- 177 HP @ 3600 RPM
- 400 Nm navora v območju od 2000 do 2600 RPM
- zadnja prema je "Double wish-bone" in ne poltoga kot pri ostalih Aurisih
- na papirju naj bi bila najvišja hitrost 210 km/h od 0-100 pa rabi 8,1 s
- teža praznega vozila je 1435 kg
Sicer mi osebno ni po godu, da je avto dizel, ampak je ta 2.2 (2AD-FHV D-CAT) motor kar odziven. Prva in druga prestava sta praktično samo za speljevanje, 3. in 4. sta zabavni del, 5. in 6. pa sta za vožnjo po avtocesti. Torej, ko bolj pritisneš na stopalko za plin je za moje pojme presenetljivo poskočen, ker pa ima zadaj drugačno premo, 17 colska platišča in v mojem primeru tudi nižje Toyota Motorsport vzmeti, se zelo lepo obnaša na cesti. (V primerjavi z mojo Celico je sicer še vedno nekaj stranskega nagiba, ampak to verjetno čutim jaz, ki imam tak gokart za drugi avto.



Ravno zato sem se odločil, da tole objavim pod galerijo. Avto ni imel samo športne vzmeti, ampak cel S-Edition paket, kar pomeni, da je imel tudi podaljške. Pa sem si vzel nekaj minut in ga malo poslikal.

(Nisem nek hud fotograf












To je osnovni paket S-Edition 1.
Osebno bi mu dodal še večji zadnji spojler.

in pa zadnje zavesice, da bi bila kombinacija taka kot jo ima Japonska TRD predelava:


Za druge motorje se lahko vzame S-Edition 2, ki ima še zadnji podaljšek z difuzorjem, ampak tega ni možno montirati z D-CAT izpuhom.
Če pa denar ni ovira, se lahko vzame S-Edition 3, ki poleg zadnjega podaljška vključuje še Toyota Motorsport izpuh z dvema izhodoma.

Meni se kar dopade, ker avto vizualno konkretno spusti in poširi. S-1 pride pobarvan, montiran z DDV 1.165€. Kar se mi ne zdi pretirano. Ko sem pred časom gledal za Megane II od Renault-a podobno zadevo, bi me nekje toliko prišli samo podaljški brez vzmetenja. Glede na to, da je zadeva narejena prav za ta avto in PU R-RIM (Polyurethane) materiala, se mi to zdi sprejemljivo.