avto dočakal čiščenje notranjosti, z veliki kompresorjem gredo smeti vse ven še tako skrite.....perem ga pa ne ga dež, hišo pomivam pa vsak dan. poraba plina okol 8l brez varčevanja
Moraš pa imet precej zjahano podvozje, da vsak teden končnike gledaš Dokler ne tolče tlesk ali ddm po podvozju je OK! Verjemi sem vozil taka vozila in sem preživel od 2500km do 6000km Pač TP je le 1leto pa tedensko po 650 do 800 in itak, da se nekje na 15 do 20 let starih avtih, kaj znuca Torej dokler je vozilo VOZNO ne tikaj Zadnji tak primerek je bil Kangoo 1.2 letnik 2002 spredaj praktično GT izvedba -2 .5cm peljal pa kot GOKART
Ravno toplo je blo in še menjal olje in oljni filter. Upam da bo še dolgo služil. Olje elf in filter skupaj 20 evrov. 265.000km imam. Bivši pri prodaji 303.000km.
Ne rajcaj matr Glih se je en mudel odločil prodajat Clio Storia More 2006, 6 dni po mojem nakupu kita Prej pa celi mesec 0 od 0 Clio 3 vrata klima letnik vsaj pozni 05 do 06 pa pod 200.000km! ipd
Mah te "polnoletne škatle-ice za par 100 eur" ... Imam tudi sam v lasti eno (clio 02 letnik). To lahko špila z zelo majhnimi stroški ampak kot 2,3 avto pri hiši za krajše razdalje se pa moraš zavedat da z vidika varnosti če gre kaj narobe (nesreča) si v tem zaščiten lih malo več kot motorist.
So danes že skoraj v vsaki vas radarji, tako da večina vozi po omejitvah in včasih je blo bolj riziko danes pa ne več ravno zarad teh radarjev....kot vem so v širši okolici že skoraj vsi fasal kazen, še jaz za 6km preveč, sicer vozil 51 na 40 podlage....slikal pa v rit, ko sem se bližal konec naselja.
Še en aspekt pri vožnji tako starega avtomobila: čeprav so rezervni deli poceni (tudi veliko neoriginalnih), je vse dotrajano, predvsem pa tiste stvari, ki se jih pri vzdrževanju ne menja: sedeži (posedeni), amortizerji (iztrošeni), rjavenje (samo za silo pokrpano, da naredi TP), zavorna tekočina nikoli preverjena, puščanje olja itd.
Ga pihaš mem kukr se da, poglej si druge avte kako rjavijo, clio ne rjavi, to bi moral vedet....poleg tega pa pri tako starem avtu že tako morajo bit drugi deli gor. Ne vem pa kaj bi pedenal na takem avtu če ovinke lepo zvoz, ga ne zanaša in ko zaviraš da gre naravnost, da ne trese volan...mal poglej teme kake avte majo ko jim volan trese, zanaša. Da ne omenjam ko kupujejo uvožene avte, s sporno zgodovino, karambolirane, .... :lol:
No, če ti opravljen TP pri avtu zadošča, sem vesel zate. Ampak pri tako starem vozilu redno vzdrževanje ni dovolj. Recimo, amortizerjev (če ne odpovedo popolnoma), nihče ne menja, pa airbagov (predpisano po 10 letih) nihče ne preverja. Sedežev se itak ne menja, raje se nabavi "masažno prevleko", če kaplja olje od motorja pač parkiraš na travnik, ker ne boš menjal semeringa globoko notri v motorju...želim reči, da vam je važno samo, da ni stroškov (z rednim vzdrževanjem), je pa evidentno vse iztrošeno in ne dosega prvotnega stanja, kar bi moral zamenjati z "investicijskim vzdrževanjem" (pa se seveda ne splača).
Ampak ja, če vam izpraven zmahan avto zadošča, uživajte v vožnji. Sem pa vseeno vesel, da vedno dobim kupca za vsa moja vozila, ki jih "zmahana" prodam in ne ustrezajo več mojemu dobremu počutju v vožnji.