tako nekako se slišijo serijski podatki avtomobila :
Max. output : (DIN) 228.1 PS (225.0 bhp) (167.8 kW)@5200 rpm
Max. torque : (DIN) 300.0 Nm (221 lbft) (30.6 kgm)@2000 rpm
Kerb weight : 1400 kg
0-100kmh : 7.10s
zatem je bilo zamenjano :

Novi copatki, BBS RX 225 (17 col, vijaki taki kot morajo bit :-° )

flex cev




fabi powah fi 76 straight
to je bilo od materiala, menjal sem turbino za TD04-19T ampak je prepozno "zahaklala" tako da sem slednjo prodal in kupil TD04-16T, 2500 rpm full boost pa drži do 6000. Zaprl se je še original "ventil" na turbini in Bonalume blowoff je dobil spet svojo službo nazaj.
Downpipe mi je začel spuščat in ga je po 20 kilometrih okrog in okrog pregriznalo.


šubler tm, oz. pomično merilo je pokazalo na tem pofukanem originalnem prekatu 40mm, drugače je downpipe 65mm, obrnjen prekat proti toku plinov da so se ja zaletavali faking 300.000 km, zadeva ponavljam, je original in se ne vidi če ne odpreš downpipe-a na sredini. Prekat se je odstranil in prevaril na novo, avtu se je pa strgalo.
učeraj sem dobil avto nazaj iz obnove vseh puš, vilc, kugel, amortizerjev in zmontirano podvozje KW 60/40. Trakcija je dost boljša kot prej ampak še vedno vrti v prazno ko zaboosta na polno. Ta mesec se zamenja še sklopka za karbonsko ker mi orginalna drsi in smo do spomladi končali posege v motor.
spomladi pa E-manage ecu system in pričakovanih 330-350 Hp pri 1.2 bara, trenutno računamo da je nekje 270 konjev pri 0.7 z vsemi predelavami narejenimi na motorju.
slike ko bo svinja umazana spolirana sledijo
