Zdravo
Za tiste, ki še ne vedo, jst kdaj pa kdaj rad mal na dolgo bluzim (tudi o totalno nepomembnih stvareh
). Na kratko povedano, spodaj ne piše (pa verjetno tud v prihodnje ne bo
) nič pametnega, tako da za večino bo boljš, da sam fotke prescrolla, če že
. Če pa misli kdo brati, pa naj ne gleda fotk prej, ker pol ne bo zanimivo brati.
ISKANJE IN NAKUP NASLEDNJEGA AVTA:
Takrat še v bolnišnici, sem ves jezen, ker sem ostal brez prvega avta, katerega sem si dooolgo želel in dolgo hranil zanj, že listal po Salomonovem oglasniku spet za Clioti. Finančno dosegljivi so mi bili nekje med letnikom 1991 in 1993, torej takšen model kot ta s katerim sem imel nesrečo. Dosti bolj všeč pa mi je bil prenovljen model letnik 1994-1996 (Ph.2 ali MK II ali druga faza), ampak s ceno dveh Cliotov Ph.1 žal nedostopen.
Kmalu po prihodu iz bolnice sem izbral par meni zanimivih oglasov iz oglasnika (konkretno 3+1). Po pogovoru in dogovoru za ogled vozil z prodajalci, sem se s kolegom podal na pot. Oglasi oz. avtomobili iz oglasov so bili na relacji med Celjem preko Mokronoga v Krško in zadnji tisti "rezervni" v Novem Mestu (sej ne vem več kak se prav napiše novo mesto, kaj je z veliko?
).
V Celju na dogovorjenem mestu ob dogovorjenem času (slabe pol ure po pogovoru) kličem prvega prodajalca in dobim informacijo, da je avto že prodan
. V slabi volji nadaljujem pot proti dolenjski. Malo pred Mokronogom kličem naslednjega prodajalca, da bom počasi (spet ob dogovorjenem času) prispel tja. No na mojo nesrečo, prodajalca sploh nisem dobil na telefon, ker mi je prekinjal
. Jah nič, če sem že na pol poti pa pojdimo pogledat še zadnjega v Krško. Prej pokličem za "ziher" še enkrat, če je še avto naprodaj, pa povem, da sem že na poti. In pojdimo. Malo kasneje v KK na 5rolu pa mi dan dokončno polepša ženski glas, ki mi pove, da številka na kateri je dosegljiv prodajalec ni dosegljiva (niti dosti kasneje ni bila).
Nič danes ne bom našel svojega naslednjega avtomobila. Vseeno sem bolj za hec poklical še tisto zadnjo rezervo. Ta rezerva je bil več kot 1x dražji Clio 1.4 RT l.94/95. Prodajalcu sem že po telefonu povedal, da bi prišel avto samo pogledat in ga najverjetnje ne bom kupil, ker ni imel nič proti sem jo mahnil proti NM. Takoj na izvozu iz hitre ceste v NM, ga kličem, ker sem se pozabil dogovoriti kje se dobimo
. Pravzaprav sem pričakoval nedosegljiv telefon, kar se je tudi zgodilo
. Po 10 minutni vožnji po NM sem obupal in se odpravil proti domu, v tistem mi zazvoni telefon z neko čudno številko. Ja itak, klical me je prodajalec.
No par minut kasneje (že v temi) sva si s kolegom pri Krki že ogledovala Cliota. Kaj naj rečem avto je bil FUL lep, 3vratni (kar sem si želel), zanimiva barva, ohranjen, (pravzaprav za večino nič posebnega
)... ampak predrag. Očke sem si napasel in po nekem času sem se moral prodajalcu zahvalit za ogled in se odpravit domov.
Pri tem me je zmotil prodajalec in me vprašal zakaj se nisem odločil za avto in kaj mu manjka. Malo (ali raje zelo) nerodno mi je bilo povedati mojo zgodbo in da pravzaprav kupujem avto za pol manj denarja.
Tisti večer sem (sicer neuradno) postal lastnik tega Cliota.
Naslednji dan:
Havba ni razpikana od kamenčkov, ampak od mrčes za Savo
.
Verjamem, da danes večina pogleda na takega Cliota kot, ah pač j**c kot j**c, takrat pa sploh ni bil tako švoh, pa se je celo kdo obrnil za njim
.
Plani s tem avtom so bili podobni kot pri prejšnem: ga malo znižat (po možnosti ne več krajšat), mu privoščit ene felgice, kakšne temne šipe,...
No, ker sem s prejšnjim Cliom čakal vso zimo z felgami in prej ostal brez njega kot bi mi uspelo karkoli dat na njega, sem še tisti dan poskusno zmontiral felge, ki sem jih imel že pol leta pred prvim avtom (sej še sam ne vem zakaj sem prej kupil felge kot avto
sam so mi ble res zelo všeč in po nekakšnem naklučju mi je zvozilo, da ima Honda, na kateri so bile, isti razmak kot Renault).
Izpadlo je ful smešno sploh zaradi malo visokih gum
:
Še malo pa bo po mojem okusu
. To je to zaenkrat.
PS: Avto ni bil pol ceneje, ampak za 1/3.
LP, Primož