Odvisno od uporabe ... Ce recimo vlečeš čoln na morje 2x na leto na prikolici NDM je 1300kg realno je zmeraj več pol pa kolona pa po klančini spuščat .... potem dosti mestne vožnje občasno tovorna prikolica lahko še toliko paziš 200k ne boš naredil vsaj ne da bo sklopka pri 200k kot mora bit Dovolj ene par konkretnih zlorab sklopke s prikolico zadaj pa smo že blizu konca..
Če pa vžgeš avto zamenjaš do 6-te in potem pa kruzaš po avtocesti tako jih lahko narediš tudi milion kilometrov
No meni so rekli, da je v bistvu problem vztrajnik (potem sem šel sam gledat in odkril, da so dvomasni vztrajniki pogosto problem), ampak da naj zamenjamo tudi komplet sklopko, zato smo to storili. Vozimo pa kot sem rekel nekje 80% AC, ostalo mesto. Prikolic ipd. nimamo.
@danis svečka je bila kupljena pri Eurotonu, kot sem rekel je pa tudi na autodoc precej podobna cena, drugje pa nisem iskal.
Hvala za vse komentarje. Pri vseh teh stroških me je zbodlo predvsem to, da so se pojavili takoj po izteku garancije (se mal zamisliš) pa tudi to, da konkretno tega s sklopko/vztrajnikom na pooblaščenem servisu v januarju, ko je še bila garancija, niso omenili.
Popolnoma razumem tvojo frustracijo. Je pa tako doloceni avti ki sem si jih lastil ali pa si jih se laufajo po sistem tankaj-vozi in so buletproof imas pa "limone" kjer kljub vsej skrbi stalno nekaj crkuje. Se ti vse skupaj zameri.
Še moja izkušnja z opelico. Sam sem imel astro 1.7 130KM, kupil novo. Zavore so šle pri 75tkm, s tem, da sem imel ca. 85% avtoceste. Akumulator sem mogel zamenjati dva, v 6 letih lastništva. Mogel sem menjati tudi mikro jerman, svečke in vztrajnik mi je zdržal in ni bilo potrebe po menjavi. Na splošno nisem imel toliko težav, je bilo pa nekaj takih cvetk, da se mi je zameril (lak, škripanje, sestava,...).
Pozdravljeni! Po dolgem času se ponovno javljam. Z Insgnio odlično sodelujeva in nabirava kilometre. Edina okvara zaenkrat je bila žarnica luči za registersko tablico. Zadnje čase je malce manj uporabljam zaradi službenega vozila drugače pa poti odpravlja odlično. Nekaj časa nazaj sem naredil v šusu skoraj 500 km (Nemčija) in iz avta sem prišel spočit in brez bolečin v hrbtu. Podvozje in sedeži (podaljšek sedalnega dela) odlični. Plani na vozilu so spomladi temeljito čiščenje in poliranje, prilepit tablice in še sedaj v kratkem zamenjati vse žarnice v vozilu v led. Spodaj je najprej še nekaj slik iz dopusta v avgustu, potem še nekaj posamičnih slik Insignie, prvič sem uporabil tudi serjisko vlečno kljuko ( samo 1 km ). Prtljažnik morem priznati je zelo velik to sem videl, ko sem selil garažo vanj gre zelooo veliko stvari. Na koncu pa je še ena slika prvega oz. edinega snega letos na primorskem.
Uživajte praznike in srečno 2020!
Dopust
Insignia
Vleka prikolice ter selitev garaže
Sneg na primorskem, december 2019
Citroen C5 najbolj (h)udoben avto na celem svetu Citroen C5 2.0 BlueHDi 180 Exclusive Avt. 2016 (privat) Opel Insignia 2.0 CDTI edition start/stop 2014 (privat) Citroen C4 1.6 HDi 2011 (privat) Audi A6 Avant 3.0 TDI clean diesel quattro S tronic 2015 (služben)
Hmm dobro vprašanje. Moja osebna in laična primerjava med A6 in Insignio je takšna. Insignia ima nekakšno drugačno podvozje katero je vsaj meni zeloo udobno. V tem avtu lahko naredim veliko km brez prestanka, kar pa za A6 nemorem trditi. Večkrat se zgodi, da je vožnja po slabih cestah zelo trda. Oba sem že natovoril polna in vsaj v mojem primeru je Insignia pojedla več tovora. V vsem drugem pa iskreno zmaga Audi. Motor ima boljše pospeške, tehnološki pripomočki so bolje izpopolnjeni npr. Insignia potrebuje več časa za preklop kratkih in dolgih luči, odzivnost navigacije je tudi v prid Audiju. Motor pri Audiju je tudi fenomenalen je pa zato tudi poraba 2 oz tudi 3 litre višja z mojo vožnjo. Glede stroškov pa tudi zmaga Audi. Sedaj ima na števcu 165.000 km, imam ga že od novega in sem sam večinoma edini uporabnik (max 5.000 km so prevozili drugi). Pri 150.000 km je šla turbina par tisoč km prej pa tudi matrični žaromet na servisu pravijo tudi da bodo v kratkem svečke za zamenjati. Insigno bom 19.1 imel eno leto in zaenkrat nimam nobenih pripomb.
*fun fact danes je 1 leto odkar je prišla Isnignia v Slovenijo in danes je tudi dan na katerega sem šel Insignio prvič pogledati. Lp
Citroen C5 najbolj (h)udoben avto na celem svetu Citroen C5 2.0 BlueHDi 180 Exclusive Avt. 2016 (privat) Opel Insignia 2.0 CDTI edition start/stop 2014 (privat) Citroen C4 1.6 HDi 2011 (privat) Audi A6 Avant 3.0 TDI clean diesel quattro S tronic 2015 (služben)
ok, hvala! edino glede stroškov, ko praviš, da zmaga audi, ne razumem najbolje...je to "zmaga", ker so stroški toliko višji, ali si presenečen, da ni tako drago? Glede na to, da voziš insignio eno leto in še nimaš pripomb, predvidevam, da pravih stroškov z njo še nisi imel...
Žal zmaga zaradi stroškov... Od kar je doma je vedno nekaj bilo narobe 1x na 3 mesece vrže na računalnik napake katerih sploh ni, občasno klimatska naprava ne deluje... na kratko premium avto. Res je v enem letu odkar jo imam ni napak na Insigni in me zaenkrat (upam, da tako tudi ostane) še ni pustila na cesti za razliko od Audija. lp
Citroen C5 najbolj (h)udoben avto na celem svetu Citroen C5 2.0 BlueHDi 180 Exclusive Avt. 2016 (privat) Opel Insignia 2.0 CDTI edition start/stop 2014 (privat) Citroen C4 1.6 HDi 2011 (privat) Audi A6 Avant 3.0 TDI clean diesel quattro S tronic 2015 (služben)
Proti C5 je pa druga zgodba. C5 ima močnejši motor in tudi boljše pospeške. Udobje je v C5 fenomenalno meni osebno je C5 top avto vedno bil in tudi bo. Žal pa C5 ni dober v vsem. Glede menjalnika nebom komentiral saj potrebuje dosti časa za prestaviti in ni niti odločen Insignia je ročni takoda neke primerjave ni. Odlagalnih mest v C5 skoraj ni nič v Insigni pa jih je veliko. Glede multimetije sta oba neka srednja žalost noben ni pretirano hiter. Meni osebno deluje C5 bolj prefinjen saj ima tudi več detajlov. Isnignia je imela leta 2014 več bombončkov kot C5 2016. V C5 od leta 2008 ko je prišel ven pa do konca proizvodnje nekih sprememb niti ni bilo. Takoda moj zaključek C5 je super prefinjen in uglajen amapk malce zastarel in tu ga Insignia dohiti.
* C5 in C4 bosta v kratkem naprodaj
Res je dosti časa sem bil nekativen ker sem prav pozabil na forum:-) Lp
Citroen C5 najbolj (h)udoben avto na celem svetu Citroen C5 2.0 BlueHDi 180 Exclusive Avt. 2016 (privat) Opel Insignia 2.0 CDTI edition start/stop 2014 (privat) Citroen C4 1.6 HDi 2011 (privat) Audi A6 Avant 3.0 TDI clean diesel quattro S tronic 2015 (služben)
Turbina je potrošni material? Morda v enakem smislu kot je tudi blok motorja potrošni material - 'slej ko prej se vse iztroši'.
Ampak da je samo 150k km za turbino v navadnem avtu postalo običajno in sprejemljivo, je pa že skoraj smešno. Nekateri v toliko kilometrih še sklopke ne iztrošijo, pa je definitivno mišljena kot potrošni material.
Lej, kako bi pa drugače poimenoval strojni del, ki se ga vedno bolj pogosto menja, pa je bil donedavnega predviden "za celo življensko dobo motorja ob primerni uporabi"?
Hja turbiba je šla Audi A6 2015. Ravno takrat ga nisem vozil jaz. Me pokliče voznik avto žvižga in se čudno obnaša. Kakšno uro kasneje pravi, da ne gre nikamor več. Kliče avtovleko iz Halleina (A) do Ljubljane. Na pooblaščenem pravijo turbina kako in zakaj še danes nevem vem pa da znakov ni bilo nobenih prej. Je pa tako ponavadi imamo službene avte do 150.000 km amapk tale je izjema, ker je bilo preveč vloženo vanj. Lp
Citroen C5 najbolj (h)udoben avto na celem svetu Citroen C5 2.0 BlueHDi 180 Exclusive Avt. 2016 (privat) Opel Insignia 2.0 CDTI edition start/stop 2014 (privat) Citroen C4 1.6 HDi 2011 (privat) Audi A6 Avant 3.0 TDI clean diesel quattro S tronic 2015 (služben)