Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 164
Pridružen: Po jul 12, 2004 10:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a _Dejan_ Sr jul 31, 2019 11:34 am

Probaj se zmenit ce obstaja moznost depozita in ti v naprej posljejo turbo in ko ga zamenjas posljes svojega nazaj in ce je ok, dobis depozit nazaj... Pri Littco in TTH vem da je to opcija...
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 164
Pridružen: Po jul 12, 2004 10:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a _Dejan_ Pe sep 13, 2019 7:55 am

No da malo osvežim temo in dogajanje zadnjih tednov... Sredi avgusta dan pred podaljšanim vikendom in odhodom na morje se je med vožnjo avta prižgala EPC lučka, pričela utripati lučka za težave motorja in avto je pričel trokirati... Ob priklopu na tester je pokazalo napako na cilindru 3(misfire in izklop cilindra), ter prenizek pritisk goriva... Sledila je odstranitev svečk, na katerih ni bilo vidnih nobenih poškodb le nepravilnost izgorevanja, ker toplotna vrednost ni ustrezala tisti, ki bi morala biti(Nove svečke so bile naročene iz tujine in sem čakal dobavo, ker se jih v sloveniji žal ne da dobiti)... Ko sem odstranil svečko pa me je čakalo presenečenje. Najprej sem zaslišal čudno kovinsko pihanje in hitro sem pograbil kamero in posnel zvok, kasneje pa še z endoskop kamero video.... Ugotovil sem da je prišlo do okvare injektorja, ki je ostal stalno odprt in vbrizgaval gorivo v cilinder tudi ko nebi smel(Avto ugasnjen).

VIDEO

Sledil je pregled cilindra in ocenitev škode, ki je nastala z izpiranjem olja iz cilindra...

VIDEO

Na cilindru so se videle sledi, ki pa niso globoke, zato sem se odločil da avto odpeljem k CSS in potestirajo kompresijo, cylinder leak in zamenjamo, kar je potrebno... Kompresija in cylinder leak hladnega motorja je bil ok zato smo se odločili, da zamenjamo injektorje in olje(V olju je bilo veliko goriva) in opravimo teste še pri toplem motorju. Tudi topel motor ni kazal nobenih težav, zato so opravili še servis(Ponovna menjava olja in filtra, da se izloči ostanke goriva v olju), zamenjali svečke(NGK R7438-9 ki so v tem času že prispele) in avto ponovno dali na merilne valje. Tam pa je sledilo manjše presenečenje...
Avto v visokih obratih deluje veliko bolje, verjetno zaradi svečk in lahko tudi zaradi malenkost nižje temperature(3,6°C) ali drugačnega zračnega pritiska(10,2mbar višji)... Dyno meritev je pokazala 532HP@6545rpm in 582,1Nm@6158rpm pri 1.9bar pritiska(Več ne gre zaradi omejitve originalnega 3BAR MAP senzorja):

Slika
 
Uporabniški avatar
whitee
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 515
Pridružen: Pe nov 22, 2013 9:25 pm
Kraj: Kozje

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a whitee Pe sep 13, 2019 11:41 am

No tole pa je prava raketa :tomidelej:
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Po jun 11, 2007 1:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a ven0m So sep 14, 2019 2:26 am

Dejan lepo rešene težave in bomba rezultat na hp!! 8)

K sreči ni prišlo do hydrolock-a, ko ti je vlil injektor to bi šele bila katastrofa. Teh par praskic tudi, če bi bilo huje se še da rešit. Glavno, da tesni kot more! Morda edino mej v mislih menjavo obročkov, glede na to kak napor daješ na motor in kaj so sedaj dali skozi s primankljajem oljnega filma.
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7270
Pridružen: Če jun 26, 2008 3:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a pskoda Ne sep 15, 2019 7:57 am

Jaz sem bral na forumu golfmk7.com in se je dober rešilo.
Motor je brezveze odpirat šlatat po njemu. Pusti kot je, ker risi so vsaj kar se vidi po videu majhni bi pa vsaj jaz ostal na tej moči.

Kako to, da si se odločil za te svečke in ne od RS7, ki so dobavljive pri nas?
Lp
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 164
Pridružen: Po jul 12, 2004 10:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a _Dejan_ Ne sep 15, 2019 10:37 pm

ven0m v najslabšem primeru bi morali pohonati cilindre za 0,5mm, dati večje bate, če bi bilo to potrebno bi dal tudi kovane ojnice... Če se že 1x odpre motor pol se tistih nekaj 100€ ne pozna veliko... Če bi poskušal zagnati motor bi lahko zvil ali polomil ojnice(posledica hydrolocka)...

pskoda NGK sem vzel ker so bolj primerne... Od RS7 so samo 1 temperaturni razred hladnejše kot originalne, te NGK so 2. Za Stage 1 in 2 so RS7 svečke čisto ok pri stage 3 jaz nebi reskiral, verjetno bi tudi bile ok, glede na to da ne hodim na track daye in moč redko izkoriščam... So pa RS7 svečke 2-3x cenejše kot te NGK :D
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7270
Pridružen: Če jun 26, 2008 3:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a pskoda Po sep 16, 2019 5:52 am

:shock: od audija RS7 zadnja verzija NGK 06K-905-601-M sem na uradnem servisu vprašal za ceno in je ena cca 30€

https://www.ngk.com/product.aspx?zpid=10136
To imaš te? Pri teh svečkah je heat range 9 od rs7 imajo res mislim da heat range 8
Lp
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 164
Pridružen: Po jul 12, 2004 10:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a _Dejan_ Po sep 16, 2019 8:09 am

pskoda ja te imam ja in imajo heat range 9, RS7 imajo 8 originalne pa 7. Pri nas so zlatarji... Jaz vse original dele kupujem v tujini, če se mi ne mudi in imam čas počakati 2 tedna na dobavo, ker jih kljub poštnini dobim ceneje... NGK RS7 svečke naroči raje iz tujine jih dobiš mislim da za okoli 80 funtov mogoče še manj...
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7270
Pridružen: Če jun 26, 2008 3:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a pskoda To okt 22, 2019 6:58 pm

Danes sem nenjal notranje dele od vis-a hpfp in ni neka znanost. Tudi brez hidravlične stiskalnice se da zamenjat.
V kombinaciji z svečkam od rs7 (na uradnem dobil za 95€) dela vrhunsko in skoraj ni nobenih missfires-ov oz veliko manj kot je bil motor še stock
Lp
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 164
Pridružen: Po jul 12, 2004 10:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a _Dejan_ To okt 22, 2019 8:29 pm

edit mod
Predhodnega posta se NE citira


Mene osebno ni stalo nič dražje če mi jo naredijo direktno pri VIS, ker sem kupil novo HPFP in poštnino preusmeril direktno na njih namesto k sebi, potem pa plačal za VIS internals in poštnino do mene :) Oni so lepo zmontirali notranjost in naredili test :)

Za tvoj stage 2 so RS7 svečke več kot odlična izbira, za stage 3 je potrebno še eno stopnjo hladnejše kot so od RS7 posledično je potrebno seči globoko v žep...

Je pa še ena novost :) Kot izgleda bom moral menjati sprednje ploščice, ker se je v soboto prižgala lučka za obrabljene zavorne ploščice... Razen če je kaj narobe z senzorjem...
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7270
Pridružen: Če jun 26, 2008 3:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a pskoda Sr okt 23, 2019 4:05 pm

Avto je že cca 1 mesec na stage 3. Sem šel osebno v dahavo k tte in so mi turbino v 2h predelali.
Po tuningu je bilo kar nekaj missfiresov (cca 8 po cilindru) zato sem vgradil rs7 svečke in vis hpfp in zdaj je motor videti vesel
Lp
 
Uporabniški avatar
emozul
Uporabnik
 
Prispevkov: 1208
Pridružen: So jan 26, 2013 1:11 pm

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a emozul Sr okt 23, 2019 4:33 pm

Dejan to je verjetno podpbna zverina kot tvoja
https://www.briskoda.net/forums/topic/4 ... -a-sleeper’s-journey-–-280ps-to-560ps/
https://www.youtube.com/watch?v=3yPgS6RWGOI
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 164
Pridružen: Po jul 12, 2004 10:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a _Dejan_ Sr okt 23, 2019 7:09 pm

@pskoda nisem vedel :) Super :) Si vzel TTE555, TTE535, TTE525 TTE480 ali TTE475? Si remap naredil kje pri njih? Kaj ste dobili ven? Si probal dodati kaj etanola v gorivo? Kje tankaš(Poizkusi drugo bencinsko postajo)? Meni v višjih prestavah(5 in 6) tudi začne malo vleči nazaj vžig(1°) na določenih cilindrih in sem malo začel razmišljati o priklopu WMI na JB4 box če ne zaradi drugega zaradi varnosti in bolj stabilnega delovanja motorja, sam pol mi spet ne bo dovolj in bom hotel še več :)

@emozul ne on je par stopenj višje :) Ima drugo sklopko, motor rebuildan z kovanimi ojnicami in bati... Posledično ima okoli 100Nm več navora jaz preko 600Nm ne smem it ker sklopka in motor ne bosta zdržala... Turbo ima še ogromno rezerve ker ga laufam na 1,8-1,9bara(Notri imam original 3BAR senzor, ki ne omogoča nadzorovati več pritiska). Nekateri laufajo ta turbo na 2.2bara(Z uporabo 4BAR senzorja) ... Še kakšnih 5-10k € zraven pa bi lahko izkoristil turbo do konca in se mu približal pri moči/navoru :)
Je pa problem pri teh avtih teža, superb(odvisno od opreme, ki jo ima) je še težja od mojega(1550kg) in posledično so vsi sklopi podvozja veliko bolj obremenjeni kot pri lažjih avtih in je tudi potrebna večja moč za dosego enakih performančnih rezultatov...

Recimo moj je imel "serijsko"(z izpuhom, downpipeom, intercoolerjem, filtrom in brez tuning boxa) cca. 330HP in 430Nm in 100-200kmh je dosegel v 11.2 sekundah. Z tuning boxom in istim hardwareom je imel 370HP in 490Nm in dosegel 100-200kmh v 10.09 sekundah. Z TTH540 turbom in 530HP in 580Nm pa sem dosegel 100-200kmh v 8,64 sekundah.Je pa sigurno še nekaj rezerve, ker sem poizkusil samo 1x in bi rezultat lahko izboljšal za kakšno desetinko...
 
DAVORIND123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Ne nov 03, 2019 12:34 am

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a DAVORIND123 Po nov 04, 2019 2:52 pm

Pozdravljeni!

Sem nov član na forumu, pridružil pa sem se zaradi objav člana Dejana, s s katerim imava skupen avto Seat leon Cupra ST in je zelo na dober in podroben način opisal celotno predelavo vozila. Kot sem omenil imava podoben avto, moj je letnik 2015, s paketom Performance, a brez štirikolesnega pogona in pri prav tako CSS Tehnologije izmerjenih 352 KS in skoraj 500 Nm navora. Pri tem podjetju so mi rekli, da je predelava zelo kvalitetno narejena, z zelo lepo krivuljo navora in moči! Že prej sem skoraj pet let vozil Seat Leon ST 1.4 TSI, 150 KM, s katerim se bil tudi zelo zadovoljen! Za nakup Cupre pa sem se odločil, ker je zelo dober kompromis med uporabnostjo, ceno in zmogljivostmi, zelo dobra "dvoživka" bi se reklo! Edino kar me moti, pa je sam hrup izpušnega sistema pri avtocestnih hitrostih pri okoli 120 - 180 km/h, saj je izpušni sistem precej glasen in pride v neko neprijetno resonančno območje, ki je rahlo moteče. Zato bi vprašal Dejan, ali je pri vašem vozilu enako in kaj morebiti predlagate v odpravo tega, saj je bil prejšnji Leon pri teh hitrostih dosti bolj tih. Naj še omenim, da je izpušni sistem z loputami! Prosim za odgovor in veliko srečnih kilometrov na cesti!

Davorin, Celje
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 164
Pridružen: Po jul 12, 2004 10:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a _Dejan_ To nov 05, 2019 10:13 pm

Pozdravljen Davorin,

Če sem prav prebral nimaš originalnega izpuha, ker Cupre serijsko niso obstajale z izpušnim sistemom z loputami. Kaj za en izpušni sistem imaš? Si menjal tudi downpipe? Meni osebno je bil original pretih in ni ob pospeševanju bilo čutiti nobene športnosti. Sedaj je z zaprtimi loputami glasnejši kot original a še vedno ne moteč tudi na daljši vožnji pri 130kmh. Ko je izpuh odprt pa je zelo glasen :) Preveri ali ima tvoj izpušni sistem poleg zadnjih loncev tudi resonator. Moj ga ima:
https://shop.je-design.de/seat/leon-5f- ... e-946.html

Lp
 
DAVORIND123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Ne nov 03, 2019 12:34 am

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a DAVORIND123 Sr nov 06, 2019 10:52 am

Najlepša hvala na odgovoru, ga bom danes peljal k podjetju Izpušni sistemi Novak v Celju, da pregledamo, kaj za en izpušni sistem imam montiran na avtomobilu in smo na vezi! Avto imam šele slaba dva meseca in ga počasi "spoznavam", ha, ha!

Lep pozdrav!

Davorin
 
DAVORIND123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Ne nov 03, 2019 12:34 am

Re: Seat Cupra ST by _Dejan_

Napisal/-a DAVORIND123 Po nov 11, 2019 11:00 am

Dejan, pozdravljen!

Bil sem pri podjetju Izpušni sistemi Novak v Celju, kjer so mi rekli, da je izpušni sistem bil narejen pri njih v Ljubljani in da je vse brezhibno, da ni nikjer kakšne luknjice! Očitno je pač sam sistem malo glasnejši, predvsem v primerjavi s prejšnjim Leonom, če pa boš kdaj v Celju ali okolici, pa me prosim pokliči ( 041 448 292 ), da malo predebatirava in preizkusiva "zverinici"!

Hvala ter lep dan naprej!

Davorin
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov