Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 161
Pridružen: Po jul 12, 2004 10:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a _Dejan_ Sr jul 31, 2019 11:34 am

Probaj se zmenit ce obstaja moznost depozita in ti v naprej posljejo turbo in ko ga zamenjas posljes svojega nazaj in ce je ok, dobis depozit nazaj... Pri Littco in TTH vem da je to opcija...
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 161
Pridružen: Po jul 12, 2004 10:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a _Dejan_ Pe sep 13, 2019 7:55 am

No da malo osvežim temo in dogajanje zadnjih tednov... Sredi avgusta dan pred podaljšanim vikendom in odhodom na morje se je med vožnjo avta prižgala EPC lučka, pričela utripati lučka za težave motorja in avto je pričel trokirati... Ob priklopu na tester je pokazalo napako na cilindru 3(misfire in izklop cilindra), ter prenizek pritisk goriva... Sledila je odstranitev svečk, na katerih ni bilo vidnih nobenih poškodb le nepravilnost izgorevanja, ker toplotna vrednost ni ustrezala tisti, ki bi morala biti(Nove svečke so bile naročene iz tujine in sem čakal dobavo, ker se jih v sloveniji žal ne da dobiti)... Ko sem odstranil svečko pa me je čakalo presenečenje. Najprej sem zaslišal čudno kovinsko pihanje in hitro sem pograbil kamero in posnel zvok, kasneje pa še z endoskop kamero video.... Ugotovil sem da je prišlo do okvare injektorja, ki je ostal stalno odprt in vbrizgaval gorivo v cilinder tudi ko nebi smel(Avto ugasnjen).

VIDEO

Sledil je pregled cilindra in ocenitev škode, ki je nastala z izpiranjem olja iz cilindra...

VIDEO

Na cilindru so se videle sledi, ki pa niso globoke, zato sem se odločil da avto odpeljem k CSS in potestirajo kompresijo, cylinder leak in zamenjamo, kar je potrebno... Kompresija in cylinder leak hladnega motorja je bil ok zato smo se odločili, da zamenjamo injektorje in olje(V olju je bilo veliko goriva) in opravimo teste še pri toplem motorju. Tudi topel motor ni kazal nobenih težav, zato so opravili še servis(Ponovna menjava olja in filtra, da se izloči ostanke goriva v olju), zamenjali svečke(NGK R7438-9 ki so v tem času že prispele) in avto ponovno dali na merilne valje. Tam pa je sledilo manjše presenečenje...
Avto v visokih obratih deluje veliko bolje, verjetno zaradi svečk in lahko tudi zaradi malenkost nižje temperature(3,6°C) ali drugačnega zračnega pritiska(10,2mbar višji)... Dyno meritev je pokazala 532HP@6545rpm in 582,1Nm@6158rpm pri 1.9bar pritiska(Več ne gre zaradi omejitve originalnega 3BAR MAP senzorja):

Slika
 
Uporabniški avatar
whitee
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 502
Pridružen: Pe nov 22, 2013 9:25 pm
Kraj: Kozje

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a whitee Pe sep 13, 2019 11:41 am

No tole pa je prava raketa :tomidelej:
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1322
Pridružen: Po jun 11, 2007 1:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a ven0m So sep 14, 2019 2:26 am

Dejan lepo rešene težave in bomba rezultat na hp!! 8)

K sreči ni prišlo do hydrolock-a, ko ti je vlil injektor to bi šele bila katastrofa. Teh par praskic tudi, če bi bilo huje se še da rešit. Glavno, da tesni kot more! Morda edino mej v mislih menjavo obročkov, glede na to kak napor daješ na motor in kaj so sedaj dali skozi s primankljajem oljnega filma.
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7253
Pridružen: Če jun 26, 2008 3:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a pskoda Ne sep 15, 2019 7:57 am

Jaz sem bral na forumu golfmk7.com in se je dober rešilo.
Motor je brezveze odpirat šlatat po njemu. Pusti kot je, ker risi so vsaj kar se vidi po videu majhni bi pa vsaj jaz ostal na tej moči.

Kako to, da si se odločil za te svečke in ne od RS7, ki so dobavljive pri nas?
Lp
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 161
Pridružen: Po jul 12, 2004 10:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a _Dejan_ Ne sep 15, 2019 10:37 pm

ven0m v najslabšem primeru bi morali pohonati cilindre za 0,5mm, dati večje bate, če bi bilo to potrebno bi dal tudi kovane ojnice... Če se že 1x odpre motor pol se tistih nekaj 100€ ne pozna veliko... Če bi poskušal zagnati motor bi lahko zvil ali polomil ojnice(posledica hydrolocka)...

pskoda NGK sem vzel ker so bolj primerne... Od RS7 so samo 1 temperaturni razred hladnejše kot originalne, te NGK so 2. Za Stage 1 in 2 so RS7 svečke čisto ok pri stage 3 jaz nebi reskiral, verjetno bi tudi bile ok, glede na to da ne hodim na track daye in moč redko izkoriščam... So pa RS7 svečke 2-3x cenejše kot te NGK :D
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7253
Pridružen: Če jun 26, 2008 3:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a pskoda Po sep 16, 2019 5:52 am

:shock: od audija RS7 zadnja verzija NGK 06K-905-601-M sem na uradnem servisu vprašal za ceno in je ena cca 30€

https://www.ngk.com/product.aspx?zpid=10136
To imaš te? Pri teh svečkah je heat range 9 od rs7 imajo res mislim da heat range 8
Lp
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 161
Pridružen: Po jul 12, 2004 10:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a _Dejan_ Po sep 16, 2019 8:09 am

pskoda ja te imam ja in imajo heat range 9, RS7 imajo 8 originalne pa 7. Pri nas so zlatarji... Jaz vse original dele kupujem v tujini, če se mi ne mudi in imam čas počakati 2 tedna na dobavo, ker jih kljub poštnini dobim ceneje... NGK RS7 svečke naroči raje iz tujine jih dobiš mislim da za okoli 80 funtov mogoče še manj...
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov