Da avto je pravo letalo na cesti in manj je hrupa kot v letalu
Motor je low pressure turbo in ima že na 1500 obratih polno moč ter
linearni pospešek.
Ker zadeva proti pooblaščenem servisu še traja sem obljubil, da ne bom o tem
pisal ali dajal komentarje ter v teh dneh končno po 10 mesecih pričakujem
ugodno rešitev kar mi je obljubil zdaj novi direktor podjetja oz. servisa.
Seveda odškodnino in vse stroške nastale je moj odvetnik zahteval in jih bomo dobili
saj je gen. dir. Volva g. Hans Wikman( prav oseba katera je ta model sprojektirala) osebno podal izjavo in ima nadzor nad tem primerom.
V kratkih besedah "amatersko" so mi instalirali dodatno opremo za 1 mio. Sit.
Tisto prepričevanje " pa kaj je narobe, vsi delamo napake, itn...žal ne sprejemam".
Moj prijatelj je rekel, pa ni to Yugo ali Kia Pride.
Seveda nisem bil zadovoljen in po mesecih nategovanja sem uredil in bil povabljen
od dir. VCC v tovarno v popravilo. Vsaka čast Švedom.
Izlet je bil prečudovit a da ne bomo off topic v eni drugi temi o tem. 2100 km v eno smer, prečudoviti 16 km dolg most Oresund čez morje, Švedinje in prekrasna narava z tisočimi jezeri.
Motor je živahen in ker ima menjalnik stalno 30% pod pritiskom so pospeški
oz. instant traction nori. Nekaj članov foruma kjer sem onemogočen in tukaj je imelo možnosti voziti moje vozilo in občutke naj sami napišejo.
Avto ima skoraj 2,5 tone teže in prav takšen motor 2.5T :P seveda je 210 konjskih moči čisto dovolj za lepo in športno vožnjo.