celo preveč, tako, da so nekatere zadeve celo moteče( tempomat na volanu, pa tudi
usnjeni sedeži iz razloga, ker pri zaviranju ti hoče rit pod volan odnest(ali pa sem
narobe oblečen(po "fužinsko" u trenirki


Notranjost kot sem napisal: rabi privajanje(še posebno nastavljivo podvozje in
tipke tempomata "nešteto" možnostih višine, ki jo lahko nastaviš in shraniš, ali pa
uporabljaš že serijske nastavitve "comfort, sport ali auto"

"zadeva" pred mojo garažo...

.....notri bi pa(če bi) šel, bilo to na milimetre, tako levo in desno, kot višina
(osebno se mi tisti spojler na strehi dopade

Sej drugače se avto vozi lepo tudi poraba (za 240km je 11.9 - na moment sem pritisnil
tudi do 215(trenutna takrat 27,3))novi motor dela presenetljivo tiho, 2300 kg
poganja z lahkoto, 500nm tudi naredi svoj, zvočna izolacija je na višku, visoko
sedenje "daje" tudi neki dodaten občutek varnosti, le priznati moram, da mi je zvok
petliterskega desetvaljnika(vozil sem ga kako leto nazaj) bil mnogo boljši kot ta....
če ima kdo 50+ tisoč eur viška in si tak avto želi, je na voljo pri Radanovičih v Brežicah
- pa še nekaj: meni bela barva "ne sede" (stvar okusa)
še spojlerček:

Primerjat z A4 se ne more.....stvar okusa, kaj ima kdo raje....
osebno se bolje počutim, če sedim na "tleh" oz. nizki spuščen avto mi je bolj pri srcu,
čeprav tudi ta tuareg na sport programu oz. ko sam nastaviš najnižjo točko tudi ni
pretirano visok, ampak se ne da opisat vožnje po naših cestah(avto neverjetno
otrdi- avto cesta o.k ampak od Sevnice preko Mokronoga do Trebnjega je pa na sport
programu obup)najboljša primerjava bi bila oz. s starim mini-morisom(ki ni imel
amortizerjev) - kdo ga je kdaj vozil, si lahko predstavlja občutke.....