Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
Sonderklasse
Novinec
 
Prispevkov: 241
Pridružen: Pe okt 23, 2015 10:50 am

Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS Aut. - moj prvi yountimer :)

Napisal/-a Sonderklasse Pe jan 27, 2017 1:59 pm

In sicer...

Kupil sem si svoj prvi youngtimer (avti od 1985 do 1995, ki imajo v Nemčiji poseben status pri zavarovanju in registraciji).
Gre za avto, ki smo ga novega imeli že davnega leta 1992 (takrat zanj plačali čez 700.000 Schillingov, kar je bilo čez 100.000 DM, kar je bilo več, kot je stal osnovni Mercedes S-razred tistega leta - W140 S 280 se je namreč začel pri 92.000 DM in navzgor) in kasneje leta 2006 sem si ga ponovno kupil (Slovenskega, v SLO sta se prodala le 2: enega je imel takratni direktor UKC-ja, siv, tega sem imel kasneje jaz...enega pa je imel Bavčar ko bil takrat še minister,belega, ki pa se je že stolkel).
Sedaj sem ga iskal 3 (!) leta, od Rusije, Švedske, Nizozemske....in končno našel res lepo kos v Berlinu.
Od gospoda, ki je letnik 1929 (!) in je 1992 kupil novega. Sedaj ga je ves čas imel in vozil le on, avto pa ima 24 letno popolno zgodovino pri uradnem Mitsubishi serviserju (kompletna servisna knjiga), zakon! Kupil sem si ga čisto iz nostalgičnih razlogov, za ob sončnih nedeljah, za uživanje.
Oz.sedaj ko sem ravno v fazi menjave mojega S-razreda za aktualni model (rabljen 2014 letnik) se s SIGMO vozim tudi vsak dan in povem vam, da prav uživam :)

Sedaj pa malo o tem avtu, katerega tudi večina ljudi v Sloveniji sploh ne pozna.
Gre za abnormalno napreden avto za tiste in še za današnje čase (še danes oprema, ki jo 90 % navadnih novih avtov nima).
SIGMA (na Japosnkem DIAMANTE) je bil Mitsubishijev poizkus prodreti v premium segment (kot Toyota z Lexusom), a na žalost neuspešen.
Razlog? predvsem visoka cena vozila. Malo ljudi je bilo namreč takih (kot moj oče), ki so za japonca plačali več kot za S-Klasso (dobr, moj oče je mel S-Klasso itak še službeno :mrgreen: ).
Motorja sta bila za EU 2: 3.0 V6 12V (170 PS in brez prednjega podaljška in radkapami) ter 3.0 V6 24V (205 PS, s prednjim spoilerjem in alu platišči).
Jaz imam ta močnejšo verzijo v najboljši opremi (tudi usnje, avtomatik in zračno podvozje).
Podatki: 0-100 kmh 9.2s (ročni 8.4s), končna 225 kmh (ročni 240 kmh), poraba med 9 in 15 L.
Zanj sem plačal smešno malo (5 jurjev), a plačal bi tudi mnogo več samo da bi ga dobil. Trenutno se na mobile/autoscoutu prodaja morda 4, od tega le 1 ta močen in ene 3 karavanske različice.


Naštel bom zgolj nekaj najbolj zanimivih inovacij oz.opreme, ki bila v tem avtu in jo primerjal z Mercedesovimi letnicami, ko so enako zadevo predstavili oni, da boste videli koliko je bila SIGMA pred Švabi in ostalimi :

1.) Prvi serijski avto s televizijo in navigacijo (za JAP trg 1989, Mercedes navigacijo predstavi šele 1996 v svojem facelift W140 za JAP trg)
2.) Samozatemnitveno vzratno ogledalo (1989, Mercedes šele 1992)
3.) Barvni potovalni računalnik (1989, Mercedes šele 1995)
4.) Display za pritisk v gumah (1989, Peugeot 2001 v svojem 607)
5.) Prvi serijski avto s trace-control, torej sistemom za stabilizacijo (1989, Mercedes svoj ESP predstavi šele 1996)
6.) Ima tudi traction control (kot ASR in ASC+T) proti zdrsavanju, zanimivost: trace in traction se da izklopiti POSAMEZNO
7.) Avtomatska klima z barvnim (!) displayem (1989, dejansko ne poznam avta ki bi ga imel do leta 2000) kjer je bil narisan z belo možiček in armaturka, potem pa se je narisala rdeča puščica če si grel ali modra če si hladil ali zelena če si vklopil eco-mode
8.) Prvi avto z ambientsko osvetljavo - in sicer dejansko so ledice nad sredinsko konzolo in jo osvetljujejo (1989, Mercedes jo predstavi šele 2005 v svojem W221)
9.) Še danes pomoje edini avto, ki ima osvetljeno ključavnico za vžig (!)
10.) Brisalci se ustavijo, če se ustaviš recimo na semaforju
11.) Avtomatski menjalnik z overdrive-om in 2 programoma (eco in power)
12.) Zračno podvozje nastavljivo v 3 višinah in 3 trdotah (1989, Mercedes svoj airmatic predstavi šele 1998 v svojem W220)
13.) Nivomat, system ki skrbi da se avto čim manj nagiba v ovinkih, pri pospeševanju in pri zaviranju (1989, Citroen svojo activo predstavi 1996, Mercedes svoj ABC system šele 1999 v svojem CL-u)
14.) Adaptivni tempomat z radarjem ki meri distanco (za JAP trg 1989, Mercedes svoj distronic predstavi šele 1998 v svojem W220)
15.) Matiran les (Audi ga predstavi šele 1997 v svojem A6 v paketu ‘ambition’, Mercedes šele 2009 v svojem W212) ali pa lakiran (odvisno od želje kupca)
16.) Bizonovo usnje (1989, BMW ga ponudi prvič 1994 v svojem E38)
17.) Strop iz prave svile (JAP trg)
18.) 4WS - 4 wheel steering, zavijanje tudi z zadnjimi kolesi (1989, še prej Galant 1986, Talisman 2016, nova bmw 5ka 2017)

Poleg vsega ima avto tudi že airbag, abs, avtomatsko klimo z ogljenim filtrom, tonirana stekla, akustična stekla, ogrevana ogledala, štrom ogledala, šibedah, štrom/ogrevane/memory sedež, cupholder, deljivo klop, zadnje pepelnike ki se odprejo na soft-close, tempomat.
Moj ima dodatno še 17’’ platišča (že dobil z njimi) , jaz pa sem mu upgrade-al hifi (novi kalbi, zvočniki in touch-hifi) da bo kul muska kadar se bom s tem starčkom odpravil na kakšen panoramski izlet :D :D

In sedaj najbolj zanimivo: VSE NA TEM AVTU ŠE DANES PO 24 LETIH DELA. VSE.
Ja, jasno, japonec in očitno so dali res top materjale in top končno izdelavo, ampak še vseeno…poznam kar nekaj toliko starih audijev,bimmerjev,mečk, ki so vmes pomenjali že svega I svašta…
Zelo zanimiv je tudi zvok avtomobila. Ja, V6, ampak zelo limuzinsko atipičen, dokaj športno-sonoren zvok. Všečno. In pa…ta avto se dejansko zvrti do 7.000 obratov  ste kdaj že videli poslovno limuzino, ki se vrti do 7.000 obratov? 8)

Oblikovno je ta avto zelo zanimiv še danes in se za njim obrača več ljudi, kot za mojo S-Klasso ki je 20 let novejša in 10x dražja…
Zame ima ta avto še vedno najlepši nos. Je nekaj mešanica večih avtov (sharky nos je tipično bimmerski, sprednji žmigli spominjajo na staro 6ko, lampe na staro 7ico, maska pa je mešanica bimmerja in jaguarja s to krom prečko…zadek dokaj japonski s temi povezanimi lučmi in zelo športen, stranska linija umirjena malo spominja na starega xj pri proporcijah stranskih šip in tem kromom), notranjost zelo luksuzna (z lesom spominja na jaguarja, klima naprava s temi gumbi in koleščki skoraj identična stari 7ici-edino na japonskem in kasneje v EU prišel display, povsod je mehka guma/plastika z spominom na usnje, spodnji deli vrat iz pliša etc.)
Moj načrt je zgolj vozilo notri kompletno na novo preoblečti v usnje:
- vrata in sedeže kot so serijsko
- jaz pa bi dodal še celo armaturko, preostale dele vrat, zadnjo polico
- in alcantaro strop
Kot sem imel v bivšem S 600 V12 z ‘exclusive’ paketom.
Našel sem enega na koroškem, ki včasih delal v Preventu, sedaj ima svojo firmo, pravi da bi mi za vse zgoraj našteto z delom vred računal 3.600 EUR kar se mi zdi za dobro govejo napo, več kot sprejemljivo, tako da gre letos še na obnovo ;)

Tako sedaj pa dovolj mojega romana , preidimo na videe in slike.
Najprej bo predstavitveni video Jeremy Clarksona, ki sam pove da gre za trenutno tehnično najbolj napreden serijski avto, potem sledi nekaj uradnih slik in še nekaj slik mojega avta. Uživajte!


===================================================
VIDEO PREDSTAVITEV JEREMY CLARKSON :

https://www.youtube.com/watch?v=RCPSnmL0ko4

===================================================


PROSPEKT:

Slika
Slika
Slika

z aeropaketom za JAP trg (kjer obstajala tudi 4x4 različica)
Slika

jap verzija notranjosti z multi-volanom, tv-jem in navijem ter analogno uro
Slika
Slika

oprema...
Slika



MOJ:

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Tako.
To je to.
Upam da vam je bila predstavitev všeč in sem uspel dokaj natančno opisati avto.
Če bo avto koga kdaj zanimal, pa se lahko dobimo na kavi, da si ga ogledate ;)

LP VSEM!
____________________________________________
CL 600 (C215)
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS aut.
ex S 500 CGI 4matic Lang (W221 mopf)
ex S 600 (W220) /////AMG Paket
ex S 500 (W220)
ex BRABUS R 320 CDI
ex S 420 (W140)
ex E 280 (W124 mopf2)
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS Aut. - moj prvi yountime

Napisal/-a INFINITI Pe jan 27, 2017 2:51 pm

Zanimiv avto. Kako deluje 4ws na njemu?
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Sonderklasse
Novinec
 
Prispevkov: 241
Pridružen: Pe okt 23, 2015 10:50 am

Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS Aut. - moj prvi yountime

Napisal/-a Sonderklasse Pe jan 27, 2017 3:03 pm

edit mod
Predhodnega posta se NE citira!


Živjo! A ti imaš pa Infinitja? tudi zelo zanimivi avti.

Več o 4WS v SIGMI najdeš na temle videu od 9:00 do 9:30 (in še celotno ostalo tehniko tega avta)
Deluje nad 50 kmh, ko premakneš volan, le-ta hidravlično aktivira sinhronično premikanje zadnje osi.

https://www.youtube.com/watch?v=BiBHQbVMWIk
____________________________________________
CL 600 (C215)
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS aut.
ex S 500 CGI 4matic Lang (W221 mopf)
ex S 600 (W220) /////AMG Paket
ex S 500 (W220)
ex BRABUS R 320 CDI
ex S 420 (W140)
ex E 280 (W124 mopf2)
 
Uporabniški avatar
grega983
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1658
Pridružen: Po nov 30, 2009 9:23 pm
Kraj: Fram

Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS Aut. - moj prvi yountime

Napisal/-a grega983 Pe jan 27, 2017 3:27 pm

Zanimiv voz :mrgreen:
Lancia Delta Hf T pa Alfa 159 SW 20v pa Alfa 33Permanent 4 pa ......
 
Uporabniški avatar
Sonderklasse
Novinec
 
Prispevkov: 241
Pridružen: Pe okt 23, 2015 10:50 am

Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS Aut. - moj prvi yountime

Napisal/-a Sonderklasse Pe jan 27, 2017 3:28 pm

edit mod
Predhodnega posta se NE citira!



hvala, ampak vidim da imaš tudi ti en zelo zelo zanimiv voz (delta) - super!
vedno bolj sem mnenja, da imajo tile starčki več duše, kot vsi novi avti (ki so si enostavno preveč podobni..)

enkrat SIGMO slikal ob eni lepi delti (ampak vidim po barvi in tablici da ni tvoja)

Slika
Slika
Zadnjič spremenil Sonderklasse, dne Pe jan 27, 2017 3:46 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
____________________________________________
CL 600 (C215)
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS aut.
ex S 500 CGI 4matic Lang (W221 mopf)
ex S 600 (W220) /////AMG Paket
ex S 500 (W220)
ex BRABUS R 320 CDI
ex S 420 (W140)
ex E 280 (W124 mopf2)
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2186
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS Aut. - moj prvi yountime

Napisal/-a RedBaron Pe jan 27, 2017 3:37 pm

Zanimiv avto in tudi presenetljivo lep!!

A ima to zadnji pogon? Škoda edino, da je avtomatik...

Kako pa deluje tale traction control, samo odvzame moč, ali tudi zavira kolo ki nima oprijema (kot elektronska zapora diferenciala)?

Aja, osvetljeno ključavnico za vžig ima tudi mazda, že kar nekaj časa :)
 
Uporabniški avatar
whitee
Uporabnik
 
Prispevkov: 801
Pridružen: Pe nov 22, 2013 8:25 pm
Kraj: Kozje

Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS Aut. - moj prvi yountime

Napisal/-a whitee Pe jan 27, 2017 3:41 pm

Zanimiva izbira. Zgleda tudi zelo lepo ohranjen :)
 
Uporabniški avatar
Sonderklasse
Novinec
 
Prispevkov: 241
Pridružen: Pe okt 23, 2015 10:50 am

Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS Aut. - moj prvi yountime

Napisal/-a Sonderklasse Pe jan 27, 2017 3:48 pm

@whitee hvala

@RedBaron:
- prednji pogon
- ja jaz sem iskal avtomatika, ker sem malo razvajen :)
- https://www.youtube.com/watch?v=BiBHQbVMWIk
tule si lahko ogledaš vse njegove sisteme (tako traction kot trace control)
____________________________________________
CL 600 (C215)
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS aut.
ex S 500 CGI 4matic Lang (W221 mopf)
ex S 600 (W220) /////AMG Paket
ex S 500 (W220)
ex BRABUS R 320 CDI
ex S 420 (W140)
ex E 280 (W124 mopf2)
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3287
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS Aut. - moj prvi yountime

Napisal/-a McLaren Pe jan 27, 2017 8:18 pm

Sonderklasse, a si ti slucajno bivsi uporabnik SAFRANE? :roll:
Stil pisanja (moj oce je bla bla bla, politik ga je mel bla bla bla, najboljsi bla bla bla) popolnoma ustreza, avto se mi zdi pa tud
 
Uporabniški avatar
grega983
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1658
Pridružen: Po nov 30, 2009 9:23 pm
Kraj: Fram

Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS Aut. - moj prvi yountime

Napisal/-a grega983 Pe jan 27, 2017 9:27 pm

Jap, tole mislim da bo kar tomova evo delta. Kolk se spomnim japonska.


Kako pa na teh starih kripah deluje avtomatika ?
Pa 3.5k eur je malo divja tarifa :roll:
Lancia Delta Hf T pa Alfa 159 SW 20v pa Alfa 33Permanent 4 pa ......
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS Aut. - moj prvi yountime

Napisal/-a maniaxxx Pe jan 27, 2017 9:37 pm

McLaren je napisal/-a:Sonderklasse, a si ti slucajno bivsi uporabnik SAFRANE? :roll:
Stil pisanja (moj oce je bla bla bla, politik ga je mel bla bla bla, najboljsi bla bla bla) popolnoma ustreza, avto se mi zdi pa tud


Seveda je safrane kdo pa drug :D .
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
Sonderklasse
Novinec
 
Prispevkov: 241
Pridružen: Pe okt 23, 2015 10:50 am

Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS Aut. - moj prvi yountime

Napisal/-a Sonderklasse Pe jan 27, 2017 9:49 pm

@grega983
- japonska verzija Delte ? to pa sploh nisem vedel, da obstaja - so bile kakšne razlike napram EU verziji ?
- avtomatik zaenkrat dela brez problemov, čez 5.000 km ima menjavo olja in filtra (na 60.000 km se menja)
- ni bil 3.5k, ampak 5k, ampak keš sploh ni bil vprašanje, dal bi tudi 10k, ker ga 3 leta iskal in iskal res lep kos s 100 % EU-opreme
____________________________________________
CL 600 (C215)
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS aut.
ex S 500 CGI 4matic Lang (W221 mopf)
ex S 600 (W220) /////AMG Paket
ex S 500 (W220)
ex BRABUS R 320 CDI
ex S 420 (W140)
ex E 280 (W124 mopf2)
 
Uporabniški avatar
grega983
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1658
Pridružen: Po nov 30, 2009 9:23 pm
Kraj: Fram

Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS Aut. - moj prvi yountime

Napisal/-a grega983 Pe jan 27, 2017 10:04 pm

Rekel si 3.5 k za tapetnika ....to je malo divje


Ogromno delt je bilo delanih za japonski trg. 1999 kosov edizione finale je šlo k njim, ena pa v nemčijo. Evo so imele integrale luči in malenkost drugačna sprednja odbijača
Lancia Delta Hf T pa Alfa 159 SW 20v pa Alfa 33Permanent 4 pa ......
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3287
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS Aut. - moj prvi yountime

Napisal/-a McLaren So jan 28, 2017 1:36 pm

maniaxxx je napisal/-a:
McLaren je napisal/-a:Sonderklasse, a si ti slucajno bivsi uporabnik SAFRANE? :roll:
Stil pisanja (moj oce je bla bla bla, politik ga je mel bla bla bla, najboljsi bla bla bla) popolnoma ustreza, avto se mi zdi pa tud


Seveda je safrane kdo pa drug :D .


Folk, izjave uporabnika Sonderklasse jemlite z veliko rezerve. Mi starejsi uporabniki foruma se ga se dobro spomnemo, predvsem po njegovem prodajanju megle....
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS Aut. - moj prvi yountime

Napisal/-a primozek68 So jan 28, 2017 2:03 pm

Drgač Kr hud avto, avtoradio obvezno menjat za original.

Roka čez volan je full-retard, na števcu pa 40km/h...

Drgač pa Sonderklase, še kar nobenega klica na sodišče, kot si obljubljal?? Revše gobezdalasto.
Sex turns gay people into Mexicans.
 
Uporabniški avatar
Sonderklasse
Novinec
 
Prispevkov: 241
Pridružen: Pe okt 23, 2015 10:50 am

Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS Aut. - moj prvi yountime

Napisal/-a Sonderklasse So jan 28, 2017 3:37 pm

Grega983: zanimivo tole z jap modeli.
Aja ti si mislil na tapetnika...ja lej tolk je - ce imas kaksno drugi vsrianto ki tudi lepo naredi, se lepo proporocam.


Mclaren: a se ne bos nehal a in se vrtal dalje a pizduncek?
napisi mi eno stvar, kjer se je prodajala megla.
Niti enkrat, se danes lahko vse moje izjave podprem z dokazili.
V resnici sem sel vecini v nos zaradi vase slovenceljsko tipicne fovsije, ampak me ze takrat ni ganilo sploh - danes pa me takile looserji ganete se toliko manj. Poscijem se na tako golazen.


primozek:
- original radio je se na kasete in nima DAB, kar tale novi bo ostal
- 40 kmh v hrib cez Ljubelj, slikal je sopotnik
- nic bati vse se pride gnojće, vse se pride, ne morm kuj, drgac ni presenecenja

Btw.moderatorji: zakaj se dopusca replicirati teme ki se ne drzijo glavne teme? potem bom pa jaz kriv k vse tele zgube skurcam nazaj s tem da oni zaceli, jaz pa le mirno&prijazno predstavil moj nedeljski avto...eeh in ste spet odprli temo za prepir. Ne odprli, pac pa dovolili, da se zacne, ker niste ukrepali z brisanjem izzivalnih reply-jev. ...same old, same old #avtomobilizem #overandout
____________________________________________
CL 600 (C215)
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS aut.
ex S 500 CGI 4matic Lang (W221 mopf)
ex S 600 (W220) /////AMG Paket
ex S 500 (W220)
ex BRABUS R 320 CDI
ex S 420 (W140)
ex E 280 (W124 mopf2)
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3287
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS Aut. - moj prvi yountime

Napisal/-a McLaren So jan 28, 2017 5:12 pm

Lepo si tole napisal ja, kazes svoj karakter na najlepsi mozni nacin. Do potankosti isti replayi kot 10 let nazaj, niti kancka modrosti ni prslo v te tvoje ignorantske mozgane. Zdej se pa ze enkrat spravi dol s tega foruma, kerega si btw ze tolkrat zapustu, pa si se se vedno pojavu nazaj pod drugim uporabniskim imenom, ker si tako potreben pozornosti da enostavno moras utrujat s starimi kripami. In mi naj ti bi bli faus? Kaj tocno? Starih Mercedesov kateri so dobri samo se za na Kosovo, al starega japonca ki ne bo nikoli niti blizu avtomobilske klasike prisel?
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS Aut. - moj prvi yountime

Napisal/-a maniaxxx So jan 28, 2017 5:31 pm

Ma Sigma je že OK, samo problem je ko nekdo misli da je najmanj space shuttle, še večji problem je pa Safrane, koliko nakladanja je on natrosil v zgodovini foruma verjetno 3/4 ostalih uporabnikov skupaj ni uspelo :mrgreen:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS Aut. - moj prvi yountime

Napisal/-a primozek68 So jan 28, 2017 5:36 pm

Avtoradio bi moral bit original. Ne glede na DAB, navsezadnje naziv youngtimer tudi ni samoumeven. 100% original bo največ vreden. Upam da nisi rezal armaturke, da si stlačil tole 2DIN grdobo not.
Feltne dol, pa originalne poiskat obvezno.
Tole je drgač idealno za restomod projekt.

P.s.: dej malo požuri s tem sodiščem prosim. Da te ne bo prej kdo najdu revček.
Sex turns gay people into Mexicans.
 
Mazda2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 703
Pridružen: To sep 02, 2014 5:11 pm

Re: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS Aut. - moj prvi yountime

Napisal/-a Mazda2 So jan 28, 2017 6:54 pm

Heh, pestro, kaj ste pa imeli s sodiščem?
Sicer pa, druga slika je slikana v Kranju pri Brionih? Nekdanje brezplačno parkirišče do ene ure pri občini, je tako? Kje pa je slikana 10-a slika, kjer se vidijo naše bližnje gore, Storžič, Kališče, Zaplata...?
Sicer pa, avto lep.
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 29 gostov