Najprej malo štorije, potem sledijo slike.
Gre za model, katerega je imel že davnega leta 92 moj oče, kupil je novega.
In takrat sem si obljubil, da si bom enkrat tudi jaz kupil ta avto, magari samo za ob nedeljah....sedaj sem ga končno našel. V Sloveniji so se prodali v vsej zgodovini le 3 modeli! Na mobile.de pa se trenutno v celi EU prodja le 9 takih primerkov!
Gre za Mitsubishi in njegov največji in najbolj prestižni model SIGMA.
Spada med poslovni razred višji srednji in veliki, torej med a6 in a8, med 5ko in 7ko, med e-klasso in s-klasso. Cena novega takrat je bila 105.000 DM (za primerjavo, osnovni MB S 280 je takrat stal 89.000 DM!!!)
Vendar je bila ta cena absolutno opravičljiva. Imel je namreč tako napredno elektroniko, ki jo takrat najbolj prestižne znamke (audi,bmw,mb,lexus) še niso imele in še danes jo ima komaj kdo vso na enkrat:
1-TCL (sistem, ki je združeval trace in traction control, torej kot asr+esp, sistem proti zdrsu in sistem za stabilizacijo) . Lahko izključiš le sistem proti zdrsu,lahko pa komplet sistem- za primer MB je esp predstavil šele leta 97!
2-elektronsko podvozje-podvozje se z gumbom lahko uredi v 3 položaje:
ex-high, high, sport
Ko se vozilo pelje nad 120 km/h se avtomatsko spusti v sport, torej 14mm nižje!
MB predstavi svoj airmatic šele 98 leta!
3-nivojsko regulacijo podvozja: vozilo se v ovinkih ne nagiba, enako ne ob močnem zaviranju in hitrem speljevanju-MB predstavi svoj ABC podvozje leta 99, citroen svoj activa 97.
4.) 4WS- 4 Wheel steering...to kar sedaj pri novi Laguni na veliko promovirajo, je imela Sigma že 17 let nazaj! gre seveda za 4 kolesno obračanje!
5.) avtomatski menjalnik s 2 programoma : economic,power
In še ostala, že takrat SERIJSKA oprema:
+avtomatska klima naprava s ogljenim filtrom
+soundsystem
+tempomat
+električni sedeži
+memory sedeži
+abs
+4x es
+el.,ogrevana zunanja ogledala
+naprava za pranje žarometov
+električna steklena streha
+nivojska nastavitev snopa žarometov
+meglenke,spredaj
+ambientska osvetljava (pod zračnikom v sredinski konzoli, dodatno poleg števcev samih, še nad njimi)
+usnjen volan in menjalna ročica
Ter še dodatna oprema:
+airbag,voznik
+usnje
+temnejši les (pri meni je svetleča orehovina, serijsko je bil matiran evkalipt)
+avtomatski menjalnik
+ogrevani sedeži spredaj,zadaj
Oblikovno zelo sliči na neko mešanico med Jagurajem (maska) ter BMWjem (luči), vozilo deluje za limuzino ekstremno dimanično, sploh, ker je maska in luči potegnjena navznoter in daje še bolj močan design ''morskega psa''.
Tudi barva je ekskluzivna, gre za perla barvo, ki se preliva iz sive, v olivno sivo.
Šipe pa so oranžno-rjave!
Motor:
3.0 V6 24V 207 KM 8,3 s 0-100 240 km/h
Poraba od 9-14
Enak motor se pojavi leto kasneje tudi v modelu 3000 GT, le da ima še 2 turbini!
Vozilo ima zelo športen zvok, k temu pripomore tusi športni izpušni sistem, ki je bil tak, kot ga vidite na slikah tudi serijski!
In sedaj še slike:
































