Zgodba se je začela spet tako da sem šel gledat najdražjega in... ga kupil...

Gre se za limo, ki je bil kar nekaj časa na netu za precej visoko ceno. Obvezno limo za moj okus in pa par dodatkov. Gre se za slovenski avto z ksenonom, PDC spredaj in zadaj, tempomatom, naslonom za roke... in plastičnim 4 krakim volanom... seveda sem preveril če je res prišel tak iz tovarne... ja je...

Kupljen od prvega lastnika, kilometri naj bi bili realni ( mislim da jih ima kilometer manj kot 100.000 ). Od nevidnih napak je bila fuč volanska letev, zunanjih vidnih napak poškodba haube in zadnjih levih vrat in pa v notranjosti uničene tipke za stikala šip, esp, 2 x prazna tipka in PDC...
No ko smo ga pripreljali domov je avto prvo romal na servis da se je uredila volanska letev. Servo.com se je izkazal, zamenjal so še štangce na koncu. Seveda je bilo potrebno narediti optiko. Kupil sem še torej, 5 tipk, zadnje original LED osvetlive za tablico, nove tepihe za notranjost, kompletno globinsko čiščenje, nove zimske gume za 16col original alu platišča.
Poraba je pri vožnji 130 - 140 na ac 7l, včeraj ko sem ga pripeljal iz Kranja ( iz globinskega) pa sem imel z enim testom top speeda povprečje 8,4l. Na zrak

Ker ima avto grd volan, sem našel kot novega od RS4 iz alcantare, ampak bo zamenjal lastnika in gre nekomu drugemu, jaz pa sem dobil ( po čiščenju) dobesedno kot nov rabljen 3 krak volan. Usnjen seveda.
potrebno mu je dodati še lepa 18 col platišča, pridejo gor še Eibach vzmeti. to bo pa to... nekoč še čip in izpuh... mogoče v sezoni 2016.
par obljubljenih slik




pa še copate ki čakajo v garaži



evo ga..
z najcenejšimi gewindami

