Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
mihakrapez
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Če mar 04, 2004 3:17 pm
Kraj: Ljubljana

Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo

Napisal/-a mihakrapez So mar 04, 2006 10:13 am

Pred pribljižno 5 leti sem si omislil zgoraj omenjeno zadevo.

Zatem sem se odločil da bi zadevo nekako poštimal (frame off).
Tako se je vseskupaj začelo.
V petih letih se je nabralo veliko slikic zapravilo obilo denarja porabilo veliko časa in zadeva naj bi bila končana vsak čas.
Slikice bom lepil postopoma in od začetka (preveč dela za en dan )

Prej je bilo objavljeno na enemu drugemu forumu sedaj sem se odločil deliti tudi z vami

Lp,
mihakrapez
Zadnjič spremenil mihakrapez, dne Pe jan 04, 2008 1:03 pm, skupaj popravljeno 7 krat.
Slika
 
Uporabniški avatar
mihakrapez
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Če mar 04, 2004 3:17 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mihakrapez So mar 04, 2006 10:15 am

Evo takole Tale slikica je iz časov ko je bila zadeva še komplet.
Avto je bil last Nemške ambasade v Beogradu. Prevoženih ima 52.000km.
In to dokazujejo tudi računi servisov in poštamplana servisna knjiga.
Leta 74 se je ambasador zaletel in avto so parkirali v garažo.
Vmes je zamenjal 2 lastnika vendar se ni nikoli vozil (izgleda da so vsi obupali). Drugi lastnik je sicer zadevo popravil (zelo provizorično in grdo)
Ampak je zaradi pomankanja časa in denarja avto prodal.
Kupil se ga za 300.000 sit kar je bilo za tiste čase kar veliko $$$.
Bil je v ok stanju vse original razen grdega popravila sprednjega dela.
Prilagam slikico nekaj ur po nakupu.

Slike razbitega imam v navadnem formatu in jih moram skenerati.

Slika

Evo takole slikica sprednjega konca.
Tole sem naredil še pri prejšnemu lastniku preden sem ga odpeljal domov.
Slika
takole Avto je izgledal res tipi topi.
Naslednja postaja (podreti in pregledati). Ko sem ga podiral sem videl da ni tako lep naznotraj kot na zunaj :-k . Novi pragi, koloteki,......
Nekaj slikic od varjenja.
Slika
V glavnem 400.000 sit kasneje sem ga pripeljal domov.

demontaža motorja in ostalih delov.
Motor je bil 1.6l 4zly 90km (zvok podoben kot 101ka čeprav moram rečt da je zadeva kar solidno šla)

Slika
Slika
Pa sem ujel kita :D
Slika
Slika
Slika

V naslednji fazi sta mi bila v veliko pomoč G. Zup aka bandit in G K3emni \:D/
Bandit je zrihtal 2 granadi seveda 2.8I v6
Kremni pa prikolico (a ste vedli da granada 2.8i z še enim 2.8i motorjem v prtljažniku nariše krog :-$ samo ne banditu povedat. :D

banditova granada
Slika

pa še moja
Slika

Demontaža motorja, menjalnika, elektrike in še par drugih malenkosti.
Po 3 neprespanih nočeh so granade končale na cesti 2 cesarjev.
Slika


V planu je sledeče:
-Motor zamenjati z 2.8i v6 in nanj namontirati turbino.
-Komplet demontaža celega vozila in peskanje in obnavlanje le tega
-Custom hide away sprednja maska z mexico odbijači (o tem več kasneje)
-Zadnja prema z zaporo.
-RS notranjost
-15 Col RS platišča
-Akumulator in posode ter odvečno kramo iz motornega dela v prtljažnik.
-Custom paintjob
-Spustiti 60mm Spax-Kayaba
-itd.............................................itd.
Slika
 
Uporabniški avatar
mihakrapez
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Če mar 04, 2004 3:17 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mihakrapez So mar 04, 2006 10:17 am

Evo sedaj pa zares.

Motor in menjalnik iz granade smo razstavili zamenjali ležajčke, malo poštimali glave in kompletno predihtali. Zmontirana je tudi močnejša oljna pumpa in posebaj za turbo predelan kaltštart ventil in injektorji.
Naslednja postaja je zadevi še malo spustiti kompresijo in dokončno upašati izpušne kolektorje in turbino ter ostale priveske katere taka predelava zahteva.

To je fordov v6 motor z eno odmično in mehanskim "ajnšpricom"
160 HP (isti kokr ga je mel bandit u capriju).
S turbo kitom naj bi zadeva prešla na cca: 260Km in okoli 5 sec 0-100.
vsaj tako so v angliji na turbo technisu rekli upam da so imeli prav. :metallica


Slikica motorja pred predelavo
Slika
Slika

Pa še menjalnik Predihtan pobarvan nove vilice in nekaj novih sinhronov seveda sacks race potisna in ležaj in 325mm sklopka seveda Sinter iz zelenega carbona. (4 prestave Ford Heavy duty).
Slika

Motorka
Slika

Nosilce je naredil Kr3mni iz 0.5 kvadratnega metra 3.5 mm debelega pleha z macolo. :woohoo

Avto v šprickitu čaka na upašavanje motorja
Slika
Tole je bilo malo zgrešeno ker sem ga dal v šprickit preden sem upašal motor (bomo drugič bolje vedeli).

Mogoče zgleda lahko pa ni bil mačji kašel.
Matrala sva se od 4 pop do 7 zjutraj
Slika
Paše k ata na mamo pa še kardan je u piko :party
Smo ga tudi zalaufali imam filmček samo ga moram uploudat
Zelo lepo poje sploh brez rorov

Vrata+ havbe+ blatniki 3/4 končani
Slika

Kita ven in preme dol #-o
Slika

Slika

Slika
Slika
Slika
Slika

V nemčiji sem naroči nove končnike, amortizerje 60mm- fedre gumice
ležaje navrtane diske,.... v glavne za 1500 eur robe.
sedaj zlagam skupaj premo je že skoraj fertik :priklon
Slika
Slika
Slika
Ostale slikice bom prilepi ko bom spet poslikal :D


Pokrovi ventilov:
So ful redki v Alu izvedbi
Po enem letu matranja sem jih zlicitiral na ebayu za 30. 000 sit.

Pred obdelavo
Slika

Fikret dela čudeže =P~
Slika

Feltne kakršne mi je prodal bandit
Slika

Poravnane pošvasane in crom efect 89%
Slika
Slika


Custom hide away maska v delu
Slika

Pa še photoshop reprodukcija.
Tako naj bi zadeva izgledala ko bo končan
Slika

Alu pragovi in sidepajpi
Spreden odbijač bo nekoliko drugačen samo na robovih bo odbijač (samo 2 kratka končka na robu kakor capri RS ali escord mexico)
Umes pa reže za dovod zraka intercoolerju in oljnemu hladilniku.
Ni nevem kaj ker nisem najbolj vešč v photoshopu ampak da si lahko predstavljate kako bo vseskupi izgledalo.

Update, ko bom spet vijačil najbrž že ta vikend

Lp,

Evo danes sem do konca sestavil sprednjo premo in vanjo upašal motor.
Vse je pripravljeno za začetek upasovanja hladilnika intercoolerja airboxa kolektorjev in turbine.

Motor direktno iz skladišča na sončni svetlobi (po dolgem času).
Slika

Evo zavezan na dvigalki se že dogaja
Slika

Nekaj ur kasneje je sedel Zelo lep pogled.
Slika
Naj vas ne zmoti zarustan nosilec ga je potrebno še pobarvati samo ga nisem hotel, ker nisem bil čisto 100% da bo ok, ker so nosilci narejeni doma
Seveda sem nataknil tudi nove pokrove ventilov in altenator (da vidim če paše gor-seveda vizualno :D
Slika

Nato sem zadevo še zvagal. Paleta ima ene 20 kg in kolektori z turbino bodo imeli ravno nekoliko podobno.
(teža celega vozila bo 1040kg) :twisted:
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
mihakrapez
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Če mar 04, 2004 3:17 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mihakrapez So mar 04, 2006 10:18 am

Evo spet se je dogajal.

Turbo kolektor je sposojen od Donkota za vzet mere.
Seveda ne paše #-o . Ker izgleda, da ima capri več placa.
Vse je izmerjeno in moj kolektor je že v delu.
Slika
Moj kolektor bo narejen iz rostfraja in bo v obliki špageta.
Bom prilepil slikice ko bo gor. Oziroma ta vikend ga bomo že zalaufali.
Bom naredil filmček, da vidimo če kej žvižga.

Lp,

Pa je spet vikend mimo.
Jaz sem zopet šravfal in morem rečt, da je bilo vse ok razen mraza.

Bremze (big calliper upasane na avtu)
Novi ležaji (kolesni)
SOBOTA 04.02.2006 popoldne :D
Slika

Poliranje modula vžiga (še v delu nespoliranega lahko vidite nekaj postov nazaj zraven motorja)
Slika

Ko je bilo vse gor in zraven sem se preselil v delavnico -4C ni gretja.
Pa še 300Hp Viličar INDOS :D.
Slika

Avto na vlilčarja in komplet most spodaj (nisem bil ziher, če bo sploh ratal).
Slika
Slika
Slika
Slika
Tukaj je pa šlo že zares (Sem Kar ornk zobe stiskal al bo al bomo vseskupi kam naslonil) 8-[ )
Slika

Končno je sedlo (le zakaj niso vsi avti tako fini za šraufanje :D )
Slika

Kolo za mero palete ven nosilec menjalnika
Slika

Evo pa še blatnike gor, da vidimo? How low can you go?
Slika
Se mi zdi, da je ene pol metra nižji :banana: Pa še se bo ulegel ene 2 centi.
Prej:
Slika

Potem:
Slika

Pa še malo okoli motorja. U bistvu na koncu sploh ne bo toliko prostora, kot sem sprva načrtoval :-k Vidi se tudi veliki servo (kr ornk projekt) Originalen je ene 2 krat manjši.
Slika

Slika

Evo še jaz in moj ford.
Se mi zdi, da je to edina slika kjer sem jaz gor, pa še ta je meglena (ponavadi jaz slikam in je gor tisti, ki mi pomaga :D).
Slika
Najlepša hvala Tomažu za pomoč.
Slika
 
Uporabniški avatar
mihakrapez
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Če mar 04, 2004 3:17 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mihakrapez So mar 04, 2006 10:20 am

Najlepša hvala za tak dober feedback.
Turbo kolektor je izračunan. Uporabili bomo D-tip oblike za največji možni izkoristek :badidea .
Za osnovo sem vzel Turbo technicsov kit za za Caprija 240 koničkov pri 0.4 bara. Seveda bi z večjo turbino prišel na pribljižno 250-280 seveda na zadnjih kolesih.
V Angliji so mi dali podatke za moj menjalnik in diferencial. 0-100 km/h 5,5 sekund in max hitrost 140milj=224km/h
Druga možnost je 6,3 sec do 100 in max hitrost 160mph/256km/h.
Drugačen diferencial. Jaz sem se rajši odločil za krajšo varianto. :-°
Na E-bayu sem zlicitiral kompleten kit z šobami in drugo elektriko.
Slika

Seveda nisem pomislil na kruto dejstvo, da imajo angleži volan na kontra strani #-o . Zaradi tega ta turbo kit na moj motor ne paše. Na levi imam volan in ogromni servo. Evropski avti bi morali imeti turbo na desni strani.
Kolektor sem vrgel v smeti :-$ turbo je premajhen #-o karter ima luknjo za odvod na narobni strani [-X .
Vsega sem se lotil od začetka in kolektor bom naredil sam. Kr33mi1 bo sestavil nek hibrid turbo in potem ima, da žvižga.

Upam, da še ta teden dobim hladilnik za vodo.
Potem bomo pa spet šraufali.

Vse ki zanima poliranje kontaktirajte g. FIKRETA. TEL: 041 663 827

Lp,

Če koga slučajno zanima, sem prilepil še članek iz neke angleške revije.
Ko sem tole prebral sem se odločil, da to zadevo moram imeti.

Surprisingly, there is relatively little to see under the bonnet of the Turbo Technics car. The heart of the conversion, the Garrett T3 turbo charger with integral wastegate pressure control, being tucked largely out of sight, down in the airstream on the nearside of the engine. Slightly more visible is the multi-branch exhaust manifold, cast in high nickel content iron and specifically designed for pulse separation, and the new downpipe that couples to the standard exhaust system in front of the main silencer boxes.

Other alterations necessary to covert the Capri from a coveted 160 bhp sporting coupe into a 200 bhp supercar include: the re-routing of the air supply via the standard air filter to the compressor - it is then cooled by a front-mounted intercooler, before passing to the standard inlet manifold - and the provision of fresh plumbing to enable oil to be taken direct from the main engine feed to the turbo, before returning to the sump.

The standard fuel injection system, high-energy electronic ignition and radiator are all retained with minor modifications and the engine is given a modified advance characteristic, incorporating a vaccuum advance / pressure retard capsule. However, apart from the requirement for wide heat-range sparking plugs, servicing is absolutely as per the standard car.

So efficient is the Capri's standard package that few modifications are required to complement the tubo car's major increase in performance. Harder suspension bushes further tauten the already excellent handling, while uprated pads are fitted to the standard braking system. For those who want to further uprate the front brakes, however, there is the option of heavy-duty, ventilated discs and AP 4-pot calipers.

Unlike the 'cammy', conventionally tuned cars of yesteryear, well developed turbo cars allow their drivers the option of leisurely cruising or vivd performance throughout the range, and so it is with the Turbo Technics Capri. Driven modestly, it behaves exactly like the standard car. With right foot hard down, however, it takes on a whole new character.

The 0 - 60 mph dash is covered in a shattering 6.5 seconds, while 0 - 100 mph mark is attained in a disdainful 14.8 seconds. As standard the Capri has an enviable top speed of 130 mph. The turbo, though, leaves it far behind, with a mean maximum of no less than 143 mph.

However, impressive though such ultimate figures are, modern driving is more about instant acceleration in the higher gears, and in that respect the Turb Technics Capri leaves even the supercars struggling - witness its top gear 50 - 70 mph time of 7 seconds compared to that of the Porsche 911 turbo (7.2 seconds), Lotus Esprit turbo (8 seconds) and Audi Quattro (8.4 seconds).

With all this peformance on tap, one might expect the penalty of heavy fuel consumption. In fact, in most owners' hands the Turbo Technics Capri will return within one or two miles per gallon of the standard car.

Moreover there is no problem over warranties, as is so often the case, even with factory-approved conversions. With the case of the Capri, the conversion does not invalidate the Ford vehicle assurance, except where the failure of a component is a direct result of the turbo-charger itself. And any such unlikely eventualities are covered by an additional Car Care plan scheme included in the purchase price. So, no worries on that count either.

Altogether, life with the Turbo Technics Capri is nothing but good news. Who can afford not to be seen in this very special version of one of the world's all-time great motor cars?
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi So mar 04, 2006 10:20 am

Vse pohvale! Naj ti bo se naprej v veselje in ponos...in naj se ti izide po zastavljenih smernicah s cim manjsimi predvsem financnimi odstopanji. :lol:
Obey me. You'll be happier.
 
Uporabniški avatar
mihakrapez
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Če mar 04, 2004 3:17 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mihakrapez So mar 04, 2006 10:22 am

Evo končno sem dobil intercooler pripenjam nekaj slikic pred montažo.
Pobral sem ga iz porša 911 turbo \:D/

Slika


tablica z podatki
Slika

Slika


A pa še filmček od motorja, ko smo ga zalaufali (še brez turbine).
http://www.mobisux.com/album/data/500/46625PB150005.MOV

danes sem dobil turbino, wastegate, downpipe, ventil za fino nastavljanje in še par drugih malenkosti.

turbo še nepripašan
Slika

Slika

Slika
Slika

Pa še hladilnik z tanko veternico pripravljen za montažo

Slika

Slika[/img]
Slika
 
Salieri
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 779
Pridružen: To nov 04, 2003 9:43 pm
Kraj: Ptuj

Napisal/-a Salieri So mar 04, 2006 10:30 am

ti si pa tip ti :shock: :P
 
Uporabniški avatar
Sportivo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1762
Pridružen: Pe avg 29, 2003 9:53 pm
Kraj: Cerkno

Napisal/-a Sportivo So mar 04, 2006 10:42 am

Zakon stvarca, boljši je lahko samo še v8 :shock: . Upam da ti uspe vse kar si si zadal ;) , samo tako naprej.
 
Uporabniški avatar
AuDi_
Novinec
 
Prispevkov: 323
Pridružen: To sep 06, 2005 3:35 pm
Kraj: Novo mesto /Mb

Napisal/-a AuDi_ So mar 04, 2006 10:54 am

uf bravo. :clapclap pravi majstri ste :D
danes brez podpisa
 
Uporabniški avatar
Yagi-san
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1680
Pridružen: So mar 13, 2004 11:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Yagi-san So mar 04, 2006 10:56 am

:bow :tomidelej: ..... zelo lepo dokumentiran ves potek. Vse pohvale. Ko bo vozen, upam, da se slišmo in boš zapeljal..... kaj dela 260 HP......






Yagi-san
 
Uporabniški avatar
karel
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Ne jun 05, 2005 1:09 pm
Kraj: zg. Savinjska dolina

Napisal/-a karel So mar 04, 2006 11:01 am

Kapo dol :bow :tomidelej:
Edino kar mi ni jasno,odkod ti toliko volje ;)
Think. Feel. Drive.
LP Karel
 
Uporabniški avatar
Torti
Novinec
 
Prispevkov: 374
Pridružen: To mar 29, 2005 8:34 pm

Napisal/-a Torti So mar 04, 2006 11:26 am

Lepo ti to rihtaš. Če te bo kdaj zamikalo se oglasi kaj pri nas : http://www.ford-klub.tk/

Kar tako naprej!
Slika
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI So mar 04, 2006 11:26 am

Fantje strašni ste - RESPECT, RESPECT
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
subi92
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1622
Pridružen: Če dec 16, 2004 9:19 am

Napisal/-a subi92 So mar 04, 2006 11:33 am

Ampak če kaj cenim je pa tole in tole bo sigurno surova moč na kolesih.
American muscle car oz. slovenija remake avta, ki bo zelo lepo izpadel.
Kar tako naprej
Subaru Legacy 2.0 AWD 1998, Mazda Premacy 1.8 l.2000, Ford Fiesta MK1 1979
 
Uporabniški avatar
mihakrapez
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Če mar 04, 2004 3:17 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mihakrapez So mar 04, 2006 11:40 am

Vsa volja se vrne.
Sej veste tista reklama za eurocard k ful denarja zapraviš pa po celem svetu kupuješ razne dele in zapraviš juhuhu. Pol ko je pa fertik pa M3-ja ali pa kakšno podobno mrcino rukneš iz semaforja, da mu ni čisto nič več jasno. Pa še dejstvo, da si to naredil sam NEPRECENLJIVO. :twisted:
Slika
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Napisal/-a ManIAK So mar 04, 2006 11:52 am

Ok, stari vsaka ti čast... :shock: :clapclap
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 So mar 04, 2006 11:53 am

:bow :bow :bow


Ni drugega za povedat!
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
george_h
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: Če jan 26, 2006 3:13 pm

Napisal/-a george_h So mar 04, 2006 11:54 am

zelo dobro si to zrihtu.........in kolk ma kej končne brzine tak avto?
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ So mar 04, 2006 11:58 am

:shock: Fant dobri ste... vsaka vam čast... zelo lep avto... z dobrim projektom :D
Bodi ponosen na tvoj trut ;)
Slika
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov