HI mene zanima kaj morem narest da povecam moc motorja v twingotu.
Notr sm dal K&N športn filtrsam to je čist premal.
Kaksno možnost mam da ga navijem na ene 90 kojnckov.Drgac mam ze vse gor vse spojlerji kar je mozn ,znizan,fedri,felge,185/50/14 .
Hocem ga v 0 predelat.
THX CAO!!
No, no, tok pa ravno ni treba potolčt možakarja Sej se strinjam, da ni realno, da ljudje hočejo kar ful enih konjev pridobit pa to, ampak do tega itak sami prej kot slej pridejo.
Kekec: vse možnosti, ki bi prišle v poštev so več al manj predebatirane v raznih topicih, tko da boš sigurn kej uporabnega najdu. Sam da ne boš pol ful divjal po cest, hehe.
Jo
Mene zanima kaksna razlika bi bila ce zamenjam odmično gred pa dodam čip (zamenjava elektronike ).Kolk velik se pozna ce katalizator dol vzamem.A kdo ve kir ima pooblaščen servis za friziranje masin in dodajanje čipov za renault.
Kok je realno pridobitev konjev z normalnimi posegi v masino in prblizna cena predelav.
THX CAO!!!
Videl sem kit za zamenjavo odmicne gredi na AXu. V UK stane okoli 500 funtov. Zdej pa zracunaj ce se splaca.
Z vsemi temi modifikacijami nebos prisel na 90 konjev pomoje. Sej vem da je ta stavk ze ogulen, ampak mogoce bi pa zamenjal twingota za 1.2 16V ki ma ze sam po sebi 75 konjev.
Aja, pa ce resno razmisljas o tuningu je treba weight reduction nardit zadnje sedeze ven, rezevno kolo stran, sprednjo haubo zamenjat s plasticno, tapete dol potrgat...
Dejte mi povedat a ostane katalizator gor ce zamenam kolektor pri avspuhu.Ce se da sportn kolektor pol se neki pozna sm slisu od kolegov.Zarad tega ka bojo na tehnicnih pregledoval ce ga mas gor al ce ga nimas sam ce ga ne bos mel gor ti ne bojo potrdil tehničnega
CAo.
A ni twingo injection ? Drugace pri motorjih s fergazerjem pa baje dost pomaga dupli fergazer (se bols 2 enojna). Ce pa dize povecas se pa tudi na porabi pozna baje.
Katalizator pa dej tko zrihtat enem majstru da ti ga bo odstranil pa rko naredu da ga bos lahk na roke gor zasraufu ko bo treba. Pol pa pred tehnicnem gor das pa je. Ker ce bos katalizator gor mel motor se vedno nebo mogel zadihat pa bos brezveze kolektorje menjal.
GFors pravi: Ej 4sale, od kdaj je pa Kekec možakar?! Pa ni to deda mraz (siva kučma, bela brada):D Da ne bi men kdaj reku možakar (vsaj dokler ne bom star okr. 75 let), k bom užaljen:D:D:D
Ma hotu sem bit ful avtoritativen, pa vidm da sm napačnga prestrašu . Sicer pa dragi možakar Gfors, kaj pa jst vem kok je Kekec star.
Nazaj k prvotni temi. Jst mislm, da je najbolš varijanta kar se katalizatorja tiče, kupit športnga. Pol maš najmanj problemov ( pa še rečeš lohk, da si ekološko osveščen, hehe ) Je pa res da to košta.
JO
A kuk sm str 24 bom.Ja zanima me nisi me zastopu ka sm te prasu , ko menjas kolektor a tam pol katalizator ostane gor al ne .Kok se pa pozna ce ni katalizatorja.A poznas koga dobrga mehanika ,da mi bi porihtal katalizator ,da bi ga lahko sam pol dol pa gor dal.To bi sigurno naredu na prirobnico.Pa za dize a tut poznas kirga strokovnjaka ,da bi mi jih zamenu a pa se bi dost poznal?A misles da se bi dal kaksne dele od motorja zamenjat od druzga mocnejsga motorja kot recimo clio 16 V al pa kir renaultov motor.Pomoje drugi motorji ne bi prsli v uporabo.
OK THX CAO!!
No pa dejmo: če menjaš kolektor, ti kat. še vedno gor ostane. Če ni katalizatorja (jst ga nimam) je težko rečt kok konjev je to, je pa definitivno občutek kokr da avto mal laži diha. Pr mehanikih ti kej dost ne morem pomagat. Kar se pa tiče delov od drugih motorjev morš vedet, da bo pol tvoj motor manj zanesljiv. Osnovno pravilo je pa da ena stvar potegne sigurn za sabo še kakšno drugo. Tko boš mogu tut bremze mal hujše narest, pa podvozje, pa še kej.
Jest ko so mi dal v A3M u sportn filtr gor so mi ga dal direktno na motor.Za hladitev filtra mi je pa pol spelajv iz rez sprednega spojlerja do filtra . A je kej narobe ka sm bral da ni dobr direktno dat na masino filtr . Ka sm gledu mam jest pol naprej tut elektroniko letnik je 98 model 99.
Zej bom pa cist simpl vprasu povej mi kaj morem narest da mi avto doseze 190 al pa 180 km/h dnar bom ze nasparu.hehehe
cao
Ja na tehnicnem ti nimajo kej tezit ker te zici ka jih bom kupu majo a test.Jih pa edn dela ka se poznamo .Jih dela tut za rally.
BOmba zici .Odzadi jih prpnes na zadna pasova to govorim o 4 tockovnem pasu.Zato ker 4 tockovni pas mora bit odzadi prsranfan pod 45 stopinskem kotu.Lahko se pa tut z navadnim prpnes.Prvom zic pa bom sam zamenu starga bom dol vzel iz ogrodja pa tega dal gor ni tezko . Ta zic je fiksen samo naprej pa nazaj lahko drgac pa kukar ga das notr pol tako mas razen mas 3 do 4 lukne pa pol lahko nastavlas sam mores odsramfat pa spet na nov nastavt RES RALLY VARJANTA.
OK dejte se men mal pomagat!!!
cao