No da malo osvežim temo in dogajanje zadnjih tednov... Sredi avgusta dan pred podaljšanim vikendom in odhodom na morje se je med vožnjo avta prižgala EPC lučka, pričela utripati lučka za težave motorja in avto je pričel trokirati... Ob priklopu na tester je pokazalo napako na cilindru 3(misfire in izklop cilindra), ter prenizek pritisk goriva... Sledila je odstranitev svečk, na katerih ni bilo vidnih nobenih poškodb le nepravilnost izgorevanja, ker toplotna vrednost ni ustrezala tisti, ki bi morala biti(Nove svečke so bile naročene iz tujine in sem čakal dobavo, ker se jih v sloveniji žal ne da dobiti)... Ko sem odstranil svečko pa me je čakalo presenečenje. Najprej sem zaslišal čudno kovinsko pihanje in hitro sem pograbil kamero in posnel zvok, kasneje pa še z endoskop kamero video.... Ugotovil sem da je prišlo do okvare injektorja, ki je ostal stalno odprt in vbrizgaval gorivo v cilinder tudi ko nebi smel(Avto ugasnjen).
VIDEOSledil je pregled cilindra in ocenitev škode, ki je nastala z izpiranjem olja iz cilindra...
VIDEONa cilindru so se videle sledi, ki pa niso globoke, zato sem se odločil da avto odpeljem k CSS in potestirajo kompresijo, cylinder leak in zamenjamo, kar je potrebno... Kompresija in cylinder leak hladnega motorja je bil ok zato smo se odločili, da zamenjamo injektorje in olje(V olju je bilo veliko goriva) in opravimo teste še pri toplem motorju. Tudi topel motor ni kazal nobenih težav, zato so opravili še servis(Ponovna menjava olja in filtra, da se izloči ostanke goriva v olju), zamenjali svečke(NGK R7438-9 ki so v tem času že prispele) in avto ponovno dali na merilne valje. Tam pa je sledilo manjše presenečenje...
Avto v visokih obratih deluje veliko bolje, verjetno zaradi svečk in lahko tudi zaradi malenkost nižje temperature(3,6°C) ali drugačnega zračnega pritiska(10,2mbar višji)... Dyno meritev je pokazala 532HP@6545rpm in 582,1Nm@6158rpm pri 1.9bar pritiska(Več ne gre zaradi omejitve originalnega 3BAR MAP senzorja):