Napisal/-a naliM To sep 18, 2007 11:14 am
Naj še jaz predstavim trenutno stanje mojega tTwingota. Avto je na cesti že skoraj dve leti, se pa vsake toliko zgodi kakšna dodelava. Glavnina posegov se je dogajala pri MRC v majhni garaži v objemu gozdov nad Šoštanjem, na pol poti na Koroško. Tam je nastal tudi Fičo turbo, redni gostje pa so kontraverzni Ribičev redči Monstrum S2, Dawetova Fiesta RS Turbo, Juretov Nissan NX100 Turbo, ...
Tule je seznam predelav:
MOTOR in MENJALNIK:
- 1.4 Turbo (C1J G788 od R5 GTT)
- turbina je trenutno serijska Garrett T2, saj je zaradi odzivnosti boljša za avtoslalome. Na avtu je bil nekaj časa hibrid T3/T4 od Coswortha, kateri je dober za avtocesto, saj pri obratih ne zmanjka sape.
- bypass ventil za regulator tlaka, aktivacija iz kabine (še dodatnega 0.4bar tlaka turbine) MRC
- po naročilu izdelano tesnilo glave z ločenimi bakrenimi obroči
- večji intercooler (donator BMW 530d)
- dodatni hladilnik vode turbine z ventilatorjem (donator Kawasaki KLR)
- dodatni hladilnik olja (donator Audi TD)
- blow-off (drži do 2 bara)
- zr. filter - dvojni konus
- keramična sklopka
- menjalnik s krajšim diferencialom
- trdi nosilci motorja MRC
- custom izpušni sistem MRC
ZAVORE, KAROSERIJA, PODVOZJE:
- rumeno KONI sport podvozje - nastavljiva višina (spredaj in zadaj), nastavljiva trdota blažilcev spredaj
- dodatni stabilizator spredaj MRC
- dodatni stabilizator zadaj MRC - čaka vgradnjo
- zavore spredaj hlajene, 238mm (zimska varianta), 260mm (poletna varianta)
- zavore zadaj bobni 203mm
- razširjeni blatniki spredaj in zadaj MRC
- dodatna odprtina na pokrovu za dovod zraka turbini MRC
- razširjen sprednji odbijač (vsi dodatni hladilniki rabijo prostor) MRC
- kolesa 5,5J-13 R5GTT (zimska, 165/65-13), 6.5J-15 Speedline Maracana (RE 720 195/50-15 za tekme), 7J-15 MAK Racing Spirit (Proxes T1R 195/45-15 za vsak dan)
- stojni vijaki za kolesa MRC
- distančniki 25mm
NOTRANJOST:
- Auto Gauge merilniki (obrati, tlak turbine, temperature olja in vode, tlak olja, volt meter, shift-light)
- volan R5 GTT
- OMP školjkasti sedež
- tritočkovni varnostni pas Schrott
Moč je odvisna od tlaka turbine (trenutno med 1.1 in 1.5 bar), po ocenah bi morala biti pri najvišjem tlaku med 170KM in 180KM.
Pospeški po G-tech so 5.5s do 60mph, končna je bila z dolgim menjalnikom, 15'' in veliko trubino še vedno omejena z obrati (bila je višja od tiste, na katero nemci omejujejo svoje najhitrejše avte Twisted Evil ). Trenutno avto zaradi kratkega menjalnika in 15'' koles leti okoli 210km/h.
Verjetno bi se še kaj našlo, a naj bo zaenkrat.
Predelave so homologirane, tako se ni skrbi glede uporabe v prometu.
LP,
Milan
- Priponke
-

-

- Motor z Garrett T3/T4 hibridom (vmes je bil noter serijski T2, sedaj pa je montirana T3, ki je pogled ista, kot hibrid s slike)
-

- Multifunkcijski merilnik
-

- Tale slika je najbolj sveža, avto je še malo nižji, z dodatnimi izrezi za hladilnike na spr. odbijaču.
Zadnjič spremenil
naliM, dne To mar 10, 2009 6:54 pm, skupaj popravljeno 8 krat.