
Tema je mišljena kot nek spletni dnevnik, kjer bom vodil evidenco vzdrževanja in predelav.
2014 F22 M235i , RWD, ročni menjalnik
Za nakup se moram zahvaliti prijatelju Mihi, saj sva bila takrat ravno pri njemu na kavi in nekaj gledala M235i na avto.net, pa sva opazila, da je ta spustil ceno… in tako sem naslednji dan že bil na ogledu

No, pa zahvaliti se mu moram tudi ker mi je dovolil peljati njegovo M2 in takrat sem vedel, da je 2ka to to

F22 se mi zdi super nadomestilo, ker kdo me pozna (pa saj sem že tudi v tisti temi omenil) ve, da sem skoz jamral, kako velik avto je E92… enostavno preveč »coupe-jevski« in premalo zabaven. No, 2ka mi je zaenkrat pisana na kožo. Vizualno top (ni še na tisti točki kot je bila E92 but we are getting there), velikost je taprava, N55 motor je super (zaenkrat brez težav), od opreme ima vse kar potrebujem in še več (itak nisem zahteven glede tega, želel sem v glavnem šibedah in veliko navigacijo, športni sedeži in volan pa so itak že v originalu pri M235i).
Ob nakupu je imel malenkost manj kot 115k km, trenutno jih ima 118k km.
Na avtu so bile ob nakupu črne ledvičke (nisem preveril, če so original… ampak bi znale biti), distančniki spredaj in zadaj ter odstranjen srednji lonec, tako da je malo bolj glasen – ampak ne dosti bolj.
Kdor je spremljal temo o E92 si lahko misli v katero smer bodo šle predelave

Drugače pa načrti so:
19'' platišča, OEM LCI blackline zadnje luči, AK display ali pa M2 LCI števec (me izjemno moti, da ni prikaza temperature olja… s tem bomo to rešili), znižat (nagibam se k Bilstein B12/B14) , M performance dodatki (sprednji podaljšek, stranski podaljški, zadnji difuzor, zadnji spojler, prestavna ročica, morda volan), morda dodatno temnenje stekel, M4 LCA, M4 karbonski strut bar, menjava charge pipe, boost pipe ter intake pipe (skratke vse kar je plastično bo zamenjal aluminij), nov (večji) intercooler… nato pa šele večanje moči

Nadgradile se bodo tudi zavore, v planu so pletene zavorne cevi, Zimmerman Coat Z diski ter Ferodo ds2500 zavorne ploščice.
Vmes se bo verjetno še kaj spremenilo, dodalo, zamenjalo… skratka, we go with the flow.
S predelavami se mi sploh ne mudi, tako da morda vmes par mesecev nič ne objavim, pa potem spet kaj

VIN:
https://bimmer.work/vin/vfa4d687e08049f ... 738e3d5bb/
Prve slike na ogledu v LJ (funny story, čisto slučajno smo se dobili na parkirišču, kjer je slikal avto za oglas)


Po plačani ari ga je lastnik parkiral v garažo in s temi km me je tudi pričakal


in po nakazilu na TRR prodajalca... here we go!



seveda se je takoj po nakupu opravil tudi oljni servis ter menjal kabinski filter. Pri tem se je ugotovilo, da ima avto že vgrajen K&N športni filter (enako srečo sem imel že pri E92)

Servis sem opravil pri Avtoservis Maribor. Uporabljeno je bilo Motul 5W30 olje.
Prve "malo boljše" slike, ko sem avto registriral






V družbi bivše E92





iiiin seveda the mod bug bit karseda hitro… v prvih dneh lastništva se je spremenilo:
- navadne žarnice za smernike so zamenjale Osram Diadem žarnice
- zalepljene registrske tablice
- 90mm nastavki izpušnega lonca
- odstranitev vseh napisov & emblemov
- M Performance stopalke
- BMS clutch stop
žal razen teh dveh slik nimam drugih, pa še to iz fb shranjeno da je potato quality :fight


Trenutno imam na barvanju M pokrove ogledal ter ob menjavi ogledal se bodo zamenjali tudi smerniki v ogledali za LED dinamične

Doma imam že tudi 6000K xenon žarnice, ki čakajo na moj čas, da menjam :

Zaenkrat smo obstali na tej točki, ko bo kaj novega objavim, do takrat bom pa užival v vožnji

lpD