G-4S je napisal/-a:MakyMan. Rešitev je preprosta: ko boš dal gor 18col kolesa, bo avto višji, ker je obseg 18col kolesa, kar precej večji od tega kar imaš zdaj. Primer: moj punto je bil na zimskih gumah 165/65/14 vsaj za 1 cm nižji kot na 195/50/15.
Skratka najprej nabavi kolesa, pol pa zmeri kolk bi ga lahko spustu. Aja, pa fotodokumentacijo hočemo videt tukaj! :P
Župa je napisal/-a:dgrejtest je napisal/-a: pol pa spomlad gewinde al pa airride... pa si zmagu.
p
hmm..... mogoče se bo kdo smej sam a mi lahk kdo pove kaj je to gewinde al pa airride?
lp
opankar je napisal/-a:Nastavljivi amortizerji. Po višini - lahko avto dvigneš al pa spustiš, ne?
maky je napisal/-a:Mogoče se je že kdo spraševal zakaj za vraga ne spustim avta...
Razlog je preprost:NIMAM GA KAM!!!
in še vzrok:
takole zgleda pri meni najmanj dvakrat na dan!
Predtem je bilo pa takole:Lagano američki! :P
samo toliko v vednost tistim ki pravijo da avto ni nikoli dovolj nizek... pridi v mojo garažo in adijo spoiler!
kako lahko reces da ni preiskušeno če se tovarnjaki že več kot 15 let vozijo po zracnih vzmeteh !!!!!!! fantje zapomnite si prvo se testira na kamionih pol pa gre na osebne avtomobile !!!!!! zrak je zakon za vzmetenje nova BMW 5 ima serijsko !!!! premisli mogoče je čas da zamenjaš avtomaky je napisal/-a:opankar je napisal/-a:Nastavljivi amortizerji. Po višini - lahko avto dvigneš al pa spustiš, ne?
tako je...
pri gewindefahrwerke lahko avto dvigneš ali spustiš ročno (tako da šteješ navoje).
airride je pa zračno vzmeteneje... tu pa spuščaš in dvigaš avto z pomočjo kopresorja in zračnih blazin namesto vzmeti... je pa tudi 1x dražje in še ne (za moje pojme)preizkušeno
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 32 gostov