
Avto je vsaj kar se nerjavenja tiče res top (brez rje na podvozju in karoseriji, izpušnem sistemu, še blok motorja je večinsko v tovarniški barvi) in to je tudi bistvo, ki mi je pri nakupu tudi največ pomenilo, temu lahko dodam še to, da je avto po kilometrih skoraj nov (vožen na obali).
Splošno ohranjenost zunanjosti bi ocenil za povprečno. Bil je že nekaj barvan in spredaj rahlo naslonjen, vendar vezna stena ni trpela, ravno tako je precej manjših in globljih prask, ki jih bom v nadaljevanju skušal odstraniti z vodnim brušenjem in retuširanjem, na koncu pa se bo avto še detaljno strojno spoliralo.
Razen motornega olja in oljnega filtra na vozilu še ni bilo drugega posega s strani prvega lastnika (prvi zračni filter, bencinski filter, zavorno olje - krepko čez 4% vlage, prvi jermeni, vodna črpalka, ploščice...), tako da najprej sledi konkreten servisni poseg in menjava zobatega jermena, vodne črpalke, termostata, hladilne tekočine, menjava tesnila pokrova ventilov, podrlo se bo zavore in pomenjalo vsa tesnila in ploščice (zavorne klešče so še vedno tovarniške barve

Takoj po nakupu sem zamenjal: olje + oljni filter in dosedanjega Castrola 15w-40 menjal za meni ljubši Motul (tokrat synergie + 10W-40), bencinski filter, zračni filter....avto res prede kot mucek

Sledi nakup novih gum, ker te so po letih res katastrofa, potem je na vrsti vse zgoraj našteto, nato pa se bo avto podrl in temeljito protikorozijsko zaščitil.
Do sedaj sem slišal precej nasprotujočih mnenj, da se mi je zmešalo, da grem kupit ta star italijansko-poljski klump pa do tega, da me je končno srečala pamet in si kupil avto, ki bo brez problemov nabiral kilometre in ne vw-ja


Če sem odkrit, me je mali "italijanček" navdušil in upam, da tako tudi ostane

Za začetek še nekaj slik:



Motorni prostor, ki mu ne bi presodil 16 let nad seboj (nič pran!):






Še nekaj hitrih slik podvozja:





Zaenkrat je to - to.....