








kot vidite gre za prvo generacijo MR2 modelna oznaka aw11. Motor je 1.6 in ima z katalizatorjem 116 konjev pri 6600U/min. Blokada pri 7800.

Iskal sem ga nekje 3 mesece. Namreč jih je kar nakaj za dobit (večinoma so v nemčiji) moji iskani pogoji so bili dober motor (tale dela kot nov) znucana zunanjost, ker bo itak preurejen po mojih zamislih

še nekaj informacij o avtu, ker dvomih, da ga vsi poznate :P :
- prvi serijski japonski avto s sredinskim motorjem
- proizvod med letami 1984-1990
- Mid engine Rear wheel drive 2-"sitzer" (MR2)
- 4a-ge motor (uporabljen tudi v ae86 in celici at160) ima dober tuning potencial in vzdržljiv
- 4a-gze motor za ameriški trg (supercharder) s okoli 150 konji
-rezervar za gorivo med sedežama
-lahko bi se mu reklo cestni gokard


Project bo zajemal:
- predelavo notranjosti: (recaro sedeži, šprotni volan, prestavna ročica v retru stilu (ferrari - alu plošča z zarezami za prestave) detajli nontranjosti v kombinaciji črna-bež ali bela, in še kaj
- predelava zunanjosti: predelan sprednji del (clean varjanta-odstranjeni žmigavci in pozicije, povečana sprednja reža za dostop zraka, sprednje luči "sleepy style", odstranjeni stranski žmigavci, odprtina za dolivanje goriva preseljana za zadnjo šipo in namesto tega bo enak zračnik kot na desnem boku in bo služil za več zraka k zračnemu filtru, ostranjen zadnji spojler (clean), odstanjen zadnji odbijač in namesto tega narejen spodnji del komplet s šasijo avta (težko za razložit

- predelava motorja: večanje kompresijskega razmerja ( nizanje glave), lajšanje vztrajnika, predelava izpušnega sistema, izboljšanje dotoka zraka, optimiranje elektronike, pa če bo kaka poceni varjanata za ojštre odmične

to je na "kratko" o tej legendi vse.. bomo vas obveščali kako se bodo stvari odvijale

zahvanjujem se vsem za podporo in sam upam, da bo vse uspelo kot je zadano.
posebej bi se zahvalo uporabniku iz mobisuxa tayfun-u. brez njega neven, če bi se začel tale projekt! Hvala ti.
Lp