Ja, tile miti in legende o Roverju obstajajo vse, odkar so začeli prodajat nove modele od letnika 96 naprej. Res je, da je bil takrat servis dokaj drag. Ampak takole je: če boš peljal Opla, Renaulta ali bilo kak avto na original servis boš pač plačal originalne dele, ki pa niso poceni. Ponaredkov za Roverje je danes ful, pa niso ama baš nič bolj dragi, kot pa ostali.
Fora je pač ta, da tega modela Vi pri nas ni bog ve koliko in so deli zanj malenkost dražji, kot za vsak drug športni avto. Prej sem imel 214 Si, pa ni crknal prav nič. Edino jermene sem menjal, pa zadnji lonc (me je prišel 18.000 SIT recimo, kar ni drago). Pokvarljivost... Vsak avto se lahko pokvari, če misliš, da je dovolj, da ga samo natankaš in voziš a ne ? Je pač moja ljubezen do Roverja, tako kot recimo od nekoga do Renaulta

In moram rečt, da je ta avto prilepljen na cesto in gre kot raketa. To je to. Pa če ga tiščiš non stop do 7.000 obratov, bo pač popil kak liter bencina več.
aRTy