3.45mIL -5% popusta.
Je dodal še nekaj malenkosti, kot so obvezen ESP in 17-ke, etc.
Drugače pa ima avto samo 600km, v roke sem ga prijel samo dvakrat. Raje nudim kakšne pomembne instrukcije, mlajšemu bratu, ki je to njegov prvi avto, da ne napravi kakšne "štale".
Morem rečt, da je avto bomba. Čisto nasprotje od GTI-ja. Če opišem občutek, tam je vse kultivirano, da pretiravam sterilno, zvok močan a uglajen. Tukaj ??
Ko avto prižgeš, čuješ da se nekaj dogaja in da glasen motor, kar preži da se zapodi po cesti.
Sicer ga še nismo priganjal, ampak včasih si ne moreš pomagat, da greš preko 4.000 rpm, tam pa šele avto zaživi in pokaže zobe. Avto lepo vleče tudi v nižjih obratih, pospeševanje v 5 prestavi od 50 km/h ni problematično.
Ko prideš do zavoja, imaš občutek, da avto kar čaka da se zapodi čez njega.
Res čisto nasprotje mojega Golfa, kjer se vse dogaja bolj umirjeno, natančno, da ne rečem tipično Nemško, čeprav oba proizvajajo v GER.
ST-jev 2.0 motor ima res poseben piskujoč zvok, ki ga čuješ že na daleč in spoznaš da to ne gre za navadno fiesto. Zvočno glasnost, pridoda že športni, res velik zadnji lonec.
Ta avto nimaš kaj nižat ! Vzmetenje je trdo ko sam satan, k temu pripomorejo tudi zelo nizko profilne gume. Kljub vsem tem, lahko rečem da je vsaka vožnja z ST-em prava uživancija. Počasi se bo z tem avtomobilom težko voziti, posebaj ko mu pridejo nasproti počasni, zaviti ovinki.
Naslednji teden bo treba obiskati njen teritorij
MARIJO REKO 