Pa se favoritka lemans:
Škoda Pickup, Česká republika 2004
Dvoudveřový jednomístný závodní pikap, motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec Škoda s rozvodem OHV, objem 1490 cm³, vrtání i zdvih 78 mm, komprese 11,9, výkon 95 kW (129 koní) při 6500 ot/min, točivý moment 148 Nm při 5500 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost 780 kg, maximální rychlost 205 km/h a zrychlení na stovku za 9 s.
Vůz na snímku patří do starší generace pikapů Free Style, vycházejících z modelu Škoda Favorit. Zřejmě pochází z roku 1994 nebo 1995.
Škoda PickUp Free Style 1.3, ČR 1993
Dvoudvéřový jednomístný závodní automobil, motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1289 cm³, vrtání 75,5 mm a zdvih 72 mm, komprese 12,0, výkon 78 kW (106 koní) při 7000 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, hmotnost asi 750 kg, spotřeba 10 litrů/100 km a maximální rychlost 195 km/h.
Závodní vozy pro národní okruhové závody Pick-Up Free Style připravovala firma Autospectrum 2000 Mariánské Lázně. Základem byl vůz Pick-Up odvozený z modelu Favorit, u kterého byla ložná plocha zakryta speciálním plastovým dílem.
Národní okruhové závody Škoda Pickup Free Style se pořádaly od roku 1994. Původně se jich zúčastňovaly vozy Favorit Pickup, později Felicia Pickup. Objem motoru byl záhy zvýšen na 1,5 litru